Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 19921 til 19940 af 42474
  • Generation internet - stil på 200 ord

    Forumindlæg
    Nogle som der gider at rette, og poste den rettende stil ind? Håber en kærlig person vil hjælpe, mange hilser herfra.
  • Rosens navn

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har læst "Rosens navn" og kan fortælle lidt om fortælleren Adso?
  • Et analyse billede, hvordan=?

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg skal imorgen ha' et billede klar som skal analyseres, men har helt glemt hvordan?? hvad skal jeg fortælle om billedet? Venter på jeres svar!På forhånd mange tak!
  • Koraller

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med en rapport om Koralrevet. Jeg er lidt usikker på, hvad koraller egentlig spiser, og hvordan de spiser. Jeg kan ikke rigtig finde noget. Nogen, der kan hjælpe? Tusind tak på forhånd. - Cecilie
  • underklasse?

    Forumindlæg
    Altså.. der er jo overklasse og middelklasse, men er der egentlig det der hedder en underklasse - mindes ikke lige at have hørt d, men hvis d findes, hvad hedder d så på eng?
  • Politiske Partiers rækkefølge

    Forumindlæg
    Hjælp Mig...! Jeg drukner... Jeg har brug for hjælp til at opstille de politiske partier i rækkefølge,,, Venstrefløjen til Højrefløjen...!
  • Arvehygiejne..

    Forumindlæg
    Hej.. Der der nogen der haft noget om arvehygiejne / en artikel om dette? (Arvehygiejne = "kun de kloge må føde børn")Og er der noget som er meget vigtigt at tage med i en artikel - analyse?håber der er nogen der vil svare.. mvh Louise
  • historie/politik

    Forumindlæg
    Hej hej!Er der nogen, der vil fortælle mig, hvilken styreform vi har i Danmark?Jeg vil blive rigtig glad, hvis i kunne uddybe det...på forhånd tak!!
  • Layout

    Forumindlæg
    Hey alle!Jeg ville høre, om der er nogle af jer som kender nogle sites, hvori man kan se, hvordan SSO skal se ud! Her tænker jeg på de grundlæggende regler for dens udseende osv. Bare de fundamentalle regelsæt for dens opbygning og struktur etc.Jeg ville blive rigtig glad, hvis der også var nogle...
  • HVILKE AF DE TO ER MEST RIGTIGT?

    Forumindlæg
    Her er to formler som jeg har fået det til.. hvordan siger man: " han gemte sig i jordhulen" hvilke af de to passer bedst?? eller slet ikk nogen af delene??1. he hid in the cave2. He hid him self in the cavepå forhånd mange tak
  • hælp ! analyse af tale !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    jeg er blevet bedt om at lave en analyse af en tale i min samfundsfag/historie opgave. hjælp hvad gør jeg ??? skal jeg lave kildekritik af talen, eller ??? håber i kan hjælpe mig . .
  • Dollarkurser

    Forumindlæg
    I lufthavnen køber Aka en T-shirt til 24 dollar. Dollarkursen er 500 Hvad koster Aka's t-shirt i dk kr? Hvordan er det man regner det ud?
  • Meget kort spansk tekst, en sød en der vil rette den?

    Forumindlæg
    SPANSK STIL Hola! Tengo un amigo que se llama Emilie. Ella es dulce y divertida. Ella tiene el pelo largo y rubio ojos azules. Tenemos la misma altura de 172 centímetros. Le encanta bailar en especial para las fiestas. Sus padres están divorciados. Ella estaba muy molesto. Ella ...
  • Engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg søger en engelsk oversættelse, der hedder York og middelalderspillene?? På forhånd tak!
  • engelsk a-niveau sproglig

    Forumindlæg
    Hvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året?
  • fast vending

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved om jeg kan oversætte den faste vending "mere mellem himmel og jord" direkte til engelsk? Altså : "more between heaven and earth"På forhånd tak.
  • redegørelse???

    Forumindlæg
    jeg skal begynde med at lave en redegørelse..jeg mangler bare at få noget mere at vide om redegørelse, inden jeg overhovedet begynder. er der nogle der har nogle punkter til, hvordan en redegørele skal være..?
  • 10 sætninger på fransk

    Forumindlæg
    Jeg har fået for som fransklektie at skulle skrive omkring 10 sætninger om min vinterferie. Jeg er 1.g'er og har fransk som fortsættersprog. Jeg håber der lige er en som gider rette dem igennem (især hvad angår det grammatiske). På forhånd tak!***Mes vacances l’hiverJe suis très fatigué parce...
  • punktum, komma eller ??

    Forumindlæg
    Når man skal skrive et brev skal man så have punktum, komma eller noget helt tredie i "overskriften"??EKSEMPEL:Kære Anne,Jeg skriver til dig fordi..._____________I normale overskrifter skal der vist ikke være hverken komma eller punktum. Men er det det samme her? Jeg ville mene at et ko...
  • Hurtig hjælp..

    Forumindlæg
    Hej! kan ikke lige oversætte !social servic departments"kan simpelthen ikke finde de rigtige ord, og har kigget i min ordbog.. er der en der lige gider hjælpe mig?