Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2081 til 2100 af 3597
-
Stilemne hjælp!
ForumindlægHej. Hvornår er stilemnet "jorden kalder" fra. Opgaven lyder: forestil dig, at en fjern og fremmed civilisation i rummet kan modtage budskaber fra jorden. Du får til opgave at vælge, hvad der skal fortælles om livet på vores planet. Skriv, hvad du vælger at fortælle om, og hvorfor. MA... -
Sprogfejl?
ForumindlægHvilken af disse sætninger er korrekte grammatisk?En mildt krydret bøfelleren mild krydret bøfVi er lidt i tvivl om hvor vidt 'bøf' styrer endelsen på 'mild' eller ej.Hvad siger I? -
noget ala biblioteksvagten
ForumindlægNogen som kender en side som biblioteksvagten bortset fra, at man her kan spørge om at finde informationer og forskellige ting på nettet.... -
Studietur til London
ForumindlægHej.Nu har vi så fået at vide at studieturen i 2g går til London. Mit spørgsmål lyder på, om nogle har nogle gode erfaringer derovre fra, sådan efter undervisningstiden. Pubber, seværdigheder etc. Har aldrig været derovre, så det kunne være fedt at høre om hvordan andre har oplevet det. Sådan stu... -
Forum til Billedkunst
ForumindlægHejDer er en meget vigtig ting der mangler her i den ellers udemærkede studieportal. Og det er et forum til faget billedekunst. Da billedekunst er obligatorisk og ikke noget, som vi får særligt meget teori i(i hvert tilfældet ikke i mit gymnasium), så kunne jeg bestemt MEGET godt bruge et forum f... -
Hele klassen - eller individuelt?
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til eksamnen i 1g, og er ærlig talt en smule rædselsslagen ... Men mit spørgsmål til jer, som allerede kender systemet er: De fag der trækkes, som man skal op i, gælder de for hele klassen eller individuelt?? Mange hls. Marie. -
Rettelse af kort tysk stil
ForumindlægEr der nogen kloge mennesker, der vil hjælpe mig med at finde mine fejl i denne her stil ? Die Ferien ist für mich das Beste in die Welt. Es bedeutet sehr für mich, weil es eine Zeit, wo man eine Menge Dinge erlebt ist und man wirklich entspannt ist. Man kommt weg von der Schule und auf a... -
Hjælp til AT eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har skrive i min AT opgaver om pigrimsrejsen til Mekka, i religion og historie. Men jeg vil ikke om jeg har brugt fagene på lige vægt. Er der nogen af jer der vil være søde og læse min synopsisen og mit tale papir igennem om er der overhovedet lige vægt mellem de to fage. Jeg skal... -
START - hvordan og hvilken?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal skrive min uddannelsesplan som skal være færdig senest i dag. Jeg har svaret på alle spørgsmål, men mangler dog lige beskrivelsen af mig selv. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal starte den ... Hvordan vil I gøre det? Og vil i starte med en hilsen? Hvis ja, hvilk... -
1. standpunktskarakterer - STX
ForumindlægPå onsdag skal jeg have mine 1. standpunktskarakterer i gymnasiet(1.g). Lige nu spekulerer jeg over hvordan de kommer til at se ud. Jeg er ikke så tilfreds med min mundtlige deltagelse indtil videre. Jeg har det med at blive meget nervøs, når jeg skal snakke ved større forsamlinger, derfor har je... -
Til Tyskland i bil
ForumindlægGodaften allesammen..\n\nJeg skal til Tyskland i juleferien, og som det fremgår af overskriften foregår rejsen i bil.. Er der nogen af jer, der har sådan en oplevelse i bagagen, eller har nogle gode råd?\n\nGlædelig jul.. -
Gode gymnasier i KBH?
ForumindlægJeg er kommet lidt i klemme, da mine forældre 1½ måned før at jeg egentlig skal beslutte mig for hvilket gymnasium jeg skal starte på, vælger at købe et hus i København.\nJeg selv havde regnet med at jeg skulle søge Nærum gymnasium, og da jeg ikke aner hvilke gymnasier i KBH der er gode vil jeg l... -
motionsvaner, generationer
ForumindlægRedegør kort for udviklingen af danskernes fysiske aktivitet og motion inden for de seneste generationer. \n\nOg \n\nHvordan kan de ændrede motionsvaner og synet på motion forklares i lyset af udviklingen med det senmoderne samfund? \n\nNogen der kan finde nogle gode sider om det? eller har en ko... -
Kort
Forumindlæghejsa.. er der nogen som vil rette 5 korte sætninger i tysk? hvis nogle gider, smider jeg dem ind i jeres indbakke mange tak.. :) -
Hjælp! Mangler et produkt til projektugen.
ForumindlægHej Vi er midt i projektugen og overemnet er "Det sorte får", som delemne har vi så valgt anarkisme. Er der nogen der har ideer til produkt og lidt andet sjovt?:-) -
Kortfilm
ForumindlægHej..Jeg er i den heldige situation at jeg skal til prøve snart.. vi har opgivet et par kortfilm. og kan derfor jo også komme på i en kortfilm.. men jeg aner ikke hvordan man analyserer en kortfilm. jeg har kigget lidt rundt og fundet nogle analyser på spillefilm, kan man bare bruge disse analyse... -
Gymnasium???
ForumindlægHey! Hvilket gymnasium skal man gå på hvis man gerne vil lave drama og film. Tak i forvejen. Håber I kan hjælpe! -
Forslag til gode bøger på tysk?
ForumindlægHej... Jeg skal have tysk næste år, men det er rigtig mange år siden jeg sidst har talt eller læst tysk. Er der nogen der har et forslag til nogle gode og ikke alt for svære bøger på tysk, jeg kunne læse her i ferien, for at genopfriske det tyske lidt? -
Personling udstråling - mundtlig eksamen
ForumindlægFind flere eksamensrelevante sider her Guides Guide til mundtlig eksamen Brug din læsegruppe til mundtlig forberedelse Sælg dig selv til mundtlig eksamen - Personlig udstråling Test dig selv Test dig selv i pensum ”Har du en god røv, så er det med at vise den frem til eksamen.” Såd... -
Træk to gange til mundtlig eksamen
ForumindlægAdvarsel: Den nedenstående tekst er pure opspind. I en pressemeddelelse fra Undervisningsministeriet, fremgår det, at eksaminationsreglerne for de mundtlige eksamener bliver ændret med øjeblikkelig virkning, og træder således i kraft til eksamensperioden, der starter i maj 2008. Hvor det før ...
