Søgning på: psykologi c eksamen. Resultater: 19881 til 19900 af 90566
-
Hvilke personer, læser hvilke aviser? Og ser hvilke kanaler på tvet?
ForumindlægOverskriften siger meget sig selv. Jeg tænkte på om nogle lå inde med information om hvilke persontyper der læse de forskellige aviser og hvilke persontyper der ser de forskellige kanaler i fjernsynet? Skal bruge det til min eksamen imorgen, vil være dejligt med lidt feed-back :) /Alex. -
Hvad sker der hvis jeg ikke dukker op en min naturfagseksam?
ForumindlægJeg er rigtig langt bagud i alle naturfag og har meget svært ved at forstår fagene, så jeg har gjort mig mange overvejelser og har derfor valgt ikke at dukke op til eksamen. Jeg er dog meget i tvivl om hvad der vil ske hvis jeg ikke dukker op? -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
Hurtig svar.
Forumindlægjeg går i folkeskolen og skal op i kristendom i morgen. Hvis der er nogle, som ved hvordan det foregår, samt kan fortælle mig, om man kun kan komme op i kristendommen, eller også andre religioner? evt triks til at klare sig bedre tik kristendom eksamen, vil jeg gerne høre. -Mike -
Mulighed for optagelse på trods af dumpet fag?
ForumindlægHej, jeg er i den situation, at jeg vil søge ind på fransk på uni efter min studentereksamen. MEN nu er jeg bange for at dumpe dansk, da dansk er et af fagene, der skal bruges for at blive optaget. kan jeg stadig komme ind hvis jeg dumper eksamen? -
AT - kildekritik
Forumindlæghej når man har brugt forskellige kilder til at finde frem til en konklusion skal man jo bruge metoden "kildekritik" i historie.. men skal man så ind og svare på spørgsmål om afsender, modtager tendens osv hver gang til eksamen ? altså skal man fremlægge alle de her spørgsmål for lærer ... -
Perspektivering
ForumindlægHej :) Jeg skal op til mundtlig dansk eksamen og har vagt eventyret skyggen af H.C. Andersen, men jeg har lidt problemer med at perspektivere den til H.C. Andersens liv, så er der nogen der kan komme med et forslag til hvordan jeg kan perspektivere den til hans liv? På forhånd tusind tak :) -
Jura
ForumindlægHvis man dumper et fag på Jura studiet er man så tvunget til gå til eksamen i faget igen? Altså hvis man i et semester har fået 10 i et fag og 00 i et andet, er det så gennemsnittet der tæller eller er du tvunget til at gå det ene fag om som er dumpet? -
valgfaaag ?
ForumindlægHvordan foregår valgfag? er det ligesom når man har et normalt fag :) Altså hvis jeg vælger fransk som valgfag på b-niveau , kommer jeg så 100 % op i det til eksammen ? kan jeg supplere det til a-niveau ? Vil bare gerne høre hvordan et valgfag kommer til at foregå? -
Hej
ForumindlægHej. Jeg har snydt i min skriftligt dansk eksam men har fået 12 i mundligt og er også egnet til gymnasium. Jeg har fortrudt at jeg snyd, jeg er også optaget i gymnasium vil jeg blive smidt ud efter sommer?? P.s det haster... -
Hej
ForumindlægHej. Jeg har snydt i min skriftligt dansk eksam men har fået 12 i mundligt og er også egnet til gymnasium. Jeg har fortrudt at jeg snyd, jeg er også optaget i gymnasium vil jeg blive smidt ud efter sommer?? P.s det haster... -
optagelse
ForumindlægHej. Fik afvide I dag hvis man nu har høje karakterer og alligevel ikke er egnet kan man tage optagelses prøve.. Er det så en prøve man tar ligesom eksam ? Eller er det bare et møde, hvor man snakker med skolen ? Mvh forvirrende person.. -
Parabler
ForumindlægKan i hjælpe med opgave C?? (Vedhæftet) -
Udlede formelerne for en trekants areal
ForumindlægHej.. Er der nogen der ved hvordan man udelder formlerne for en trekants areal? Altså fx T=½*a*b*sin(C) og de øvrige tilsvarende formler? -
lineær regression
Forumindlæghej er der noglen som ved hvordan man regner øvelse 6.28 i mat c hf fra side 215 til 216. jeg har ingen plan hvordan jeg skal beregner det. hilsen -
Vinkelhalveringslinjen
ForumindlægI en trekant ABC er a = 7,1 b = 8,5 c = 5,9 Vinkel A = 55,61 grader Vinkel B = 81,09 1) Bestem længden af vinkelhalveringslinjen VA -
bestem ligning
Forumindlægi et koordinatsystem i rummet er givet tre punkter A (0,0,1) B (1,-1,2) C (0,4,0) Bestem en ligning for den plan der indholder trekant ABC -
Omregn mg pr. 2mL opløsning?
ForumindlægJeg har fået stillet den vedhæftet opgave. og i a'eren, skal jeg finde stofmængdekoncentrationen - hvordan gør jeg det? hvis nogle vil hjælpe med b og c, er i velkommen :-) -
Rødder i et andengradspolynomium
ForumindlægJeg forstår at ligningen ax^2+bx+c=0 er det samme som at finde et andengradspolynomiums skæring med x-aksen, men hvad mener man med, at det er det samme som at finde rodden?
