Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19921 til 19940 af 42939
-
Oplysningsfilosoffer
ForumindlægHej..Er der nogle der kan fortælle mig hvad en oplysningsfilosof er og hvad denne laver?Eller give mig et link til hvor jeg kan finde info om det?På forhånd tak! :D -
Le passe recent
ForumindlægJeg er i tvivl om denne sætning er oversat korrekt. Hun græder og siger, at hun ikke vil have det værelse, hun lige har fået. Elle pleure et dire, elle ne veut pas le nouvelle chambre, elle vient de avoir. -
Problemstillinger
ForumindlægHej, sidder med en række tekster der handler om: Bøndernes liv i middelalderen, gennemsnitlig levealder, franciskanermunkenes strenge regler til den lave/fattige del af befolkningen, et billede af nogle marker fra 1400 tallet, tekst om en vassal der afgiver troskabsed til kongen, et kort over k... -
Mellemkrigsperioden
ForumindlægJeg ville bare høre om der var nogen, som havde nogle brandgode notater til mellemkrigstiden altså fra 1945 og frem til ca. 1990 -
Rettelse af tekst - kort tekst
ForumindlægHej, jeg har skrevet følgende tekst og har lidt svært med endelserne på verberne og brugen af rigtige udtryk, så ville høre om der er nogen der vil hjælpe mig med at rette den? Je pense que le sabotage de train est l'une des options, la Résistance avaient trop que reteni les Allemands. L... -
Anden verdenskrig - Japan
ForumindlægHej, jeg sidder og arbejder med Japan, og vil høre om nogen kan hjælp med disse spg. Tak på forhånd Hvilke motiver havde japanerne for at træde ind i Anden Verdenskrig? Og hvilke konsekvenser fik det internt i Japan? -
Oversæt
ForumindlægHej :_) Jeg skal oversætte en en lille tekst. Men jeg synes den har været lidt svær. Er der nogen der kan hjælpe? Han er en blind musiker, som vil tjene lidt penge. Han synger en lille sang, for at Nadia skal høre (= hører) ham. Nadias lille stemme svarer ham. Hun er lukket inde i en stor tung... -
Rettelser til Le bicyclette bleue
ForumindlægJeg skal aflevere en opgave besvarelse af et uddrag fra Le bicyclette bleue. Jeg ville hører om der var nogen der havde nogle rettelser, eller tilføjelser? Det sidste spørgsmål kan jeg slet ikke svare på, så hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe eller give nogle hints er i velkommen. ... -
Toujours
ForumindlægSkal "toujours" være mellem en nægtelse? Fx: "La fille n'est toujours pas ... " Pigen er stadigvæk ikke ... -
YEAH! :D
ForumindlægJeg har været oppe i samfundsfag på mellemniveau i dag!!! Fik 11 *weeeee*er super-glad.. :).. ved godt indlægget her måske virker lidt irrelevant.. men jeg ville sige spytte min glæde lidt ud :DHåber andre også har klaret det lige så godt :) -
03, så skete det :(
ForumindlægHej, har været oppe i fysik årsprøve i dag og fik 03 og nu er jeg bare helt ude af den. Jeg kunne slet ik finde ud af det og følte mig så dum derinde, jeg har aldrig oplevet noget ligende. Jeg kom op i ohms 2.lov og skulle eftervise den.Jeg får normalt 7-8 i karakterbladet. Er der andre der også ... -
ECTS-point?
ForumindlægJeg sidder og læser nogle artikler på ug.dk og falder over ordet "ECTS-point".Kan nogen forklare, hvordan opbygningen er mht. ECTS-point? -
Karakter
ForumindlægHeyBliver den karakter man får til årsprøven i et afsluttende fag overført til eksamensgennemsnittet, hvis man ikke skal op i faget, eller bliver ens eksamensgennemsnit kun beregnet ud fra de 10 eksaminer man ska op i?Er der nogen der ved det?- Kayak -
Forveksle
ForumindlægKan man regne med at få 5 når man til stx i skr. eng har forvekslet en kvinde til en mand. ?? -
Skriftlig karakter!
ForumindlægHvad hvis man i 2.g fik 03 i skriftlig mat og 5 i 3.g?? får man så 03 på beviset eller 5? -
Forbedring af STX gennemsnit?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er meget nervøs for at komme ud med et dårligt gennemsnit efter 3.g. Hvis jeg uheldigvis skulle ende med et dårligt gennemsnit, er der så noget man kan gøre for at forbedre det efter gymnasiet? Hvis man fx. har fået 4 i gns. og gerne vil ind på en uddannelse hvis krav... -
Ondskab
ForumindlægHejsa Nogle forslag til en novelle, hvor det er en dansk forfatter, og temaet er Ondskab?? Tak på forhånd -
Hjææælp!!
Forumindlæg -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægJeg er i den situation at jeg mangler at aflevere nogle opgaver i faget tysk A. Ellers har jeg afleveret "nok" i de andre fag. Betyder det fuldt pensum?, og hvad betyder fuldt pensum helt nøjagtigt. -
Ikke bestået
ForumindlægHej. Har hørt, at hvis man ikke består studentereksamen, kan man ikke begynde forfra, altså på hf, hhx osv. passer det?
