Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4741 til 4760 af 181598
-
Mat B et krav for at tage Mat A?
ForumindlægJeg går på en VUC institution og skal op til eksamen i matematik på B niveau snart.. Jeg overvejede dog om det er nødvendigt, da jeg også skal have faget på A niveau efter sommerferien. Jeg er mildest talt dårligt forberedt, men mener mig dog i stand til at gennemføre A-niveauet til næste skoleår... -
Brian Kieslich, hvor har du studeret matematik?
ForumindlægHej Brian og alle læser, I en indlæg, der omhandler sandsynligheds beregninger (Matching problem), sagde Brian at den som har skrevet, den matematisk berening der vedlagt som jpg. i tråden fortjener (00) som karaktér. Og her vil jeg siger til Brian, hvorfor tager du den smuk initiativ, for at bes... -
Spansk eksamen 2012 - vurdering?
ForumindlægHej studieportalen! Er der en der vil vurdere min eksamensstil til Spansk A? Den er vedhæftet. Tak!! Kirstine -
Mundtlig B-eksamen
ForumindlægNogen der vil være så venlige at give mig nogle eksempler på hvordan sådanne spørgsmål kunne tænkes udformet.Nogen der har en pensums "emne" liste over B-niveau? -
Matematik A HTX 1.G skæringspunktet mellem linjerne HJÆLP
ForumindlægHej jeg har denne opgave for, og jeg forstår ikke helt hvad jeg skal. jeg har fundet nogle former på nettede og brugt dem. Jeg ved bare ikke om det er rigtig. opgaven lyder: "Bestem skæringspunktet mellem linjerne y=−12x+67 og y=2x+5." Jeg har fundet et skæringspunkt via ... -
STX Matematik A opgavesæt fra december 2015
ForumindlægHej allesammen:) Jeg er igang med at træne til terminsprøven, så jeg tænkte om der ikke var nogle af jer som kunne vedhæfte opgavesættet, for jeg kan nemlig ikke selv finde den fra decembermåned? På forhånd tak. -
Matematik, trekant( tangens)
ForumindlægTrekant ABC er ligebenet, og A=B=65*. desuden er a=17,3, Beregn de ubekendte stykker i trekanten, dvs C,b og c. C= 50* b= 17,3* ( ved ikke hvordan man regner det ud, ved kun det er 17,3 fordi i en ligebenet trekant er 2 af linjerne det samme= c= Ved jeg ikke hvordan man regner? Hjææ... -
Krav til mundtlig eksamen A-niveau gamle ordning
ForumindlægJeg har i den sidste tid kigget lidt på nettet for at finde ud af hvad der egentlig forventes af eleven til mundtlig eksamen på A-niveau, hvad skal eleven som et minimum kunne? Hvad er vigtigt at huske på? Hvad skal der til for at elev kommer over 6-7 i karakter? Er der nogle gode råd om, h... -
Kemi - Skriftlig syre-base opgave
Forumindlægnonanssyre pKs = 4,96 ved 25 °C Nonansyre er ikke særlig opløselig i vand, idet koncentrationen i en mættet opløsning er 0,0019 M. a) Beregn ph i mættet opløsning af nonansyre ved 25 °C? AlgeFriN indeholder nonansyre i en vandig opløsning af ammoniak, hvor opløseligheden af nonasy... -
Matematik hjælp :s
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp i min aflevering, håber at der er nogle der vil hjælpe mig :b Opg2: i 2004 udgjorde indvandre fra ikke-vestlige lande 3,6% af arbejdsstyrken i DK, og 16,7% af disse indvandre var fuldtidsarbejdsløse. Af den øvrige arbejdsstyrke var 5,6% fultidsarbejdsløse a) Hvor s... -
Matematik A (STX) niveau 28. maj 2015
ForumindlægHej SP. Nogle som sidder inde med eksamenssættet fra idag- og som kan vedlægge det her? Også gerne besvarelsen? -
Hvilke Matematik emner og Matematikprogram?
ForumindlægHej! håber i kan hjælpe mig med lidt råd og vejledning. Jeg søger in på elektronikingeniør uddannelsen, men vil gerne være bedst muligt forberedt i matematik. Jeg har en HTX eksamen og er pt i mit sabbatår hvor jeg gerne vil bruge noget tid på at opfriske matematikken lidt og lære et bedre mate... -
Matematik opgave om facebook
ForumindlægHej derude. Jeg vil godt be om hjælp til opgave 2. Jeg er ikke sikker på hvordan den regnes, men er ret sikker på det er eksponentiel funktion, som jeg skal bruge. Opgave kan ses her: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF11/110906_2hf112_MAT_C.ashx -
matematik på b - lynkursus
ForumindlægHej Studieportals-mennesker, Jeg tænkte på om der er nogen, som har erfaring med lynkursus efter gymnasium med matematik på b-niveau? Hvis ja, hvordan fungerer det? Og det ser ud til at der er forskellige steder man kan søge - er der noget der kan anbefales? Og hvordan fungerer hele process... -
A eller À
ForumindlægHvad er forskellen på a og à? Skal op til skriftlig fransk imorgen, så håber der er en der kan hjælpe :) -
Mat. eksamens disposition
ForumindlægJeg sidder og læser op/laver disposition til mine eksamensspørgsmål til mundtlig matematik eksamen, men har lidt svært ved det.. jeg har aldrig været nogen matematik-geni, så det er ekstra svært for mig.. Spørgsmålene lyder sålede: 1. Sammenhænge Gør rede for lineær sammenhæng. Du ska... -
Mundtlig eksamen?
ForumindlægHej!Hvordan foregår en MUndtlig matematik eksamen`?? -
C niveau matematik opgaver a og b
ForumindlægEr der nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig med at regne disse opgaver? Når en kvægavler skal bestemme vægten af en kvie, kan han måle omkredsen af dyrets bryst (bringemålet) og derefter finde vægten i en tabel. Tabellen viser sammenhængen mellem bringemål og vægt for kvier af Jersey-r... -
STX Matematik B maj 2009
ForumindlægHej :-) Er der nogen der ligger inde med dette eksamenssæt? Eller måske bare dele af det? På forhånd tak. -
HÆLP til matematik aflevering..
Forumindlægder er vedhæftet en fil ... please hjælp mig kan bare ikke få noget af det til at passe :/ er så dårlig!!
