Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5961 til 5980 af 176851
-
Forsøg til elektromagnetisme? (Eksamen)
ForumindlægHej. Jeg er igang med at læse op til afgangsprøven i fysik, og kom til at tænke på, hvilke forsøg jeg dog skal lave til elektromagnetisme. Indtil vidre har jeg kun, at bevise gribereglen.. og min lærer sagde man skulle have 3-6 forsøg. Ved godt jeg nok også kunne lave et eller to forsøg indenfor... -
Hjælp til vejledende eksamen spørgsmål
ForumindlægHar fået et vejledende spørgsmål til den mundtlige matematik eksamen der hedder: Gør rede for eksakt løsning af den lineære 1. ordens differentialligning. Er der en der kan forklare mig hvad "Gør rede" indebærer? På forhånd tak. -
Biologi eksamen d. 21/6
ForumindlægHej derude Jeg skal op i biologi A mundtlig (24 timers) eksamen på STX d. 22/6. Da biologi desværre ikke er min stærkeste side, søger jeg en der kan hjælpe mig dagen inden dvs. 21/6, når jeg har trukket min eksamenstekst. - Bor i Nordsjælland Skriv endelig! Mvh Julie -
FYSIK MUNDTLIGE EKSAME!
ForumindlægHej (: . - jeg skal op i fysik/kemi d 31. og der er 14 emner jeg kan trække imellem. Søger nogle dispostioner, og forsøg (gerne nogle nemme forsøg).' Er nemlig helt blank, håber virkelig i kan hjælpe mig. -tak på forhånd (: -
Brug af geogebra til eksamen?
ForumindlægHvor meget må man bruge geogebra til eksamen? Jeg har prøvet svare på det samme spørgsmål på to måder. Hvilken er bedste og er der forskel pointmæssigt? -
matematik-eksamen '05
ForumindlægKun mig der syntes at den var virkelig nem? Jeg mener, løste alle opgaver inden kl. 12 og det plejer jeg så sandelig ikke at gøre :-D -
matematik C - Eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige fået opgivet spørgsmål til matematik C eksamen, og jeg ville høre om der var nogle der havde nogle guldkort, gode råd, noter eller andet godt. Jeg er specielt gået i stå ved nummer 7 & 6.. Nogle der kan hjælpe? På forhånd tusind tak Signe Eksamensspørgsmål ... -
sidder mit i en mat. eksamen!!!
Forumindlæghey.. jeg mangler lidt hjælp til en eksamensopgave. Gødningsenheder x - Kornudbytte f(x) 0 300 50 982 a) Beregn en forskrift for funktionen, b) Beregn det antal gødningsenheder, der fordobler kornudbyttet? på forhand tusinde tak -
HJÆLP VIGTIGT EKSAMEN OM FÅ TIMER!
ForumindlægNogle som vil være søde at hjælpe mig med at svarer på dette spørgsmål: Forklar hvordan man udleder formlen * a * b * sin(C) for arealet af en trekant og vis eksempler på anvendelse af formlen. Jeg er helt blank selv! HJÆLP, HJÆLP, HJÆLP! -
A
ForumindlægHej, kunne godt bruge hjælp til denne her opgave. :) bestem arealet af punktmængden afgrænset af linjerne x = -4 , x = -1 og funktionerne f og g, hvor f(x) = -4x og g(x) = 3x2 På forhånd tak -
Hvordan foregår religion B eksamen?
ForumindlægHej! Kan i hjælpe hvordan eksamen religion B foregår på HF? Hvor lang tid man har til at forberede sig osv? -
Hjælp til matematik b eksamen.
ForumindlægHeej, er der nogen derude der kan hjælpe mig med at gøre rede for linæer regression. jeg står og skal op til eksamen på torsdag i matematik b håber der er nogen der kan hjælpe. -
Ti nspire - hjælp søges - mat A
ForumindlægJeg skal til eksamen i mat A og har brug for hjælp til ti nspire... Nogen der kan? -
Eksamensopgaver fysik A - tidligere år
ForumindlægHej, Er der nogen der ligger inde med tidligere eksamensopgaver til Fysik A eksamen? -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har lige nu fået offentliggjort, at jeg skal til eksamen i tysk - derfor søger jeg en til at hjælpe mig med det. Jeg bor i odense, håber nogen kan hjælpe eller kender nogen. -
projektopgave i de naturfaglige fag, fysik og kemi, biologi og geografi
Forumindlæghej, min ven og jeg er igang med en projekt opgave, og kunne godt bruge en som havde erfaring med kraft. en som kunne besvare følgene spørsmål. - hvordan oprsår kraft - hvordan behandler man det hvis nogle af jer har lavet en fremlæggelse eller andet lign, så vil jeg spørge om i kan vedhæfte ... -
Mediefag C - Eksammen Hjælp!!!!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp - det haster!!! Hvad menes der med dette? - Valg af formsprog i forhold til genre? Meget gerne et uddybende svar. Jeg ville i øvrigt også hører hvordan eksammen foregår når man skal snakke om sin egen eksammensproduktion, skal man bare snakke generelt om sin film e... -
Eksamen c-niveau
ForumindlægHejsaJeg skal op til fransk eksamen på c-niveau d. 12/06-2006. Pensumet er "kun" på 60 sider, så det er ikke så slemt. Jeg har lavet mine lektier hele året og jeg har da også en fin årskrakter, men jeg frygter virkelig eksamen.Jeg har tænkt mig at skrive et resumé til alle 60 sider, så ... -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej, som overskriften lyder skal jeg snart op til engelsk mundtlig eksamen. Jeg vil bare spørger om der var nogle der vidste lidt om hvad der f.eks. kommer til at foregå osv.? - altså når man skal svare på et spørgsmål får man så også at vide hvilke tekster spørgsmålet ville komme fra? -
Eksamens spm. (Geografi c)
ForumindlægDer er lige et spørgmål, jeg muligvis kan komme op i til eksamen, jeg ikke helt forstår. Selve eksamensspørgsmål hedder “Den urbane varmesø”, og lyder således: Du skal: - Forklar hvilke faktorer der påvirker temperaturen i en megaby - Gør rede for megabyers betydning for det lokale klima -...
