Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4421 til 4440 af 58387
-
engelsk stil!
Forumindlæghej er der nogen der vil kigge min engelsk stil igennem for fejl ?? :) -
Valg af (nem)uddannelse/sabbatår efter STX
ForumindlægHej Studieportalens brugere. Jeg henvender mig, da jeg godt kunne tænke mig nogle ideér/eksempler på, hvad jeg kunne lave efter STX. Jeg har musik som det vigtigste element i min hverdag, og jeg kunne godt tænke mig at se, hvad der kunne komme ud af et år med musik (selvstændigt, ikke i relatere... -
Hjælp til rettelse af engelsk
ForumindlægKære hjælpsomme. Er ikke så god til engelsk grammatik og sidder her med et kort abstract der trænger til en kærlig hånd. Har brug for en der vil læse det igennem og rette de fejl jeg har lavet. Ville være til stor hjælp! Skriv din mail så sender jeg mit abstract med det samme :) -
Gode fysikbøger - Gym, STX, og grundskole niveau?
ForumindlægHej, Hvilke fysikbøger kan i anbefale til selvstudie både til Grundskole og GYM /STX Niveau? Jeg har hørt om disse bøger men ikke set indholdet og ved derfor ikke om de er gode til sevlstudie. Orbit C, B A Grundlæggende fysik - Erik Øhlenschlæger Gyldendals små opslagsbøger Fysik/Kemi H... -
Engelsk udtryk
Forumindlæghey... er der nogle der kender et engelsk udtryk for det danske "at få en næse" (altså en offentlig irettesættelse) -
Mundlig engelsk
Forumindlæghej! er der nogle af jer der kan give et godt tips til den mundlige afgangsprøve til engelske, jeg skal op i morgen. og er meget nervøs og ved ikke rigtig hvad jrg skal gøre.. -
Transportmidler på engelsk???
Forumindlæghvordan siger man transportmidler på engelsk? Har slået op i min lille ordbog, men uden held :D Takker på forhånd -
Engelsk hedder det...
Forumindlæg"there must be plenty OF things to do"eller "there must be plenty things to do?" -
Engelsk ordstilling!!
ForumindlægHey people!!!Jeg skal aflevere en oversættelse hvor jeg skal skrive den rigtige ordsstilling. (ligefrem eller omvendt ordstilling)Jeg håber meget at i vil rette den da jeg er lidt usikker på den.Den dansk tekst:En efterårsdag var fire unge mennesker på vej ud til en sø. efter nogle hårde uger på ... -
Engelsk afælevering
ForumindlægNogle der vil kigge den igennem? Skal aflevere i morgen. Policewomen have suddenly become very popular in England – at least in the world of fiction. We have seen female detectives before, but policewomen who are good at others things, than comforting crying children and frisk females who have b... -
Engelsk - rettelse!!!
ForumindlægHeey allesammen :). Jeg har skrevet min 1. del af min aflevering ned nu, og håber der nogle her inde der gider kigge på den, mht. bl.a. gramatik, ordstilling etc. 1. Del : Thirteen - Tracy: 1. Explain why you think Tracy begins to steel, take drugs, cut herself etc. in the movie Thirteen (write... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har lavet en oversættelse, og kunne godt tænke mig hvis der var en som lige ville kigge den hurtigt igennem. Har skrevet det stykke jeg skulle oversætte ind også. Det drejer sig om 2/5 del side. -
HHX eller STX ? Hvilken linje? Kan man skifte ? HjÆLp!
ForumindlægHej studieportalen: Jeg har altid været sten sikker på at jeg ville på HHX , men nu imod slutningen på mit High School år et jeg lidt i tvivl !! Har nogle spørgsmål : Jeg er så i tvivl om hvad jeg vil lave !! Jeg har altid... -
Engelske imperium?
ForumindlægHvordan har det engelske imperium påvirket England og resten af verden idag? På forhånd tak for hjælpen! -
Engelsk Essay
ForumindlægHej alle sammen! Jeg ville bare lige vide hvad i synes om mit engelsk essay? -
Engelsk Help!!!
ForumindlægHvad hedder tip-tip-tip-oldeforældre på engelsk? -
Latin A, Græsk A og Fransk A/Engelsk A
ForumindlægHej med jer,jeg begynder på stx til næste år og overvejer at tage den studieretning, der hedder Latin A, Græsk A og Tysk fort. A/Fransk fort. A/Engelsk A.Jeg vælger så fransk eller engelsk, jeg er ikke helt sikker på, hvilket fag der bliver endnu.Derfor vil jeg gerne vide, om der er nogen herinde... -
24 timers eksamen - analyse af tale
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl, der har nogle engelsk analyse noter til denne her tale: "The Forgotten Million" af Jeremy Hunt. Al hjælp værdsættes https://www.gov.uk/government/speeches/the-forgotten-million -
god til engelsk?
ForumindlægEr der en der er rigtig god til engelsk -
bio-opgave om osmose stx a-niveau
Forumindlæghejsa.. jeg har en aflevering til næste uge om osmose i en mælkebøtte.. det er den første opgave i et eksamenshæfte (studentereksamen, vejledende opgavesæt 2, a-niveau, maj 2006). Er ikke særlig god til biologi, så ville lige høre om der var andre der har haft denne opgave, der kunne komme med li...
