Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5381 til 5400 af 181598
-
Hurtige matematikere?
ForumindlægHar jeg nogen hurtige og erfarne matematikere? Et cosinus, tangens eller sinus spørgsmål? -
Hjælp til mundtlig matematik
ForumindlægHej.. jeg sidder og læser til min mundtlige matematik eksamen, hvor jeg er gået i stå, hvor jeg skal redegøre for tangentbestemmelse. Jeg har nemlig læst meget i min bog, men synes ikke det har hjulpet. Håber der en nogen, som vil forklare mig hvad man kan sige om det. -
Matematik problematik
ForumindlægHej! T½ = 5730 = log(½) / log(a) Jeg kan ikke finde ud af at isolerer a.(: -
Eksamen angst!
ForumindlægHej, kan det være korrekt at man ikke må have papirer med sig til eksamen i Samfundsfag, jeg har meget angst når det kommer til eksamen, og kommer sikkert til at være mundlam?? Mener man godt man få stikord, men det bliver for lidt til mig, at forstå. Jeg har trukket om Velfærdssamfundet og fina... -
Digital A niveau eksamen STX, 25 maj 2012
ForumindlægHej er der evt nogen der har facit til dette eksamens sæt, vær opmærksom på det er opgave sætte hvor der er adgang til internettet http://uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%20A%20internetadgang.pdf Hvis ikke, er der så evt. nogen som kan hjælpe ... -
Redegørelse i matematik
ForumindlægHej, Jeg er i gang med en matematikopgave og er i tvivl om en opgave. Opgaven lyder: En funktion f er givet ved forskriften a) Gør rede for, at forskriften for f også kan skrives som -
Hvilket program kan i anbefale til matematik B-niveau?
ForumindlægHej Jeg skal snart i gang med et 4 ugers gsk kursus i matematik B niveau. Jeg har en TI.82 og vil helst undgå at skulle købe en ny dyr lommeregner. Kan I anbefale et godt computerprogram (helst gratis), der kan udføre de beregninger osv. som er nødvendig til en mat B eksamen? -
opgave 6 fra eksamens hæftet for mat a 31 maj 2012
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x) = a•x3 + b•x2 grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) a) Bestem konstanterne a og b. Skal bruge lidt hjælp, kan ikke lige huske hvordan det er man lige gør det her. -
Onenote til eksamen???
Forumindlæghej alle sammen jeg er lige startet i 9.kl og skriver alle mine notater i onenote, mit spørgsmål er om man må anvende programmet at have noter på til den skriftlige eksamen, fordi så vidt jeg ved synkroniserer onenote af sig selv og det er ikke tilladt at dele noter/dokumenter til eksamen hå... -
Kortfilm - eksamen
ForumindlægHej jeg har trukket kortfilm til eksamen, er der nogen der har nogle gode kortfilm som man ville kunne gå til eksamen i? På forhånd tak :) -
Fysik eksamen. HJÆLP!!!
ForumindlægJeg skal op i fysik/kemi eksamen på onsdag, og jeg er normalt god i skolen, men jeg er meget svag i fysik/kemi! 1)Hvordam foregår en fysik/kemi eksamen? 2)Hvordan ser en disposition ud? (et eksempel) 3)Hvor lang tid har man til at stille sit forsøg op? og skal man opstille forsøget imens censor... -
Redegør for at f(x+1) = a*f(x) når f(x)=b*a^x
ForumindlægRedegør for (forklar eller bevis på højeste taksonomiske niveau) at: f(x+1) = a*f(x) når f(x)=b*a^x Jeg er helt lost her. Nogen der kan hjælpe med at forklare sammenhængen trin for trin? -
Blækregning til eksamen?
ForumindlægHey alle. Nu skal jeg snart til eksamen i mundligt matematik (for første gang) Må man tage sine blækregninger med, altså dem der er rettet? Jeg tror ikke selv at man må, men det skader vel ikke at spørge ;D Hilsen Camilla -
Teknisk matematik
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har maematik A på Htx, og vi er igang med at lave en aflevering fra teknisk matematil, som hedder "Konstruktion af ventilhus". Kan det passe, at der ikke er nogle, som har lavet denne aflevering? I såfald, hvis der er vil, men jeg meget gerne se, den, da jeg er gået... -
Matematik afl
ForumindlægHej.Jeg har brug for hjælp til dette spørgsmåla) reducer 3b-4a-(2b-a)kan i skrive udregninger til denne -
Søger Gamle Eksamen opgavesæt - MAT B
ForumindlægJeg har Matematik på A-niveau, og skal op i 3.g. Vi har i 2.g arbejdet med diverse opgaver fra matematik b-niveau og jeg føler at jeg mangler noget. Jeg vil derfor bruge min sommerferie på at løse nogle af de gamle b-niveaus eksamenssæt. Hvis der er nogle der ligger inde med nogle eksemplarer, e... -
Matematik - forberedelse, hvordan?
ForumindlægHej People of the Internet! ;))) Jeg går ud fra at alle jer der går på 9.klasse i en folkeskole på nær jer der er fritaget skal op til skriftlig matematik om 2 dage (på torsdag), hvordan har I øvet jer / vil I øve jer? Kender en hjemmeside der hedder http://www.sysform.dk med en mass... -
vektorer matematik
Forumindlæghej nogle der kan hjælpe med de tre sidste vektorer a+b, a-b, b -a... ved ikke hvilken formel jeg skal bruge for at bestemme afstanden.. -
Matematik opgave
ForumindlægNogen som kan hjælpe med denne matematik opg? Jeg ved godt det er to ligninger med to ubekendte, men hvordan løser man opgaven i maple?? Opgaven er vedhæftet -
Hjælp til oplæsning til eksamen.
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal til reeksamen i FF503, på biomedicinstudiet på SDU i Odense. For at få nye ideer, input og overskud til oplæsning og forberedelse til eksamen, overvejede jeg at finde en tutor til at hjælpe mig. Jeg er dog på bar bund, i forhold til, hvor man finder en. De s...
