Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 4581 til 4600 af 154032
-
ax+y=a
Forumindlægjeg har problemer, med denne opgave:løs for enthvert a E R ligningssystemet.ax+y=a-x+ay=1bestem a således at x = y -
Hjæp til SOP - Afsætning A og Innovation A
ForumindlægHvordan vil I udføre denne analysespørgsmål? Jeg har svært ved at se, hvordan jeg skal skrive 8-10 sider om dette? Analyser den samfundsmæssig udvikling i forhold til LEGO og diskuter herudfra, hvordan LEGOs forretningsmodel har været påvirket af denne udvikling. Tak på forhånd. -
plzzzz hjælp til mat. a meget vigtig
Forumindlægjeg skal op til mat. a mundtlig på tirsdag jeg skal gøre rede for at den eksponentielle funktion f(X)= b* a^x er en løsning til differentialligningen y`= k * y. intilvidere har jeg først differenteret f(x)= b* a^x og indsættede det på y` plads og det blev b* ln(a)*a^x=k*b*a^x er det rigtig? h... -
5 a-fag
Forumindlæghej! Jeg ville bare høre om reglen med at gange sit snit med 1,03 for 5 a-fag også gælder, hvis man har afsluttet gym med 4 a-fag og derefter har suppleret et b-fag til et a-fag (i mit tilfælde matematik) -
# v a r i a n s
ForumindlægI en opgave får man oplyst følgende ting:\nObservartion: Hyppighed\n3 3\n5 7\n6 14 \n7 16\n9 6\n11 4\n\nJeg har fundet middeltallet- som er 6,76\n\nmen jeg er lidt i tvivl om hvilken formel jeg skal bruge t... -
Antal mundtlige/skriftlige eksamener i 3.g efter den gamle ordning (gym start i 2009)
ForumindlægOk. jeg går 3.g om i år (startede i gym i 2009), så den nye regel med 2 reducerede prøver gælder ikke for mig, kun dem der er startet på gym i 2010. ´Så jeg følger stadig den gamle ordning. ifølge den gamle ordning skal elever til 9 prøver i alt, AT og SRP ikke medregnet. Jeg har allerede v... -
omvendt a og b
ForumindlægHej. På lommeregneren TI 89 er ligningen for en eksponentiel funktion f(x)=a*b^x, men i "virkeligheden" er den jo f(x)=b*a^x. Hvis nu jeg får lommeregneren til at finde a og b, og vi f.eks. siger a=1 og b=2, skal jeg så skrive 1*2^x på papiret og lade som om de 2 ligninger, altså a*b^x... -
Samfundsfag B eller A-niveau
ForumindlægHej Er der nogen herinde, som har/haft samfundsfag B eller A-niveau, som kan hjælpe? -
a og b betydning af
Forumindlæghvordan beskriver man mundtlig betydningen af a og b ved eksponentielle funktioner? a og b ved potens funktioner? og betydningen af a og b ved lineære funktioner? -
Bestemmelse af A-vitamin
ForumindlægHey!Hvordan bestemmer man indholdet af A-vitamin i en madvare? (ikke indholdet af beta-karoten, men selve A-vitaminet). Hvilken analysemetode kan man bruge?Skal bruge svar hurtigst muligt - det er til et stort eksamensprojekt. -
Terminsprøver 9.klasse 2017
ForumindlægHej mit navn er Jens. Her den 15 Januar 2017 starter mine terminsprøver(9.klasse). Mit spørgsmål er om hvilke obligatoriske fag, SKAL jeg op i? Og hvilke fag KAN jeg komme op i. Tak forhånd. -
Matematik A eksamensopgaver (HTX)
ForumindlægHej er der nogen der ligger inde med eksamenssæt i matematik A på HTX? :) -
SAMF A pls hjælp!!!! :(
ForumindlægEr der en venlig sjæl der ude, som kan hjælpe med samfundsfag a. Handler globalisering og nationalisme. :( -
BRUG FOR HJÆLP REGN MED A OG B
Forumindlæg2a+2b+a= og 3*(2a-2)-7= skal virkelig have brug for hjælp -
SRP om kokain i colombia - bioteknologi A + spansk A
ForumindlægHej SP, vil gerne høre, om der er nogen der har skrevet SRP/SOP i samme emne! Hvilket empiri har i analyseret i jeres analyse ift. Spansk? jeg kan simpelthen ikke finde kilder til gymnasieniveau.. -
Bestemmelse af a udfra en formel ?
ForumindlægHej .. Jeg har en formel der hedder s=½*a*t^2 og bliver bedt om at finde a når s=500 og t=17 er det så en ligning jeg skal løse jeg har en lille smule svært ved at gennemskue den... Tak på forhånd -
HJÆLP til AT-emne i samf A og eng A
ForumindlægJeg skal skrive AT med det overordnede tema "Mad og mennesker". Jeg har valgt at skrive i samfundsfag A og engelsk A, men er meget i tvivl om emne og jeg vil derfor høre, om der er nogle kreative sjæle derude, som har nogle gode idéer. Jeg har overvejet noget social arv og social ulig... -
Martin A. Hansen
ForumindlægHvad var Martin A. Hansen som forfatter osv? Altså socialist? Eller eller eller? :S ved det nemlig ikke (: Og hvorfor? Håber nogen vil svare. Undskyld for dårlig formulering -
SRP om omsorgssvigt i Dansk A og samf A
ForumindlægHej! Jeg søger efter nogle der har skrevet srp i samfundsfag og dansk om omsorgssvigt, som kan give mig lidt inspiration til min opgave. Jeg skal blandt andet redegøre for social arv, omsorgssvigt og mønsterbryder samt identitetsdannelse i det senmoderne samfund - og inddrage relevant data om oms... -
(C*B)/A HJÆLP
ForumindlægHej,, er der nogen der kan hjælpe mig her.. A = 2000 produkter (er den mængde der skal produceres) B = 3 timer (den tid det tager at producere A) C= 1300 produkter som er den mængde der allerede er produceret indtil videre.. Ved hjælp af formlen (C*B)/A så får jeg (1300*3)/2000 = 1.95 timer.. M...
