Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 5741 til 5760 af 154033
-
potensfunktion og find a
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg har 2 puntker angivet, MEN jeg ved ikke hvilken formen jeg skal bruge for at finde a - når der er tale om en potensfunktion. Jeg kender formlen for den linære og den eksponentielle - men mindes ikke at have lært formlen for potensfunktionen i skolen? -
Matematik på A niveau
ForumindlægJeg skal til at vælge en studieretning her i februar, og jeg har virkelig overvejet Mat-Fysik-Kemi linjen. Er matematik på A niveau meget svært i 1.g, og hvordan er niveauet lige når man starter? Mine nuværende karakterere ligger på 7, 7 og 10. -
Vektorregning Mat A
ForumindlægEn linje L går igennem punkterne A(3,2) og B(4,-1) og har parameterfremstillingen (x,y) = (3,2) + t(1,3) Jeg skal bestemme en parameterfremstilling for linjestykket AB. -
A good night sleep
ForumindlægEr der nogen derude der har skrevet opgaven A Good Night Sleep?. Ville være dybt taknemmelig hvis i ville sende mig jeres opgave så jeg kunne på nogen gode ideer og noget inseration. Tusind tark på forhånd. -
Virksomhedsøkonomi niveau A
ForumindlægEr der nogen der kender til et undervisningssted som udbyder aftenundervisning i virksomhedsøkonomi niveau A, og meget gerne i trekantsområdet (Vejle, Kolding elelr Fredericia) eller Odense - men kunne også være længere væk. En anden mulighed kunne være fjernundervisning - hvis dette var en m... -
g(x)=x^a?! :)
ForumindlægHej alle, Jeg har fået et spørgsmål som lyder, bevis at g(x)=x^a er differentiable - nogle venlige mennesker som vil hjælpe mig med at gribe den ad?? Skal have besvaret det til i morgen, så hvis i gad hjælpe mig hurtigst muligt? På forhånd tak -
Fysik A opgavesæt
ForumindlægHej Jeg sidder og ønsker at forberede mig til min kommende fysikeksamen, så derfor ville jeg høre om der var nogle der lå inde med nogle gamle eksamenssæt fra tidligere år på fysik A? Tak på forhånd God aften -
kontanthjælp uden a-kasse?
Forumindlæghej.. Jeg har et problem ang. kontanthjælp. Jeg har været ledig rimelig længe og har søgt mange steder men har endnu ikke fundet et arbejde. Har brug for nogle penge men er ikke medlem af en a-kasse.. Kan man godt modtage dagpenge eller kontanthjælp hvis man ikke er medlem af en a-kasse. Er der i... -
HJÆLP: Forskrift - a og b
ForumindlægHej Jeg sidder med opgaver, som skal afleveres inden på søndag. Det handler om at et forskrift som skal laves, ud fra nogen informationer der er givet. Jeg har prøvet mig lidt frem til hvordan a og b skal beregnes og vil gerne have jeres holdning til om det er rigtigt eller ej. Hvis det ikke... -
a x b + 3b
ForumindlægVed det er meget nemt, men jeg har glemt hvordan man gør Sæt fælles faktorer uden for parentes: a x b + 3b -
Matematikhjælp til A-niveau søges
ForumindlægHej Jeg går i 3.g på Rungsted Gymnasium og søger, en der kan hjælpe mig med matematik på A-niveau 1 gang om ugen. -
Fortsætter A-niveau
ForumindlægHej, Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider, hvor man kan øve sig til terminsprøve/eksamen i fransk forsætter A niveau? Tak på forhånd -
Bestem tallene a og b
ForumindlægHey guys, jeg sidder fast i en opgave som jeg er i gang med (uden hjælpemidler) Nogle der kan hjælpe mig med at besvare denne her? Opgave 4 Funktionen f er givet ved f(x) = b · ax. Tallene a og b er positive. Det oplyses, at grafen for f skærer andenaksen i punktet p(0;4) og at f(2)... -
Matematik A eksamens udstyr.
ForumindlægEr det muligt at gå A eksamen med en TI-84 + , som jeg allerede har. Eller er det nødvendigt med en TI-Nspire™ , TI-89, eller et matematik program f.eks som Mabel, og i så fald, hvad vil i anbefale? -
Hvad er a,b,c i denne funktion
ForumindlægHej Er gået lidt i stå i denne opgave, da jeg ikke ved hvad a,b,c er og defor kan jeg ikke finde diskriminanten. Funktionen er følgende:2x^2-x Tak på forhånd -
Bestem a og b
ForumindlægOm en linær funktion f(x)=ax+b gælder, at f(-2)=5.5 f(4.45)=1.6 Bestem a og b. Kan virkelig ikke huske hvad det er jeg skal gøre her? -
Matematik A December 2013
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og er i gang med at forbedrede mig, på eksamen til sommer. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer som skulle have lavet matematik A december 2013? Mvh En elev som gerne vil være godt forbedret. -
Hjælper til matematik A HTX
ForumindlægHej, Er der nogen som har tid og lyst til at hjælpe mig med matematik de næste to uge? Jeg har brug for at få hjælp til repetition af de sidste 3 års pensum. Jeg bor i Ringsted, men er mobil og kan godt komme til dig. Vi aftale selvfølgelig en fast timebetaling. -
Hvor meget vejer poserne fra fabrik A
ForumindlægHvordan skal jeg tage opgaven an?? -
Dansk A svær?
ForumindlægHej, jeg skal efter sommerferien på andet år HF, og skal op i dansk A eksamen. Jeg er i forvejen dårlig til analyse og fortolkning, og bruger gerne mange timer på en tekst, hvis jeg skal analyserer den. Men jeg har hørt, at til Dansk A eksamen trækker man en tekst, og får kun 1 times forbered...
