Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2901 til 2920 af 3597
-
Eksamensprojekt (EP) - Billy Holiday
ForumindlægJeg skriver EP i musik og Engelsk og vil derfor hører om der er nogen, der har arbejdet med Billie holiday???? Evt med numrene, Strange fruit, God bless the child og My Man, What is this thing called love?. Det kunne være nogen havde lavet en musikalsk analyse af numrene og det ville være fedt, h... -
HJÆLP! Rettelse af eventyr
ForumindlægJeg er den heldige vinder der skal skrive et eventyr i tysk på ca. 1 siden. Udover at jeg ingen fantasi har what so ever, så er jeg simpelthen så dårlig til grammatik at det er skræmmende. Så hvis du lige sidder med 10 minutter i ikke ved hvad skal gøre ved må i meget gerne svinge tryllestaven. ... -
Hjælp søges af en mor til datter
ForumindlægJeg tillader mig at skrive på vegne af vores datter og håber der er nogen der kan være behjælpelig. Hun har desværre ikke fået afsluttet sin 9. klasse eksamen(gr sygdom) og har de sidste 2 år været på henholdsvis produktionsskole(sang og musik linjen) og Højskole(sang og musik linjen). På disse 2... -
Studieskift
ForumindlægHej, jeg er en meget frustreret pige, som fortryder sit HF valg gevaldigt meget! Jeg startede på HF i år, har gået der i 4 måneder eller lignende, og kunne så mega godt tænke mig at skifte til STX - jeg snakkede med min studievejleder, men hun sagde at det var for sent da de havde afsluttet eksa... -
FRANSK PROBLEMER... Please
ForumindlægJeg har en oversættelse fra fransk til dansk som jeg vil hører om der er eventuelle personer som vil hjælpe mig, da det er en vigtig del af vores opgave betyder den en del desværre :( Her er den: Et bryllup i Tunesien varer nogle steder en uge. man skal slagte får. Det er mændenes arbejde, men... -
Tysk oversættelse
ForumindlægIch habe mich schon immer für Mode und Musik interessiert. Zum Beispiel geniesse ich es Modemagazine zu lesen, während ich Musik höre. Ich liebe es auch Fotos zu machen, und danach diese zu bearbeiten.Als ich meine Kamera vor einem Jahr bekommen habe ist mein Interesse für Fotos gewachs... -
Fourieranalyse af horns toner og overtoner?
ForumindlægHej! Jeg sidder og skriver SRP i fagene fysik og musik. Jeg skal bl.a. vise hvordan klang og frekvens hænger sammen, og skal demonstrere det ved hjælp af et waldhorn og et naturhorn, der har forskellig klang og frekvens (men jo nogenlunde lyder ens). Derfor har jeg med labquest og logg... -
Sidder lidt fast.. hjælp!!
ForumindlægHejsa.. Jeg vil forsøg at forklare mit problem så godt jeg kan. Jeg sidder lidt fast i en opgave hvor jeg vil forsøge at finde ud af hvor meget watt der er brugt, når jeg ved ved det har kostet i standby forbrug på et år. jeg ved: 1 kWh koster 1,64kr 1 Wh koster 0,00164kr Mit musik an... -
Hvad er mit snit?
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med, at regne med snit ud? Års Eks Billedkunst 9 Dansk, skriftlig 8 7 Dansk, mundtlig 9 8 Fysik, skriftlig 8 6 Fysik, mundtlig 9 ? Historie 10 8 Idræt C ... -
Oversættelse af sætninger (ret nem)
ForumindlægHej alle. Jeg skal oversætte sægningerne: Grammatikopgave 1. De tre vigtigste verber ( haben, sein werden) Oversæt: Jeg har en stor familie. Min mor er i biografen. Danmark blev europamester. Vi har en have. Jeg er fra Danmark. I bliver begge 52 . 2. De regelmæssige verber Oversæ... -
Psykolog, hvilken studieretning?!?
