Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19981 til 20000 af 34369
-
Find specifikke voluem
ForumindlægHejJeg har lidt problemer med noget termodynaik, da jeg ikke var til timen.Her er opgavetekstenEn afgrænset atmosfærisk luft er indesluttet i en cylinder, som vist på skitse, I starttilstanden er trykket en bar og temperaturen 30 grader.Luften komprimeres nu ved konstant temperatur til trykket 9 ... -
STUDIERETNINGSRAPPORT?
ForumindlægJeg skal op i AT her i næste uge, hvor jeg har emnet integration under psykologi og samfundsfag. Min klassekammerat var oppe sidst, hvor hun sagde at hendes manglende perspektivering til en studierapport vi havde lavet tidligere, trak hendes karakter ned. Men hvad mener de med perspektivering til... -
HF - enkeltfag
ForumindlægHej På Hf-enkeltfag , er naturgeografi så obligatorisk ? -
Hmm..?
ForumindlægHvad er det her LaTeX? Er det er program? og hvis det er, hvad kan det så?? Er bare lidt nysgerrig..:) -
Nelson Mandela
ForumindlægHej.. Vil bare lige vide kort, hvorfor Nelson Mandela blev arresteret.. -
kvalitativ metode = induktiv tilgang? kvantitativ metode= deduktiv?
Forumindlægsamfundsfag: kan man sige at ved en induktiv tilgang som er at man observerer enkelte tilfælde og konkluderer noget generelt sige at den bruges når man bruger kvalitativ metoder som interviews osv. og ligeledes med deduktiv tilgang ( går det fra specifikke (f. eks en teori) til det generelle (sam... -
Hhjælp, det haster!!
ForumindlægJeg skal op i engelsk mundtlig i morgen, og ved virkelig ingenting om det????? Hjælp mig! -
jævnstrøm og vekselstrøm + elektrolyse
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til fysik 9. klassesafgangsprøve i morgen. Jeg ville høre om nogen kan hjælpe mig, da jeg er lid´t i tvivl om i hvilke situationer man bruger jævnstrøm og vekselstrøm. Jeg ved, at man bruger jævnstrøm til elektrolyse? Så er der nogen der kan forklare mig i hvilke situationer... -
ionbalancen i cellerne
ForumindlægHej,jeg har et par spørgsmål som jeg håber på at kunne få svar på hurtigst muligt:Emne: Ionbalancen i cellerne:Hvordan opretholder cellerne under normale omstændigheder den rette koncentration af Na+ og K+?Emne: DNA-analyse:Hvorfor kan man benytte en sammenligning af DNA fra en vævsprøve med DNA-... -
Søen
ForumindlægEr der ikke en person, der kan komme med nogle bud på, hvilken betydning det har for en sø og de dinoflagellater der er i søen, hvis omgivelserne ændres fra marker med græssende køer til et skovområde? tak på forhånd ;) -
Tangentens ligning
ForumindlægHey ppl. Er der et sødt mennesker der ville være sød at udlede tangentens ligning? Og fortælle mig hvordan og hvorledes? =) -
mundtlig fysik-kemi
Forumindlæghej ´med jer jeg sidder her og er ved at gå lidt død over min læseferie jeg læser op til mundtlig fysik-kemi, jeg er ret nervøs jeg tænkte om der er nogen der har nogle gode råd eller lign..? mange hilsner ida -
Afslutningsprøven! 1.G
ForumindlægHej er der en derude der kan fortælle mig hvordan afslutningensprøven er i AT ? det er den sammen opg som de forgårende 1.g har haft ! -
ligninger
Forumindlæghej jeg har en ligning som jeg gerne vil have beregnet ud håber i kan hjælpe den lyder følgene 3xy=54 2x=4+y håber i kan hjælpe med den og hvis i kan finde ud af så vil jeg være taknemmelig. Hvis i laver den så vil jeg være taknemmelig hvis i kan lave mellemregninger med brug enten ers... -
Dansk fsa 2015 december
ForumindlægHej Er der nogen som kan fortælle mig hvad man skal i den skriftlige aflevering i dansk fsa 2015 december eller så kan i bare send den (kun for at at se hvordan man skal lave den) Ps. lad vær' med at skrive noget negativt, fordi det går kun udover mig selv hvis jeg snyder, og for det andet... -
lyder det helt forkert?
Forumindlæghar skrevet lidt til et billede.. tænkte på om jeg kunne skrive det som jeg har eller om det er helt uforståeligt :Sdette har jeg skrvet:der Bild auf Seite 1. Ich denke das der Bild ist sehr spaß, und dann denkst du warum. Der Bild sind nicht der söhnest, und der Bild ist nicht macht mit die wich... -
Forsyning(hjælp med emnevalg)
ForumindlægHej allesammen Jeg går i 1.g på HTX. Vi har lige fået et oplæg til et nyt teknologiprojekt med temaet "Forsyning". Den har jeg lidt svært ved at komme igang med. For det første, fordi det ikke lige er et emne som har min interesse og for det andet fordi jeg har svært ved at finde et pro... -
Eksamensangst
Forumindlæghej :) Jeg er en dreng, der skal til at prøve kræfter med terminsprøver. Umiddelbart har jeg forsøgt at fortælle mig selv hele dagen, at 02 og 4 er fantastiske karakterer, for ikke at blive skuffet. Jeg føler mig i den grad lost, fordi jeg føler ikke min klasse er blevet vejledt ordentligt, og få... -
Svingninger & Alkohol
ForumindlægHeeej. Jeg skal til fysik / kemi mundtlig eksamnen (FS10) på tirsdag. Jeg er i fult gang med at skrive noter og læse. Jeg er kommet til to punkter som hedder "Svingninger" og et andet emne som hedder Alkohol. Og det har jeg det lidt svært ved. Jeg ved ikke rigtig hvad man kan skrive om ... -
Reducer
ForumindlægHvordan reducere jeg videre?a) 5/6x-2/3y-1/3x+1/6y = 5/6x-4/6y-2/6x+1/6y
