Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 3461 til 3480 af 3925
-
et opgave der skal rettes. vil i hjælpe ???
Forumindlæghey det er et engelsk opgave som jeg har lavet men ved ik om den er rigtig vil en af jer rette den så er i virkelig søde :) Oversættelse En 39-årig republikansk politiker stillede op til det amerikanske senat. Da han indledte sin valgkamp, var han overbevist om, at ærlighed varer længst. For ... -
Engelsk: kort oversat tekst til afl
Forumindlæghey det er et engelsk opgave som jeg har lavet men ved ik om den er rigtig. vil en sød person se om den er rigtigt.. Oversættelse En 39-årig republikansk politiker stillede op til det amerikanske senat. Da han indledte sin valgkamp, var han overbevist om, at ærlighed varer længst. For at bev... -
engelsk oversættelse
Forumindlæghey det er et engelsk opgave som jeg har lavet men ved ik om den er rigtig. vil en sød person se om den er rigtigt.. Oversættelse En 39-årig republikansk politiker stillede op til det amerikanske senat. Da han indledte sin valgkamp, var han overbevist om, at ærlighed varer længst. For at bev... -
Markedsføringsøkonom
ForumindlægHej Alle Skal starte på markedsføringsøkonom på torsdag, og søger derfor bøger til første semester. Det er disse bøger det drejer sig om: International markedsføring og Salg - Principles and Practice of Marketing by David Jobber, 6th ed. – McGraw Hill, 2010. ISBN 978-0-07-712330-7 Statistik... -
Markedsføringsøkonom
ForumindlægHej Jeg er lige startet på Markedsføringsøkonom uddanelse og skal i den forbindelse købe en masse bøger. Jeg vi derfor hører om der er nogle som har lyst til at sælge nogle af disse bøger: Bogliste til 1. semester International markedsføring og Salg ? Principles and Practice of... -
Børn sidder stille det meste af dagen - debatindlæg
ForumindlægHar skrevet et debatindlæg til dansk, men jeg synes den mangler prikken over i'et. Jeg ved grammatiken og stavningen ikke er så god, som du nok kan hører er mit danske heller ikke fantastisk såå #nohate. Debatindlæg Børn sidder stille det mest af dagen - debatindlæg Jeg har... -
Hjælp til konklusion!
ForumindlægHej :-) Jeg sidder her og skal til at skrive min konklusion til min SRP opgave, har fundet vejledninger til dette og endnu en gang læst min problemformuleringen igennem.. Probelmet ligger bare i, at jeg ikke ved hvor jeg skal starte! Eller hvordan for den sags skyld. Nogle gode råd? -
1.g opgave
Forumindlæghej, er der nogle, der ligger inde med et godt emne til 1.g opgaven? -
Help!!! :D
ForumindlægHej, Vi har fået et spørgsmål af vores lærer som skal besvares. Her er spørgsmålet: 1. Forklar hvorfor afbrænding af fossile brændstoffer øger atmosfærens indhold af drivhusgasser. Mit spørgsmål er så: kan man lave et reaktionsskema over afbrænding af fossile brændstoffer, og på den måde påvise/f... -
Primær og sekundærlitt. Dansk 1 års opgave
ForumindlægHej hvad er Primær og sekundærlitteratur?. -
Hjælp til religionseksamen
ForumindlægJeg skal op i religion og er begyndt at læse, men er blevet i tvivl om, hvad jeg egentlig skal læse.Jeg er gået i gang med at læse baggrundsstoffet i vores grundbog. Og her meldte første spørgsmål sig: Skal jeg læse alle de sider vi har læst i bogen, eller kan jeg nøjes med notaterne?Så blev jeg ... -
Fransk eksamen - hvordan?
ForumindlægHejsa...Nu har jeg endelig afsluttet min fysikeksamen, men skal desværre i gang igen med en franskeksamen... Der er bare det at jeg ikke helt ved hvordan eksaminationen foregår... Jeg mener efter man har oversat og refereret på dansk, og man skal igang med den kendte tekst, hvad så? Vi har opgive... -
Eventyr "Chili og smørret" analyse
ForumindlægHej, jeg har for nyligt trukket til dansk eksamen, og jeg trak eventyr. Derfor har jeg valgt et moderne tingseventyr: "Chili og smørret" af Grete Wiemann Borregaard, da jeg godt kunne tænker mig at analysere noget nyt og mere moderne end de klassiske eventyr. Men jeg sidder desværre lid... -
Matematik mundtlig A-niveau - hvor svært?
ForumindlægJeg står i den situation at jeg rigtig gerne vil have et 4-tal til den mundtlige mat A eksamen. Hvor meget bedømmer I at man skal kunne, før dette kan lade sig gøre? Har tænkt mig at fokusere mest på beviserne, og undgå så mange af deres spørgsmål som muligt... SKAL man desuden gennemføre et bev... -
Eksamensteknik
ForumindlægHej...For et par måneder siden var der et indlæg, hvor man kunne "dele" sine karakterer med andre. Det viste efterfølgende at mange fik gode karakterer - både årskarakterer og eksamenskarakterer. Selv får jeg ikke lige så høje karakterer som mange af jer andre. Er på et middelgennemsni... -
Religion???
ForumindlægJeg tænkte bare på hvorfor der ikke er et forum der hedder "religion"? Når nu old er repræsenteret... Vi er jo nogle der skal til eksamen, og det kunne da være rart at have et forum at diskutere i. -
Store problemer - Oldtidskundskab
ForumindlægKrise situation - min pc er brudt sammen dagen før eksamen.Sidder i et andet hus, foran en anden pc og skal læse oldtidskundskab, hvilket jeg ikke har fået gjort denne dag.Jeg har ikke tilgang til egne notater, som jeg spenderede gårdsdagen på. 3 års arbejde er væk...Har yderst få notater liggend... -
Hvordan scorer jeg 13-tallet?
ForumindlægHey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;) -
Skuffende SRP-karakter, vil i sige det samme?
ForumindlægJeg har fået min SRP-karakter for nylig, og er rigtig skuffet. Ville gerne have en ekstern vurdering hvis der var nogle venlige sjæle derude der var i humør til det. For jeg mener simpelthen ikke at det kan være rigtigt. En generel kommentar jeg har fået er at den er for rodet. Kan det passe? S... -
Hvordan gør man?
ForumindlægHej Alle. Hvordan skriver man en dansk/historie opgave??? Jeg mener, hvorledes skal man gribe den an??? skal man hvis man fx vælger at skrive i dansk, analysere en novelle fra vores tid og sammenligne med en novelle fra fx 80'erne??? Kan I give mig lidt inspiration og ledetråde???! Smil Marie.
