Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19841 til 19860 af 36005
-
organiske kemii
Forumindlæger det her 4-ethylbutan eller 4-ethylheptan -
lineære modeller
ForumindlægGør rede for den lineære sammenhæng mellem to variable og for lineær regression med TI-89. Er der nogen der kan hjælp med det ? -
stamfunktion
ForumindlægHej Sidder og læser til eksamen og er fuldstændig væk, men hensyn til stamfunktioner.. i bogen står der: Vi vil bestemme en stamfunktion til f(x)= -4x + 3 og får fx F(x) = S(-4x + 3) dx = -2x^2+3x+5 indskudt bemærkning: S = integral tegn Hvordan kom de frem ti... -
Franskord
Forumindlæghey. jeg har brug for hjælp i fransk. hvordan siger man? "jeg glæder mig til at blive færdig" og " de har det hyggeligt" "uhyggeligt" "det regner", "det sner" " de skal på arbejde" " det handler om" -
Uddannelse i USA
ForumindlægHej. Er det rigtig, at de i USA selv skal betale for deres uddannelse? Hvis de f.eks. skal på "college", så skal de betale mange penge for at komme ind - i stedet for at være dygtig? Andet viden omkring USA og deres skole- og uddannelsessystem modtages gerne :o) My -
spørgsmål til mat pensum
ForumindlægHej.. Jeg skal til mat eksamen, så har naturligvis gennemgået mit pensum, og det har så medført en række spørgsmål, som jeg håber, at få svar på. 1)Hvad er det smarte i at faktorisere et andengradspolynomie? 2)Hvad er nulregelen, og hvorfor er den smart at bruge? 3)Hvad er enhedscirklen, og hv... -
absorbtion og emission
Forumindlægvedr. bohrs atommodel.. hvorfor skulle atomet gå fra en stationær tilstand til en anden? Kunne den bare ikke blive ved den gamle tilstand? Og kan et atom kun eksistere i stationære tilstande? og hvorfor sker der i det hele taget absorbtion og emission? -
Kombinationer af kromosomer
ForumindlægJeg sidder og har problemer med en opgave. Der står i En opgave, at jeg har en Person med Genotypen: A1A2 (kromosom 14) og B1B2 (kromosom 21). Jeg skulle tegne metafasekromosomerne og placer allerne som jeg har gjort. Men her støder jeg ind i et problem. Den næste opgave lyder: tegn de fo... -
Synopsis Israel/Palæstina konflikten
ForumindlægJeg skal i gang med at skrive en synopsis om Israel/Palæstina problemet, men er simpelthen så dårlig til at lave problemformuleringer, er der nogen, der kan hjælpe mig? :) Synopsen skal indeholder samfundsfag, historie og religion, så skal bruge et redegørende spørgsmål til det ene fag, analyse... -
Akut; det er lidt
ForumindlægHej Allesammen er igang med en ligning og tror jeg skal bruge logoritme men kan ikke huske og finde ud af hvordan man gøre det gider en at forklare det :D opgaven som skal løses : 1,43^x =5 -
Ingeniør, hvornår?
Forumindlæg1) hvornår man kan starte på ingeniør uddannelsen.? 2) hvad laver en maskin ingeniør egentlig og hvor meget tjener de ca.? På forhånd tak :-) -
spørgsmål angående polygon
ForumindlægDer er et spørgsmål jeg ikke forstår: Hvorfor kan den enkelte vinkel i en regulær polygon ikke bliver 180 grader? Hvad menes der med det? -
Kan en lav skat betale sig?
ForumindlægJeg regnede den anden dag på hvad man skal betale i skat hvis man bor i USA henholdsvis Danmark og har en årsindtægt på 310.000 kroner. I USA slipper man med 60.000 kroner mens man i Danmark efter de seneste skattelettelser skal betale 115.000 kroner (kirkeskat inkluderet). Vil man efter jere... -
Krige der har ført til forbedring
ForumindlægEr der eksempler igennem verdenshistorien på at en krig har sikret demokratiet, bekæmpet terroren samt forbedret menneskerettighederne og levevilkårene i det pågældende land hvori krigen er blevet udført? -
Dækningsgrad og dækningsbidrag
ForumindlægHvad er forskellen mellem dækningsgrad og dækningsbidrag? -
Dårlig, til, at, sætte, komma
ForumindlægJeg starter på hf til august, og i den forbindelse er jeg lidt bekymret for min kommasætning. I folkeskolen gad jeg ikke rigtig lære de grundliggende regler for kommasætning, så jeg kørte mit eget kommasætningssystem. Jeg er derfor gået i gang med at øve mig, og har i den forbindelse gennemgået ... -
Hurtigt spørgsmål om provision
ForumindlægHejsa Er der en der lige kan forklare mig hvad det helt præcist er i forbindelse med lån og kassekreditter. Mvh Louise -
LOGO?
ForumindlægJeg skriver en ansøgning til REMA 1000, mit spgml er så bare, om det er legalt at anvende deres logo, for at pifte skemaet op? Håber I forstår.. -
Præsident i Danmark
ForumindlægHvis Danmark erstatter monarkiet med en præsident - hvilken funktion får statsministeren så? -
Hvad er Integration?<-samf.fag
ForumindlægDet her er indledningen af en tekst vi fik udleveret i samfundsfagstimen. Håber der er nogen der kan forklare mig (med menneske ord) hvad der menes. Integration – hvad er det? I denne sammenhæng kan integration defineres som en proces, hvor en gruppe mennesker, som oprindeligt var organiser...
