Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 521 til 540 af 181597
-
Skriftlig eksamen - den ideelle opgave.
ForumindlægHej Håber nogen af jer kan give nogle gode råd til Hvor meget brødtekst forventes at den enkelte elev skriver i prøven uden hjælpemidler? Udover fremgangsmåde, forventes også at den enkelte elev nævner de sætninger der bliver taget udgangspunkt i ? Hvordan skriver man den bedste opgave? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHar ligesom alle andre fra 3.g været til skriftlig eksamen for nogle uger siden, men er der nogen der ved hvornår vi får opgivet vores skriftlige karakter. For brude da være inden sidste eksamen, så man har mulighed for at beregne mulig nødvendig karakter?.. På forhånd tak. -
Matematik A?
ForumindlægHej. Jeg skal til at vælge valgfag for 3.g, og jeg er kommet lidt i tvivl mht. hvad jeg skal vælge. Valget står umiddelbart mellem enten matematik på A-niveau og naturgeografi på B-niveau. Jeg er ret god til matematik, hvis jeg selv skulle sige det he he :), men min generelle holdning til naturv... -
Matematik....HJÆLP!
ForumindlægHej..jeg sidder lige med nogle matematik opgaver, som jeg meget meget gerne vil have hjælp.. da jeg nu snart skal op i skriftlig eksamen:(Opgaverne lyder:1. Grafen for f har to tangenter, der begge har hældningskoefficienten 3.Bestem koordinatsættet til røringspunktet for hver af disse tangenter.... -
Hjælp til matematik A
ForumindlægHej alle sammen. Er det nogen af jer der har Matematik A eksamens opgaverne fra august 2010? Skal nemlig bruge dem meget hurtigt. Håber der er nogen der kan hjælpe. -
Eksamen skriftlig
ForumindlægHvad kan jeg forvente af engelsk skriftlig eksamen i morgen (går på hf). Har STX ikke været oppe? og får vi så samme emne? nej vel. Nogen ideér til hvad emnet kunne være i morgen? -
Hvad sker der hvis man dumper sin skriftlige eksamen i matematik - b-niveu?
ForumindlægHej, jeg frygter jeg dumper min skfriflige eksamen i morgen... hvad sker der hvis man dumper den? MVH - Hanne :) -
Dansk A - skriftlig eksamen HTX 2011
ForumindlægHej venner Jeg ville hører om der er nogen som ved lidt om "Tema" i år, skal op imorgen. Eller Har I måske været oppe allerede, kunne være kanon hvis nogen kan hjælpe lidt, da det altid ender med en dårlige karakter for mig! Venlige Hilsen Lukas -
Vø A skriftlig eksamen i maj i 2017 og 2018
ForumindlægHej, Er der nogle, som kan huske hvilke virksomheder, eksamenssættene fra maj i 2017 og 2018 omhandlede? -
skriftlig dank og skriftlig engelsk
Forumindlæghej Jeg har det problem at jeg nogen gange griber opgaven an forkert.. Dette vil jeg gerne rette på, erder nogen de rkan hjælpe mig med det.. Jeg tror der er meget jeg misforstår når jeg skal f.eks.til at skrive en dansk stil eller en engelsk still... For resten skal jeg snart til eksamen og jeg ... -
13'eren, skriftlig matematik
ForumindlægNu fik jeg 13 til skriftlig terminsprøve i marts, men jeg lavede ikke en opgave på to forskellige måder. Er det ikke det, man plejer at sige der skal til, for at 13'eren er der? Eller er det en skrøne? Min lærer snakkede især om at helhedsindtrykket var vigtigt. Vil gerne lige have det helt... -
Matematik A STX eksamen 27/5/14
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om hvor godt det er gået. Uploader min opgave, så kan folk sammenligne med deres egen, og resultaterne kan diskuteres -
Dansk skriftlig Eksam
ForumindlægHvad er vigtigt ved at skrive en dansk stil? -
Klage over mundtlig Matematik A eksamen
ForumindlægHej lektiehjælpere Jeg har været ude i en situation hvor cencoren samt læreren sagde groft at jeg skulle lægge papiret fra mig, og derefter kom min lærer og tog papiret fra min hånd, vendte den om, og satte den to meter væk fra mig. Jeg er igang med at skrive en klage, og jeg har desperat brug ... -
Matematik A skr. eksamen i morgen
ForumindlægNu står jeg jo self her når jeg skal tila t repetere de sidte par formler til den skr. eksamen i mat i morgen, og kan ikke finde det hæfte der med vejledende opgaver, hvori der står hvilke formler der skal kunnes til prøven u. hjælpemidler. Så er der en eller anden der kan hjælpe mig på vej med e... -
Matematik eksamen
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig hvordan matematik eksamen foregår? Både muntlig og skriftlig. Jeg vil meget gerne vide mere om det, da jeg her til foråret skal op til min afgangseksame.- På forhånd tak :) -
Eksamen
ForumindlægHey, Jeg har eksamen i skriftlig matematik i morgen, og vil selvfølgelige gerne gøre det så godt som muligt - jeg føler ikke det er mine matematiske evner der holder mig tilbage(det er trods alt skriftlig og der er hjælpemidler hah!) Men jeg har et par gange fået at vide at jeg ikke besvarer op... -
GSK-hold matematik b-a
ForumindlægHejsa Jeg har lige afsluttet en HHX med matematik på b-niveau. Nu skal jeg til at supplere matematik a på gsk, og det hold jeg kigger på er på er et gsk hold på et almindelig STX gymnasium. Jeg er bare blevet lidt nervøs for det, da pensum på HHX er anderledes fra pensum på STX. Vi har b.la. ikk... -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har er eksamens spørgsmål Bevis kædereglen. Benyt denne til at bestemme differentialkvotienten for logaritmefunktioner, eksponentialfunktioner og/eller potensfunktioner ved hjælp af omvendte funktioner. Kan du skridt for skrift fortælle bogstaveligtalt ethvert step du laver fordi jeg ikke er... -
EKSAMEN!! til jer der var til mat skriftlig idag?
ForumindlægHej! Til jer der var til folkeskolens matematik færdighedsregning hvad svarede I så ved opgaven om hvor mange gange den lille trekant kunne være inden i den store? jeg gættede på 6, men havde desværre ikke tid til at regne det efter... :(