ForumindlægJeg skal til at vælge studieretning, det er sidste dag for tilmelding idag! Jeg vil starte på gym. efter 9. Jeg vil gerne blive psykolog, men jeg er i tvivl om hvilken studieretning er den bedste at vælge. Please hjælp mig. Hvilken skal jeg vælge?: Kunstneriske studieretninger: Engelsk - ... -
Rettelse af tyske sætninger
Forumindlægnogen der vil hjælpe med at rette dem? her er de: Das Tisch, in dem ich sitze Das Stuhl, ich sitze auf Die Freundin, das ich leiden Das Buche, das ich liebe Die Lehre, den ich Verstand Das Kind, das ich lehrte Das Essen, das ich esse Das Wasser, das ich trinke Das Buch, in dem ... -
oversættelse, fejl?
ForumindlægDer Film Jenseits der Stille von Caroline Link handelt von das Mädchen Lara. Ihre Eltern sind taub, aber sie ist Hörende. Als Kind musste Lara alles mit die Hände übersetzen für ihre Eltern, auch in der Bank als die Familie kurz vor Weihnachten Geldprobleme hatten. Laras Tante heißt Clarissa und ... -
plz
ForumindlægDet grå guld har travlt som aldrig før. Boligens friværdi og kapitalpension skal have ben at gå på, og i den store hal i Aalborg spores denne formiddag en forventningsfuld nervøsitet. Sidstnævnte er på udstillingen repræsenteret med en mobil dagligstue indrettet i en stor bus; udenfor står en lil... -
romemate-piger-aalborg
Forumindlæghej jeg er en pige på 20, som leder efter 1-4 piger til blive min romemate. som kan flytte sammen i en lejlighed her før eller efter sommer jeg bor nu i sventrup sammen med min lille hund. jeg er en meget positiv person og kn godt lide at have det sjovt og lave sjov, jeg elsker musik, dans ... -
S = 10 log (I1/I2) -> hjælp
ForumindlægHar en opgave jeg ikk ka greje.. please hjælp!opgaven lyder: Styrkeforskellen S mellem to lyde ,åles i decibel (dB). Hvis I1 og I2 er intensiteterne af de to lyde er S = 10 log(I1/I2)I specifikationen for en kassettebåndoptager står der, at forskellen mellem signal (musik) og støj (båndsus) er 52... -
Er der en dygtig spansk hjælper please den skal afleveres imorgen :(
ForumindlægEn lille oversættelse D. Brugen af gustar § 1.10 1. Jeg kan lide at rejse, men jeg kan ikke lide at rejse i tog. 2. Mange tyskere kan lide Danmark. 3. Kan du lide den nye musik? 4. Vi kan ikke lide fulde svenskere. Primero Me gusta viajar, pero no me gusta viajar en t... -
Nogle Amigos tilstede
ForumindlægHej har fået 30 sætninger få.. Jeg kan ikke lave de sidste 13.. de er lidt svære.Spansk på c niveau De lyder såleds 1. Diskotekerne i marbella er gode, men ret dyre. 2. Hvilken musik kan du lide 3. - jeg kan lide flamenco 4. Hvordan er restauranten på hotellet ? 5. Den er god. Jeg kan godt lide... -
Hvilken sang ? (:
ForumindlægHejsa allesammen, jeg står og skal vælge en sang at skrive om. Hver elev fra vores klasse skulle vælge en sang og alle sangene kom så ind i et kompendie. Nu skal jeg så vælge en sang, som er bedre end den, jeg selv valgte og så skrive om den. (Jeg valgte: "Tears in heaven"). Jeg har o... -
Sangkor i Århus?
ForumindlægHej alle. Jeg læser i Århus på første år og er i den forbindelse flyttet til byen. Jeg vil meget gerne synge i kor igen og møde nogle nye mennesker men har indtil videre ikke lige kunnet finde et kor, som jeg kan starte i. Jeg vil meget gerne synge klassiske korsatser som fx Dvorak og Mozart, men...
