Søgning på: naturgeografi b noter. Resultater: 19901 til 19920 af 99996
-
Session
ForumindlægJeg har fået brev fra forsvaret, og får at vide at jeg skal udfylde en helbredsskema online. Herefter vil jeg blive indkaldt til session ca. 3 uger før mødedagen. Bliver jeg her vurderet egnet og inkaldt til værnepligt, vil denne finde sted indenfor perioden 1. januar - 31. december 2014. Pr... -
Hjælp til beregning af to ligninger
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til disse to ligninger ((8+5x)/(2))+7x=-5 2-((4x-6)/(5))=9 I må også gerne bruge andre tal istedet, hvis det er, bare jeg ved hvordan de skal regnes ud. Det er meget vigtigt for mig, skal aflevere Se vedhæftede fil, hvis det er nemmere :) ... -
Hjælp.. Opgave 1
Forumindlæga. Read these nouns aloud and write a sententhece with each of them.... the bird-the sea-the book-the eye-the frog-ththee pillow- the-answer-the srewdriver-the worm-the apple-the idea.... Nogen skal være The. Og andre skal være Thi men staves The... man skal lave alle sammen ... -
HURTIGT! LÆS DETTE!!!
ForumindlægNogen der ved hvordan man isolere h fra formlen: T = 1/2 * h * c Mangler hjælp! På forhånd Tak :) -
Opstilling af SRP
ForumindlægEr det en god ide, at lave overskrifter, til hvert afsnit? Perspektivering og konklution, skal det skrives, overhoved ? Synes bare ikke man har fået nogen ide, om hvordan man skal opstille og indkludere i sin opgave.. -
Valgsystemet i USA
ForumindlægHej! jeg er ved at skrive studieretningsprojekt om det amerikanske valgsystem. Jeg er blevet så forvirret af alle de nye begreber, at jeg har svært ved at se i hvilken rækkefølge det hele foregår. Er der måske en der kan hjælpe mig med at opstille en rækkefølge af hvordan det amerikanske valgsys... -
Sikkerhedsteorier
ForumindlægJeg er igang med SRP-opgaven. Mit analyse spørgsmål lyder således : Med udgangspunkt i relevant sikkerhedsteori ønskes en analyse af NATO's rolle efter murens fald... Har gjort rede for den kolde krigsperiode... men hvilke teorier kan anvendes til perioden efter murens fald?? -
Areal af trekant
ForumindlægJeg har en trekant med areal 540 og grundlinje 120. hvordan skal jeg beregne højden? -
hjælp til en lille opgave...
Forumindlæghvis der nogen der har tid, kan de så ikke kigge på den tekst som jeg har oversætte til engelsk. oversæt til engelsk: Hvorfor er min familie så tåbelig, tænkte hun. de vil altid give mig gode råd: hvis du køber nyt tøj, så køb noget, som vil være moderne også næste år. hvis du tjener så mange p... -
problemstillinger til AT om ID
ForumindlægHej alle mand.. Jeg skal skrive AT-opgave om Intelligent Design i religion og biologi..-endelig har jeg valgt! Men så er problemet lidt den her problemformulering! er der nogle der har nogle gode ideer? evt. ved en masse om dette emne? Mine egne 1. problemstillinger lyder ca. sådan: Hvordan udfor... -
statistik
ForumindlægOpgave 2 punkt 2 og 3. Hvordan laves den? -
lektiehjælp til at skrive stil
Forumindlæghej.. Jeg skal skrive en stil pg jeg ved ikke hvordan man helt gør. Jeg har foldet et papir hvor jeg har venste side og højre side så har jeg, skrevet i venstre side: satisfactorily, young, strong, unensiness, Jasper, money, good freind, Grace, Gilbert and Mack. og i højre side: Duncan, god sales... -
Fortegn
ForumindlægHar lige brug for hjælp til en hurtig opgave, som min lærer har forklarret mig 117 gange, men jeg bliver ved med at glemme. Opgave: Hvorfor kan man ændre fortegn ved at gange eller dividere med -1? -
Help 6 linjers oversættelse
ForumindlægHej, jeg håber I vil læse den nedenstående oversættelse igennem, og hjælpe mig med at rette for fejl. På forhånd mange Tak. Tekst: Først som vagabond, blandt samfundets laveste, senere som beundret debattør og forkæmper for de hjemløse og fattigste. I de mellemliggende 44 år havde han gennem si... -
quasi-symmetrisk matrix
Forumindlæghva er en quasi-symmetrisk matrix? -
Forbedre sit engelsk
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle råd til hvordan jeg kan forbedre mig i engelsk? Kan i Anbefale nogle gode bøger? Al hjælp er meget værdsat, tusind tak. -
DIO + refleksion
ForumindlægHej, jeg skal skrive en opgave på Hhx (dio) som minder lidt om gymnasiernes AT. Jeg skal bl.a lave metoder, men også noget der hedder refleksion - ved bare ikke hvad det går ud på? Nogen som kan hjælpe? -
Lukket mængde
ForumindlægJeg vil lige høre i er enige i min forståelse af et lukket interval (hvilket fører til forståelsen af en lukket mængde). Et delinterval I i R (De reelle tal) er lukket hvis komplementærintervallet er et åbent interval i R. Dvs. [2,3] er lukket da (3,uendelig) er åbent [2,3) er ikke-lukket d... -
Præsentation af Helle Helle's Rester
ForumindlægHejsa, jeg skal her på mandag holde et mindre foredrag / fremlæggelse omkring Helle Helle's novelle samling Rester. Den skal vare 10-15 minutter og gerne inddrage analyse af 2 af hendes tekster. Fremlæggelsen skal gerne have en problemstilling eller hvad man skal kalde det, hvor man vælger ... -
≠ hvad betyder dette tegn i matematik?
ForumindlægHvad vil det sige når : a ≠ 0 ?
