Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19921 til 19940 af 321608
  • Er jeg snotdum?

    Forumindlæg
    Kanon overskrift til en debat!
  • perspektivering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    hej skal perspektivere en tekst, hvordan perspektivere man en tekst
  • Hvordan får jeg gode karakter

    Forumindlæg
    Hej jeg er en elev der går i 8 klasse jeg fik min karakterblad idag jeg havde mange 7 taller og 4 :4 taller og et 10 tal hvad kan jeg gøre for at få gode karakter i den næste karakter blad altså mindst 3 10 taller og resten 7 taller håber i ka...
  • Huskeregler til Matematik

    Forumindlæg
    Omkredsen af en cirkel 2 pi'er (O = 2 * π * r)- når man former en cirkel med armene kan der lige stå to piger. Symboler for "og" og "eller" Eller (V) tegnet kan tilføjes eVer (med god vilje) Og, på engelsk And - ∧nd = ∧ Cosinus i retvinklet trekant COSinus e...
  • Luther

    Forumindlæg
    Hejsa Alle Jeg skal op i kristendom her til sommer, og har trukket "Luther og reformationen" Jeg havde overvejet at snakke om ting som hvordan Luthers syn på det personlige gudsforhold har ændret måden vi er kristen på i dag i Danamark, og hvordan det skaber konflikter med den 2. stø...
  • Bundet eller ej?

    Forumindlæg
    Hej... Jeg vil meget gerne vide om der - i jernfosfat - er tale om bundet eller frit fosfor? Hvis det er bundet, kan du så give mig eksembler på "frit" fosfor? På forhånd mange tak!
  • Det retoriske pentagram

    Forumindlæg
    Kan det retoriske pentagram kun anvendes i forbindelse med taler eller også til at analysere fx en artikel? På forhånd tak :)
  • tysk (rettelse)

    Forumindlæg
    Hun beklager meget og tager hen til butikken og taler med manden. Hun vil have sine penge tilbage! kan i hjælpe med at oversætte til tysk ?
  • Hjælp til en matematik opgave?

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der vil hjælpe mig med en matematik opgave? Det vigtigste er, at en kan forklar mig hvad tallene a og b fortæller i den her opgave på forhånd tak
  • HJÆÆÆÆÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    Bestem tallet a, så x=4 er løsning til ligningen a * /x = 3x-2 / står for kvadratrod, da jeg ikke vidste hvordan man laver et kvadratrodssymbol. Jeg forstår ikke helt hvad det er man skal her.
  • regnestykke

    Forumindlæg
    Der skulle vel ikke være en der kunne fortælle mig hvordan man regner dette stykke ud? (2+5x3)2 (det sidste 2 tal er en potens..) Vil gerne forstå hvad man gør når potensen er ude for parentecen..
  • Essay: Skolen i samfundet

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået et essay for med afsættet; skolen i samfundet. Har i en ide til hvad jeg kan skrive om? Kan overhovedet ikke komme på noget selv.
  • Reducering af ligning

    Forumindlæg
    5x2+10x-40=0 <--> x2+2x-8=0 Hvordan kan det være, at når man siger 5x2/5 reduceres det fra 5*x2 til 1*x2 men hvor det kun er tallet foran x'et der reduceres, men ikke potensen?
  • væksthastighed differentialregning

    Forumindlæg
    Hej kan jeg få noget hjælp til opgave b og c ved ikke hvad tallet betyder i b da jeg har udregnet f'(2) = 61.67438866 og c ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre.
  • Førte kvadraters metode

    Forumindlæg
    Hej Noglder kan fortælle hvad N skal stå for i de følgende formler/beregninger? Jeg har både kigget i datasættet og prøvet og finde frem til hvor det tal der går under N kommer fra samt a. Skal nemlig bruge det til en SRO
  • Pi - Og sammenhænge!

    Forumindlæg
    Jeg skal lave lidt om tallet Pi... Og jeg har søgt lidt efter nogle lidt mere spektakulære sammenhænge som Pi indgår i, ud over geometriske figure, for at krydre min viden lidt...Der skulle vel ikke være nogen af jeg som kunne lidt "sjove" facts?
  • KONG KROISOS - HYBRIS

    Forumindlæg
    Jeg synes ikke at kunne se hvor den endelige hybris begås af Kong Kroisos? Er det: 1)Da han anseer sig selv som værende det lykkeligste menneske 2) Da han prøver at ændre skæbnen i forbindelse med sønens død ?
  • opgave uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Funktionen f (x)=b* x^a opfylder, at og . f (2)= 2 og f (4)=16 Bestem tallene a og b. er der nogen der kan hjælpe med denne? bemærk uden hjælpemidler
  • Datider (Præteritum/Imperfektum)

    Forumindlæg
    Vi har fået en aflevering, hvor vi skal finde forskellen på de to spanske datider. De forskellige steder i teksten skal man angive om det er Præteritum (P) eller Imperfektum (Im). Jeg kan ikke helt finde forskellen i alle tilfælde, så håber der er nogen der vil hjælpe. I går så (P) jeg Antonio Ba...
  • Indirekte bevis

    Forumindlæg
    hejsa, sidder med en sætning, som jeg skal forklare, det har jeg lidt svært ved, en der vil hjælpe, det kunne være dejligt. :) Sætning 5: Hivs x^2 er et lige tal, så er x et lige tal. Hint til Bevis: Antag at x er ulige, og vis at x^2 er ulige. Husk at ulige tal a kan skrives som a=2r+1 På...