Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3981 til 4000 af 65692
-
HF Matematik, skriflig og muntlig, skal man bestå begge?
ForumindlægHejsa, har en ven som siger at hvis man går hen og får 00 i den skriflige matematik B på HF, og så får et 4 tal i den muntlige eksame, så består man samlet matematik? Er det sandt? -
EKSAMEN
ForumindlægJeg skal til eksamen i dansk imorgen, men har ikke helt styr på sagerne: Hvordan foregår det egentligt? SKAL man læse noget op fra sin tekst? Er perspektivering MEGET vigtigt? Hvad skal man starte med, når man får sin tekst? -
Matematik
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=12143 ok så tager vi dem bare en opgave af gangen... opgave 1 2250 * 1,03^10 = 3023,811854 2250 * 1,03^15 = 3505,426687 -
Hjælp til Matematik
ForumindlægJeg kan simpelhen ikke forstå denne her opgave... Opgaven lyder ; Opløs tæller og nævner i faktorer og forkort brøken: z= 4x2-9/4x2+9-12x w = 9x2-16y2/3x-4y u= 3x2-12x+12/5x2-10x -
Dansk eksamens stil?
ForumindlægJeg skal skrive en stil som omhandler følgende: Forestil dig at du om 10 finder din gamle skoletaske. I den ligger nogle ting som vækker særlige minder hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Jeg tænkte om I ikke havde et par ideer til en fortsættelse, da jeg lige nu ... -
LaTeX til Mat A-eksamen på HTX
ForumindlægNormalt bruger jeg OpenOffice.org til alle mine afleveringer, men jeg har gennem længere tid villet prøve LaTeX. Det har resulteret i, at min seneste matematikrapport er lavet med LaTeX, og at jeg har lært en masse om systemet. Mit spørgsmål er så, hvorvidt det kan betale sig at bruge LaTeX til ... -
skifte fra stx til hhx
ForumindlægHalløj :) Jeg har lige et par spørgsmål omkring, ja, det der står i overskriften. Jeg går nuværende på 1.g på stx, men jeg overvejer at flytte til hhx, da min linje risikerer at lukket ned. Selvom det først er efter grundforløbet, vi får at vide, om linjen bliver til noget eller ej, har jeg a... -
Matematik HASTER
ForumindlægHar en opgave i matematik jeg har problemer med... Jeg må gerne benytte både Graph og Nspire.. SE OPGAVEN I DEN VEDHÆFTEDE FIL... Har brug for at nogle kan forklare hvordan jeg laver opgave a og b!! På forhånd tak! -
eksamen
ForumindlægHeej , jeg skal op til engelsk A eksamen her på mandag , men ville høre om I har nogle ideer til hvad der er godt tage udgangspunkt i hvis man træker...: 1. en tale 2. digt 3. non-fiction 4. hamlet (andet jeg ikke har taget højde for?) Derudover er der nogle som ved hvornår følgende perioder i kr... -
Eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg er lidt i tvivl... Til eksamen i religion C kan man sikkert få et kapitel i det ny testamente eller noget af et sura fra Koranen, men kan man virkelig få 20 min til gå med at fortælle om dette? Har set på nogle tekster i bøgerne, og der kan jeg godt nok ikke få 20 min til at gå me... -
haster -eksamen
ForumindlægHej alle sammen .. Jeg skal til eksamen men er virkelig usikker på energi.. :/ jeg ved godt hvordan man laver forsøgene men kan ikke forklar dem?:/ 1) vis at elektrisk energi kan omsættes til bevægelsesengeri og omvendt? 2) omdan srålingsenergi til elektrisk energi 3) undersøg energi og effekt i... -
Eksame
ForumindlægHe, jeg hedder Merle og skal op til min 9 klasse eksame her på tirsdag i religion. Jeg er helt lost og vil meget gerne vide om der er nogle der har nogle ideer til hvad jeg kan skrive om, min problemstilling er - hvad siger grundloven om kirken og hvordan har grundloven gjort det muligt for fors... -
Hjælp til matematik!?
ForumindlægNu er det anden gang jeg skriver i håb om, at nogen kan hjælp. Er der en, der kan hjælpe med babylonisk matematik? Jeg er gået helt i kold, og det kunne være dejligt med en hjælpende hånd,,, Hilsen Sandra -
Mundtlig eksamen - Hvad gør jeg?
ForumindlægHej allesammen - Idag fandt jeg ud af hvad jeg skal op i til eksamen. Jeg har været så u/heldig at trække matematik (a), fysik (b) og dansk (a) .... Jeg har igennem de 3 år på gym haft svært ved at forstå matematik, og derfor regner jeg med at få -3 eller 00 til min mundtlige eksamen. Jeg tæn... -
Mdt årsprøve / eksamen i Naturfag 1.g?
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig hvordan en mundtlig årsprøve/eksamen i naturfag foregår??Jeg skal snart op, men min lærer har ikke fortalt noget om den endnu(!)(Kun hvad han har opgivet..)skal man kunne remse en masse formler op?Eller lave forsøg?Hvor lang tid forberedelse har man? -
Nogle der har den nye FP9 2020 matematik med alle svarene?
Forumindlæg:) -
Matematik - hjælp
Forumindlægvektor a = ( 2, -5 ) , vektor b = ( -6, 4 ) og vektor c = (11, 0) Vektorerne a og b udspænder et parallogram . beregn arealet af dette parallogram arealet |(2·4) - ((-5)·(-6))| = |-22| = 22 beregn længden af hver af diagonalerne i parallogrammet ? Hvordan gør man det ,s ? -
Matematik
ForumindlægHej. Er der en venlig sjæl herinde, der kan hjælpe mig med en matematik opgave? -
Hjælp til eksamen...
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i AT, men jeg er i tivvl om hverdan jeg skal fremlægge. Jeg skal ikke fremlægge hele synopsen plus bonus viden, men fremlægge noget af den? Er der nogen der kan være til hjælp her? HAr set en masse videoer på youtube og læset en masse om det, men jeg kan jo ikke he... -
Mundtlig dansk eksamen: Må man godt som lærer ....
ForumindlægMå man godt som lærer lade ét spørgsmål gå igen. Så hvis en af eleverne trækker det mandag, må man så godt opgive samme spørgsmål om onsdagen?
