Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 4341 til 4360 af 160716
-
hjælp til matematik aflevering
Forumindlægse bilag -
Hjælp til matematik spørgsmål
Forumindlægheej jeg skal have hjælp til følgende spørgsmål: Eksponentiel vækst og renteregning. Gør rede for forbindelsen mellem, på den ene side af kapitalskrivning med fast rente og fast begyndelsesværdi, på den anden side eksponentiel vækst. Du bør desuden forklare begrebene fordoblings- og halverings- k... -
HADER MATEMATIK?
Forumindlæg60+5x = 2·(60 -5x) NOGEN SOM KAN LØSE DEN ??? :s -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægJeg skal forklare det udlukkende med tekst. -
HASTER matematik aflevering!
ForumindlægJeg er i gang med FP9 december 2020 opgavesættet. Jeg har brug for hjælp til opgave 2.1 og 6.5. -
matematik spørgsmål-hjælp!
ForumindlægHåber på jeres hjælp! :) -
Ang. HJÆLP TIL MATEMATIK
ForumindlægHej Studieportalen Jeg sidder fast i en opgave, og forstår simpelthen ikke hvordan jeg skal løse den. Er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig med den? Fordi hvad viser grafen? Håber virkelig I vil hjælpe mig! :( -
HASTER MATEMATIK AFLEVERING !!
ForumindlægHalløj Håber i kan hjælpe mig med denne her opgave. Jeg har virkelig brug for at blive færdig med den nu, og om i kunne virkelig uddybe med jeres besvarelser. For jeg er vildt stresset til at tænke selv :p Så jeg vil have brug for virkelig meget hjælp. Jeg har screenshottet opgaven, så i kunn... -
hurtig hjælp til matematik
ForumindlægHar problemer med disse opgaver ( det ligger som et billede ) Tak på forhånd -
Procent - matematik
ForumindlægHjælp til opg 5. B og C -
Nødtilfælde i MATEMATIK!!!!
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl der vil hjælpe med de her 2 opgaver? Har prøvet at løse den i remlig lang tid nu, men kan ikke få det til at fungere. PLZZ EN ELLER ANDEN!!! -
Matematik spørgsmål!?
ForumindlægI tidsrummet 1960-1990 kan befolkningstallet N i millioner i USA breskrives med den lineære model: N = 2,3t + 180 Hvor t er antallet af år efter 1960 Hvad er hældningen? Hvad angiver den? Hvad betyder konstanten 180? -
Tre fag på A-niveau???
ForumindlægJeg går i 2. g og har matematik og kemi på A-niveau. Nu skal vi så snart vælge igen, og jeg har overvejet at vælge fysik på A-niveau. Nu kender jeg ingen der har tre fag på A-niveau, men jeg har hørt, at det skulle være meget hårdt. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? -
Nspire matematik
ForumindlægEr der nogle er jer som er gode til Nspire og kan forklare mig hvordan man løser denne opgave på nspire. Bare en forklaring er fint En lineær funktion f har hældningskoefficienten 3. Grafen for f går gennem punktet (-1,10). a) Bestem en forskrift for f. -
Matematik- opgaver
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med nogle matematik opgaver: Katerine arbejder i et gartneri. I september arbejdede hun 128 timer. a. Hvor meget tjente hun? b. Udfyld hendes lønseddel c. Hvor mange kr. fik hun udbetalt? d. hvro mange procent fik hun udbetalt af sin tjente løn? -
Mundtlig matematik
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik. Ville hører om der var nogen som havde ordnet sine noter herefter, så man ved hvilke beviser man kunne bevise ved forskellige overskrifter. Er der nogen der har nogle gode råd? -
Mdt. matematik eksamens varighed
ForumindlægJeg skal snart op. Jeg har vidst hørt, at eksamens varighed er 20 minutter. Men det er vel ikke helt 20 minutter, eftersom man skal trække spørgsmål, og have karakteren og sådan. Hvad vil I tro? -
3 A-niveauer
ForumindlægJeg overvejer at vælge 3 A-niveauer, men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer. Er der nogen af jer med 3 A-niveauer, som har fortrudt, at I valgte dette? -
Statistik, matematik.
ForumindlægHej alle. :-) jeg har en opgave som jeg bare har siddet og knoklet med, og jeg kan desværre ikke finde ud af den. så håber i vil hjælpe. jeg ligger nogle billeder til så i kan set det, hvis de er tydelige nok. men spørgsmålele lyder: a. hvor stor er afvigelsen fra middeltemperaturen i, 1878, 19... -
Matematik til imorgen...
ForumindlægHjælp med at lave den første, har forsøgt alt og kan ikke starte op, hvis en kan lave a, kan jeg lave resten selv please hjæææælp!!!
