Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19881 til 19900 af 52987
  • procentregning

    Forumindlæg
    Spørgsmålet lyder sådan her: Danmarks areal er 44.000km2. Tjekkiet er 78% større. Hvor stort er Tjekkiet? Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg regner det ud. Hjælp tak, tak på forhånd :)
  • Hvilke karakter betyder mest?

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig haft nogle dårlige eksamen, hvilket ses på mit gennemsnit på mine nuværende eksamensgennemsnit.. men hvormeget betyder de egentlig? iforhold til årskarakter?
  • Portræt pleas hjælp!

    Forumindlæg
    hejsa allesammen :) skal lave en portræt om en person til på tirsdag men ved virkelig ikke hvordan jeg skal begynde på den og hvordan den skal skrives nogen der kan hjælpe? tusind taak på forhånd!!
  • Reducerings stykke ??????

    Forumindlæg
    Hey alle , sidder lige med dette åndsvage reducerings stykke som virkelig har naget mig i lang tid ! Håber i kan hjælpe, for kan ikke lige gennemskue denne her :-) Har vedhæftet en fil .. Takker på forhånd :-)
  • Massespektrometer

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg har kigget på a) i denne opgave et stykke tid nu (Se bilag). Ved virkelig ikke hvordan jeg skal komme videre kan nogen hjælpe? På forhånd tak (:
  • Implicitplot3d i maple

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal lave et implicitplot3d i maple, og kan ikke finde ud af hvordan, jeg skal plotte en plan og en parameterfremstilling af en linje, det nærmest umuligt, og har ikke kunne finde noget på youtube der gad virke... så hvordan fa´en griber jeg det an?
  • Hvad betyder...

    Forumindlæg
    Hej! Jeg kan virkelig ikke huske, hvad det her betyder: Fødekæde Forekomst Nogen der kan hjælpe? :) På forhånd, tak. ***Har skrevet det i et tidligere indlæg, men fik desværre intet svar***
  • Hjælp til Maple.

    Forumindlæg
    Maple er virkelig god til at solve, men den giver bare svaret. På min uddannelse skal man vise mellemregninger – er det muligt at få Maple til at gøre det?
  • Hvad gør trossamfundet - kristendom

    Forumindlæg
    Hej venner har et spøgsmål jeg har svært ved håber i kan hjælpe: Gør trossamfundet noget for samfundet eller medlemmerne ud over de religiøse eller gudstjenesterne? Håber virkelig i kan svare :D
  • hjælp til kemi?

    Forumindlæg
    Hej super søde og hjælpsom mennesker:) Er nogen af jer kan hjælp mig med dette spørgsmål?: Jeg har vedhæftet spørgsmålet i word dukument. Håber virkelig en søde og dygtig vil hæjlp mig med dem:)
  • Online formelsamling (9klasse)

    Forumindlæg
    Hej Sp. Har virkelig brug fen formelsamling, til min matematikaflevering, har desværre glemt min i skolen. For jeg har glemt hvordan man beregner areal af trekanter osv. På forhånd tak!
  • Disposition . Racisme

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der ikke nogen der kan vise mig et eksempel på en disposition over emnet Racisme? Er virkelig blank ligenu! - Og nej, det er ikke for at "kopiere" den, jeg har bare brug for hjælp! n_n
  • Fission!

    Forumindlæg
    Hej:-) Jeg har virkelig brug for en forklaring på begrebet fission, der er forståelig på 8. klasses niveau! jeg har der er nogen der ude der er interesserede i at hjælpe mig?=) På forhånd tak!
  • Hjælp Hvordan benytter man lineær regression på tabellens data til at bestemme a og b

    Forumindlæg
    Hej, jeg har virkelig brug for hjælp til at løse den her opgave. Jeg har prøvet at løse den og jeg får det til at være a=6 og b=80 men det går bare ikke op med tabellen.
  • løse ligningen ! x^2+3x-4=0

    Forumindlæg
    Heej alle sammen . er der nogen der ved hvordan man kan regne denne ligning ud. Altså sådan præcis. Håber i virkelig kan hjælpe mig. 1000 tak på forhånd. x^2+3x-4=0
  • Ligninger

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har virkelig svært ved at løse ligninger, jeg håber der er nogle som kan forklare mig det ordenligt :-) Her er et eks. 12 - 3x + 1 + 4x = 20
  • Kræfter

    Forumindlæg
    Hvorfor regner man ofte snoren for at være masseløs? Hvis man regner snores for at være masseløs, antager man så, at der ikke virker nogen resulterende kraft på snoren? Hvorfor gør man dette?
  • Termodynamik HASTER

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder lidt fast med den her opgave. jeg er virkelig forvirret over, hvilke formler jeg skal bruge og hvordan det hele skal løses. jeg håber, at der er nogle der kan hjælpe
  • Hjælp !!

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen som virkelig kan redde mig, jeg har fået et eksamensoplæg i kemi, som hedder Kemi A Maj 2009 HTX.. Hvis der nogen som har den, ville det være skønt. På forhånd tak.
  • Optagelsesprøve, hjælp mig!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal til optagelsesprøve i morgen, og jeg er virkelig ved at få en nervøs sammenbrud, er der ikke en som kan forklare lidt om sværdhed graden og hvad man kan øve sig på osv. hjælp, hjælp, hjælp...