Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19841 til 19860 af 321608
-
Vektorerregning (vektor a prik vektor b) prik vektor c?
ForumindlægHej Nogle der kan hjælpe mig med noget Vektorer regning? Opgaven lyder som følger vektor a= (4/5)vektor b = (-3/2)Vektor c = (2/-3) (vektor a prik vektor b) prik vektor c? _____________________________________________ -
rettelse af tysk
Forumindlægen som gider lige rette de værste fejl i denne korte tekst: Es gibt sieben Indizien dafür, dass Jacquier der tät ist. Mann hat Blut auf den Hosen gefunden auf Gritli- es ist über de Leiche gestolpert. Der Kamm lag in der falschen Richtung Jacquier betautet. Vor zwei Jahren wurde ein anderes Mäd... -
AT - Karl marx?
Forumindlæg<span style="font-size:11.0pt;line-height:115%; font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";ms... -
Eksamen !?
ForumindlægEr der nogen som har været til psykologi B eksamen, og kan fortælle mig hvad det går ud på og hvad de forlanger af én nu hvor det er 24timers?? Help.. -
Energi
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at forklare hvordan omdannes mad til energi måske links til hjemmesider Tak på forhånd :) -
Skaller
ForumindlægHvorfor er det nu at skallerne ikke bliver fyldt helt på. f.eks. har K (2,8,8,1) i skal kan der jo max være 18, hvorfor bruger det så en 4. skal ? -
artkel
Forumindlæger der nogen der ved hvor jeg kan fine artiklen "Den mørkeste nat i Madrid" af Stéphanie Surrugue?? skal bruge den til exam her om to uger -
Eukaryot?
ForumindlægHej alle sider med biologi hvor vi har om eukaryoter men forstår ikke rigtig det de skriver er der nogen her inde der kan forklare det på en nemmere måde? Vh Pernille -
Hvorfor stopper gæringen ved 13-14 % alkohol?
ForumindlægHej. Hvordan kan jeg undersøge om gærcellerne dør eller blot bliver døddrukne når alkoholprocenten bliver for høj? altså ved omkring de 13-14 procent. På forhånd tak. -
Lungelapper?
ForumindlægHej alle. er der nogen der kan henvise til en hjemmeside, der forklarer hvorfor lungerne er delt op i lapper? jeg har søgt på så godt jeg kunne på internettet, men har ikke kunne finde et ordentligt svar. tak på forhånd -
Forskel på naturlig selektion og selektion?
ForumindlægKort spørgsmål; Som overskriften antyder søger jeg forskellen mellem disse to begreber, da jeg ikke kan se det selv... På forhånd tak, -
Præsten fra Vejlby resume eller referat søges!!
ForumindlægJeg står og mangler et resume eller referat af Præsten Fra Vejlby! Håber der er nogen der kan hjælpe mig! -
Hvad er respiration?
ForumindlægHej, jeg er igang med en opgave og har brug for at vide helt præcist hvad respiration er? Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget. Tak på forhånd. -
Summation
ForumindlægEr summationen af n-1 Σ f(xi) i=1 Her er i kun lige tal xi=a+ih h=(b-a/n)/3 b=10 a=5 f(x)= x^2 n=10 Kan ikke selv få den til at lave sådan en slags.. grunden til at jeg spørger, er for at tjekke om mit resultat på 24200/9 er rigtigt.. I må gerne ændrer værdierne ... -
Differentiere en ligning af formen lineære differentialligninger af 1. orden
ForumindlægHej. Jeg sidder midt i min SRP og skal løse ligningen: N2 (t)=e^(-K2 ) ∫k1*N0*e^(-k1*t) *e^(K2 ) dt+ce^(-K2 ) Ved det er en ligning af formen lineære dífferentialligninger af 1. orden, hvor c er et tal og K er k's stamfunktion så jeg skal løse den med den fremgangsmåde der hø... -
Debat om SKAT
ForumindlægJeg står og skal føre en debat om skat, mod blå blok, så dvs. at jeg selv skal "spille" rød blok. Nu står jeg selv og er blå, så det bliver lidt svært at lade som om, at jeg er enig i rød mht. skat. Men det jeg vil spørge om er, om der er nogen som har et par gode idéer, som ville... -
hjælp
ForumindlægHej! Nogen der kan hjælpe med denne opgave ??Skal reducerer følgende udtryk til en eksakt værdi:sqrt(27) + sqrt(75)mit bud:27^(1/2) + 75^(1/2) = (3*3^2)^(1/2) + (3*5^2)^(1/2) = 3^(1/2)*(3^2)^(1/2) + 3^(1/2)*(5^2)^(1/2) = 3^(1/2)*3^(2*1/2) + 3^(1/2)*5^(2*1/2) = 3^(1/2)*3 + 3^(1/2)*5Kan ikke rigtig... -
Mangan i te
ForumindlægHåber at I kan hjælpe mig med den her opgave...har siddet med den i lang tid :'( 1,00 g te hældes i en porcelænsskål. Der opvarmes over en bunsenbrænder, så teen gløder, og opvarmningen fortsætter, indtil al teen er blevet til aske. Det resulterer i 0,0592 g aske. Asken gennemgår en behandli... -
Kuldeblandinger
ForumindlægJeg har et teknologi projekt, hvor jeg skal lave en ispose. Også så er mit spørgsmål, hvad bliver produktet af. H2O + NaNH3 + NH4Cl Forestiller mig det at NaNH3 + NH4Cl bliver til ammoniumnitrat(NH4NH3) og salt(NaCl), men og her ved jeg, at ammoniumnitrat og vand laver en stærk endoterm reaktio... -
pH-værdi
ForumindlægNogen som kan hjælpe? Der fortages en række forsøg med blanding af forskellige opløsninger. Du skal for hvert trin beregne pH-værdien. Det er vigtigt hele tiden at gøre sig klart om opløsningen er sur, neutral eller basisk og man skal tænke på om den pågældende syre/base er stærk eller svag. A....
