Søgning på: dansk eksamens noter. Resultater: 19841 til 19860 af 78613
-
Engelsk rettelse - Nogle som vil hjælpe mig?
ForumindlægHej! Jeg har skrevet et referat af en historie, men er i tviv om der er nogle stave fejl. Nogle som ville prøve at rette den for mig? Det ville glæde mig. Tak på forhånd. Kh Selina. Cards Don't Lie The story is about a robbery. In the stage coach is the young man Sand... -
Hjælp til lille oversættelse, den amerikanske drøm eller det amerikanske mareridt
ForumindlægEr der en der vil kigge på denne oversættelse: Dansk: Sagen om dobbeltmordet på Nicole Brown Simpson og Ronald Goldman er blevet kaldt århundredets største retssag i USA. Mediernes interesse i sagen er ikke så meget ofrene som den hovedanklagede, OJ Simpson, USA's største fodboldspiller gen... -
gået dårlig til eksaminerne
ForumindlægHej, jeg er gennemsnitlig faldet 1 eller 2 karakter til mine eksaminer i forhold til mine årskarakter. Ser de forskellige uddannelse MEGET på hvordan man har klaret sig til eksamen og nægte en adgang SELVOM man har gennemsnittet til det?? -
Er dette snyd?
ForumindlægEr det snyd, at bruge internet i forberedelsen til den mundtligt eksamen? Altså bare bruge noget 3g net af en art? -
Engelsk oversættelse
ForumindlægGerundium eller infinitiv ? (EKS. stop talking, he refused to believe it) Oversæt følgende sætninger. 1. Skønt de forudså store vanskeligheder, havde de på det tidspunkt endnu ikke opgivet at nå toppen den følgende dag. 2. Jeg bliver fed af ikke at bevæge mig nok og spise al den mad, du sætter... -
Delprøve 1 opg D HJÆLP!
ForumindlægHej I delprøve 1 opg. D skal jeg oversætte 4 sætninger... Har prøvet at oversætte dem, men er i tvivl om, det er rigtigt og om der er andre bedre måder man ville oversætte dem på: STX B 2013 maj - eksamenssæt - så måske er der nogle, der har lavet den til eksamen og evt. har nogle gode oversætt... -
STX Eksaminer
ForumindlægHejsa Til sommer afslutter jeg Fysik C, Mediefag C og Samfundsfag C. Hvilke af disse er trækfag, bliver der også trukket mellem fag jeg først afslutter næste år, og hvor mange trækkes? Mine fag er: A Matematik (B->A) Dansk Historie Kemi B Matematik Fortsættersprog Engelsk Fysik (C->B) Biolo... -
historier lærere
ForumindlægHej alle. Kender i en god historie lærer der kan hjælpe en under en 24-timers eksamen på stx som i kan anbefale? -
Bestemme notetagning
ForumindlægJeg har lidt af et dilemma. Jeg går på HF enkeltfag og er lige startet på et geografi hold. Problemstillingen er så den at jeg igennem min tid på HF enkeltfag altid har taget noter i hånden og er lige gået fra hånden til computer for at gøre mine noter mere overskuelige. Min lærer kommer så og si... -
Jura - hvad er det jeg gør galt?
ForumindlægHej studi, Jeg har gået på jurastudiet i næsten et år nu, og jeg har ikke fået særligt gode karakterer, selvom jeg læser og læser. Jeg har fået to gange 02 i strafferet samt erstatning og kontrakt og et 10-tal i retssystemet og juridisk metode. Jeg skal snart til eksamen igen og overvejer at dro... -
Bestemte Integral Igen :(
ForumindlægJeg skal til den mundtlige eksamen i Mat B bl.a. indenfor integralregningen gøre flg: Giv et eksempel, hvor du udregner en størrelse, der ikke er et areal ved hjælp af et bestemt integral. Hvordan skal det helt præcist forstås? Og skal man bruge det bestemte integrals regneregler, som ligner de... -
engelsk a-niveau sproglig
ForumindlægHvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året? -
Ondskab
ForumindlægHvordan vil i definere ordet "ondskab"?? -
Studiestartsprøve - Diplomingeniør i bygningsteknik
ForumindlægHej Jeg er optaget på diplomingeniør i bygningsteknik. Det er sådan at man skal gennem en studiestartsprøve. Er der nogle, der kan uddybe og forklar mig, hvad denne prøve helt præcis indebærer? På forhånd tak! -
HASTER!!!!
Forumindlæghej (: har virkelig brug for hjælp, skal lave en analyse af en nyhedsartikel, men jeg har ingen anelse om hvordan man gør, hjælp! -
herman bang
ForumindlægNogle der evt har en god litterær artikel liggende af "det hvide hus" af Herman Bang? -
Halvt år i USA
ForumindlægHey Her i starten af næste år har jeg tænkt på måske at tage et halvt år til fx USA og arbejde samtidigt med at jeg lærte noget engelsk. Problemet er at jeg ikke rigtigt har noget konkret og på den måde ikke lige vil vide hvordan dette skulle foregå. For jeg har siddet og kigget på nettet efter ... -
Uenige censorer
ForumindlægHvad gør censorerne hvis de er meget uenige i en bedømmelse af fx en skr. danskeksamen? Fx hvis den ene vil give stilen 02, mens den anden vil give den 10? -
Positive mutationer
ForumindlægHej! Er der nogen der kan komme med et konkret eksempel på en positiv mutation? Og er der nogen der kan forklare konsekvensen for en mutation i en tilfældig kropscelle i forhold til i en kønscelle. Jeg ved godt, at en mutation ikke kan nedarves med mindre den forekommer i kønscellerne. Men vil... -
Hvad gøre det ved teksten at den IKKE er opdelt i kapitler?
ForumindlægSom overskriften siger; Hvad gøre det ved teksten, at den IKKE er opdelt i kapitler? eks. Den svære toer af Lone Aburas hjælp?!
