Søgning på: naturgeografi c eksamen. Resultater: 19981 til 20000 af 89325
-
HF eksamensæt 2005
Forumindlæghej..er der nogen der ved om der har været skriftlig dansk eksame for HF´ere her i 2005.?-og er der en hjemme side, hvor man ka se opgaverne i stilehæftet 20058(HF)... -
Analysering
ForumindlægHejsa.. jeg går i 8. klasse og skal snart til en prøve eksamen i muntligt dansk. jeg har fået at vide at vi skal analyserer en novelle, en artikel eller et digt. det er første gang jeg skal til eksamen så jeg ved ikke helt hvordan man analyserer en tekst, når man er til en eksamen. så derfor vil ... -
Hvad går EU traktaten ud på?
ForumindlægHey allesammen. Skla til eksamen imorgen, men ved ikke rigtig hvad EU-traktaten går ud på?!?! Nogen der kan hjælpe? -
Wie
ForumindlægHvordan kan man på en bedst muligt præsentere sit emne på tysk?har I nogle andre ting man kan fyre af til en tysk eksamen? -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk? -
Skriftlig dansk - HF
ForumindlægHej! Jeg har skriftlig dansk eksamen snart. Hvordan kan man øve sig i dansk skriftlig? Er der eksempler? Hvad synes I man kunne gøre? På forhånd tak :) -
råd
Forumindlæghej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame -
B-niveau: hvordan forbereder i jer?
ForumindlægHej.... om en uges tid skal jeg til og til eksamen i kemi...og så ville jeg høre andre om hvordan i forbereder jer...? for synes det kan virke en smule uoverskueligt.... -
Mat A niveau - bestå
ForumindlægGodaften alle, Til matematik eksamen på A niveau, hvor mange opgaver skal man have svaret rigtigt, for at man kan bestå - cirka? Til den del med hjælpemidler. -
Engelsk Disposition 9 klasse
ForumindlægEr der slet ingen steder hvor man kan få en "opskrift" på hvordan man laver en korrekt engelsk disposition til en 9 kl eksamen. Håber meget på lidt hjælp -
Noter til macbeth
ForumindlægJeg søger nogle engelsk noter til Shakespear - Macbeth (: Skal snart til mundtlig eksamen i engelsk, og mangler lige nogle guldkorn til netop dette emne (: -
Atom
ForumindlægHej jeg er totalt blank og skal til eksamen i morgen hvordan udregner jeg protroner og neutroner i kerenen?? og skal forklares ud fra et periodisk system?? hjælp -
Mængder
ForumindlægJeg vil godt vise, om disse udtryk gælder distributive love, i) A ∪ (B \ C) = (A ∪ B)\ (A ∪ C) ii) A ∩ (B \ C) = (A ∩ B)\ (A ∩ C) iii) (A\B)' = A' \ B' hvor mærket ' betegnes komplementærmængden. Hvis jeg forsøger ved første udtryk, får jeg x ∈ A ... -
PROBLEMER MED UDREGNINGERNE!
ForumindlægJeg kom i gang med opgaven,men kan ikk komme videre...hjælp tak.-Denne opgave går ud på at løse ligningen på side 125 i Grundbogen manuelt, dvs. uden at bruge Mathcad el. lign. I skal altså løse følgende ligning med hensyn til xT: a·(xT - h)2 + b·(xT – h) + c = a·(xT + h)2 + b·(xT + h) + c ... -
sagaanalyse?
Forumindlæghej skal til eksamen imorgen, ville lige høre hvordan en sagaanalyse ser ud? hvad man skal fortælle hvis jeg træk , en saga? tak -
3g og snittet
ForumindlægDet er sådan, at jeg går i 3g, og har fået nogle uheldige årskarakter hér til slut. Faktisk så uheldige, at jeg ikke er bestået. Fra 1 og 2g, er mit gennemsnit bestået, mine eksmaner er bestået (undtagen en; Mat c niveau) Og min SRP er bestået. De fag skal jeg op i hér til sommer, er nogle fag je... -
Salg af bøger til Århus Universitets
ForumindlægHej Starter du på Århus Universitet denne sommer, sælger jeg ud af mine studiebøger til naturvidenskab og få fag hos sundhedsvidenskab. Jeg har studeret molekylær medicin det sidste år, og sælger nu ud af mine brugte bøger. Calculus modul 1+2 (Matematik) Calculus Concepts & Contexts 3 af Ja... -
Induceret spænding
ForumindlægHej. Er der en der kan forklarer hvordan jeg løser opgave c? -
en studievejleder
ForumindlægJeg har brug for en studievejleder omgående.. Håber der er nogen på siden her... -
lineære differentialligning af 1. orden
ForumindlægHvad vil det sige at jeg skal gøre rede for den lineære differentialligning y'=f(x)*y+g(x) ??
