Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19881 til 19900 af 52987
-
procentregning
ForumindlægSpørgsmålet lyder sådan her: Danmarks areal er 44.000km2. Tjekkiet er 78% større. Hvor stort er Tjekkiet? Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg regner det ud. Hjælp tak, tak på forhånd :) -
Hvilke karakter betyder mest?
ForumindlægJeg har virkelig haft nogle dårlige eksamen, hvilket ses på mit gennemsnit på mine nuværende eksamensgennemsnit.. men hvormeget betyder de egentlig? iforhold til årskarakter? -
Portræt pleas hjælp!
Forumindlæghejsa allesammen :) skal lave en portræt om en person til på tirsdag men ved virkelig ikke hvordan jeg skal begynde på den og hvordan den skal skrives nogen der kan hjælpe? tusind taak på forhånd!! -
Reducerings stykke ??????
ForumindlægHey alle , sidder lige med dette åndsvage reducerings stykke som virkelig har naget mig i lang tid ! Håber i kan hjælpe, for kan ikke lige gennemskue denne her :-) Har vedhæftet en fil .. Takker på forhånd :-) -
Massespektrometer
ForumindlægHej SP. Jeg har kigget på a) i denne opgave et stykke tid nu (Se bilag). Ved virkelig ikke hvordan jeg skal komme videre kan nogen hjælpe? På forhånd tak (: -
Implicitplot3d i maple
ForumindlægHej, Jeg skal lave et implicitplot3d i maple, og kan ikke finde ud af hvordan, jeg skal plotte en plan og en parameterfremstilling af en linje, det nærmest umuligt, og har ikke kunne finde noget på youtube der gad virke... så hvordan fa´en griber jeg det an? -
Hvad betyder...
ForumindlægHej! Jeg kan virkelig ikke huske, hvad det her betyder: Fødekæde Forekomst Nogen der kan hjælpe? :) På forhånd, tak. ***Har skrevet det i et tidligere indlæg, men fik desværre intet svar*** -
Hjælp til Maple.
ForumindlægMaple er virkelig god til at solve, men den giver bare svaret. På min uddannelse skal man vise mellemregninger – er det muligt at få Maple til at gøre det? -
Hvad gør trossamfundet - kristendom
ForumindlægHej venner har et spøgsmål jeg har svært ved håber i kan hjælpe: Gør trossamfundet noget for samfundet eller medlemmerne ud over de religiøse eller gudstjenesterne? Håber virkelig i kan svare :D -
hjælp til kemi?
ForumindlægHej super søde og hjælpsom mennesker:) Er nogen af jer kan hjælp mig med dette spørgsmål?: Jeg har vedhæftet spørgsmålet i word dukument. Håber virkelig en søde og dygtig vil hæjlp mig med dem:) -
Online formelsamling (9klasse)
ForumindlægHej Sp. Har virkelig brug fen formelsamling, til min matematikaflevering, har desværre glemt min i skolen. For jeg har glemt hvordan man beregner areal af trekanter osv. På forhånd tak! -
Disposition . Racisme
ForumindlægHejsa. Er der ikke nogen der kan vise mig et eksempel på en disposition over emnet Racisme? Er virkelig blank ligenu! - Og nej, det er ikke for at "kopiere" den, jeg har bare brug for hjælp! n_n -
Fission!
ForumindlægHej:-) Jeg har virkelig brug for en forklaring på begrebet fission, der er forståelig på 8. klasses niveau! jeg har der er nogen der ude der er interesserede i at hjælpe mig?=) På forhånd tak! -
Hjælp Hvordan benytter man lineær regression på tabellens data til at bestemme a og b
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp til at løse den her opgave. Jeg har prøvet at løse den og jeg får det til at være a=6 og b=80 men det går bare ikke op med tabellen. -
løse ligningen ! x^2+3x-4=0
ForumindlægHeej alle sammen . er der nogen der ved hvordan man kan regne denne ligning ud. Altså sådan præcis. Håber i virkelig kan hjælpe mig. 1000 tak på forhånd. x^2+3x-4=0 -
Ligninger
ForumindlægHej.. Jeg har virkelig svært ved at løse ligninger, jeg håber der er nogle som kan forklare mig det ordenligt :-) Her er et eks. 12 - 3x + 1 + 4x = 20 -
Kræfter
ForumindlægHvorfor regner man ofte snoren for at være masseløs? Hvis man regner snores for at være masseløs, antager man så, at der ikke virker nogen resulterende kraft på snoren? Hvorfor gør man dette? -
Termodynamik HASTER
ForumindlægHej, jeg sidder lidt fast med den her opgave. jeg er virkelig forvirret over, hvilke formler jeg skal bruge og hvordan det hele skal løses. jeg håber, at der er nogle der kan hjælpe -
Hjælp !!
ForumindlægHej alle. Er der nogen som virkelig kan redde mig, jeg har fået et eksamensoplæg i kemi, som hedder Kemi A Maj 2009 HTX.. Hvis der nogen som har den, ville det være skønt. På forhånd tak. -
Optagelsesprøve, hjælp mig!!!
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve i morgen, og jeg er virkelig ved at få en nervøs sammenbrud, er der ikke en som kan forklare lidt om sværdhed graden og hvad man kan øve sig på osv. hjælp, hjælp, hjælp...
