Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6061 til 6080 af 176851
-
Engelsk mundtlig eksame
ForumindlægGoddag. Jeg skal, om en måneds tid, op til den mundtlige eksamen i engelsk. I den sammenhæng har vi fået til opgave at vælge at skrive om noget, der har en relation til de emner, vi har i pensum og derefter snakke om det til eksamen. Følgende topics kan man vælge imellem: Crime and punishment Ra... -
HASTER eksamen i morgen !!! Sæbefremstilling???
ForumindlægHello dudes.. Skal til fysik eksamen i morgen, og kan simpelthen ikke finde nogle 'opskrifter' på en ganske alm. totalt simpel sæbefremstilling.. nogen der kan hjælpe??? På forhånd tak :-) -
24 timers eksamen
ForumindlægHej Jeg har været til 24 timers eksamen på uni i sidste uge og har nu fået en karakter som hedder 1.00/100.00, nogen der ved hvad det betyder?:) Hilsen Rebekka -
Skr. eksamen 2005
ForumindlægHej jeg skal til skr. termins prøve imorgen i Samfundsfag(A-Niveau), men vi har allerede fået at vide at vi får arket fra sidste års eksamens ark. så ville lige høre om der var nogle der var til skr. eksamen 2005 i samfundsfag og havde opgaverne??Tak på forhånd -
Dialogdelen i matA-eksamen
ForumindlægSå vidt jeg har forstået består den mdt. matematik A-eksamen af to dele, en fremlæggelse af eleven og en dialog. Fremlæggelsen varer en smule længere end dialogen. Hvad er det helt præcist, dialogen består af? -
Mundtlig Matematik eksamen! hjælp? :)
ForumindlægHey :) jeg har fået udleveret en række spørgsmål som jeg kan trække til eksamen, og er i tvivl om denne? nogen der kan hjælpe og evt komme med forklaringer på hvordan jeg gør? Gør rede for andengradspolynomiet f(x) = a*x^2+b*x+c, kom herunder ind på a,c og diskriminantens betydning for grafen. Be... -
engelsk mundtlig a, sproglig linje
ForumindlægHejsa Jeg skal til engelsk mundtlig om 1 uge, og jeg kunne godt tænke mig at få en god karakter :) Jeg har fået 10 i årskarakter, og har også fået det i 1. og 2.g til årsprøve, så det kunne være fedt at få det igen, eller få 11 :) - Det ville være lidt en drøm.. Er der nogen, der ved, hvad der k... -
Dansk A-niveau maj 2007
ForumindlægHej :) Er der nogen der ligger inde med en skriftlig dansk opgave fra 2007 (HF) ? -
Mat B eksamen i mandags
ForumindlægHej...Er der andre end mig der synes at Matematik B skriftlig for HTX i mandags virklig var en nedern eksamen.I opg 2 passede tallene ikke. Og mange af spørgsmålene var meget dårligt formuleret.Nogen andre holdninger? -
EKSAMENS HJÆLP MATEMATIK C-NIVEAU
ForumindlægHej:) Jeg er 1.ger, som skal op i mundtlig matematik om 2 uger. Jeg har fået de 13 spørgsmål man kan trække, på forhånd, så dem skal jeg lige have lavet så jeg kan terpe det igennem :b Hvis der er nogen der bor i Kbh og vil hjælpe til en rimelig pris. så skriv endelig:)hurtigst muligt. -
Engelsk skriftlig Imorgen :(
ForumindlægEngelsk skriftlig. Ville bare spørge om i havde nogle gode analysemodeller til de forskellige emner man kan trække til Engelsk skriftlig. På forhånd tak -
Eksammen: Trigonometriske funktioner
ForumindlægHejsa. Jeg står og skal til eksammen i mat A, men har et spørgsmål, som jeg håber nogle kan hjælpe mig med:) I et eksempel om åndedræt, skal man isolere c i denne ligning: sin(pi * x+c)=-1 det skulle meget gerne blive sådan: sin(c)=-1 c=3*pi/2 Men jeg forstår ikke hvorfor det bliver sådan, heelp ... -
Historie eksamen-produkt
ForumindlægHej venner Mig og min veninde kan ikke finde et produkt til vores historie eksamen som skal afleveres i næste uge vi har trukket emnet Danmark i den internationale verden som er vores hovedemne og så har vi EU's oprettelse som underemne og vores problemstilling lyder: hvorfor blev Danmark me... -
skriftlig fransk 9.klasse - terminsprøver
ForumindlægTil alle som skal op i skriftlig fransk 9.klasse og ikke har prøvet det før, det er sådan opgaven nogen lunde vil se ud :) -
MatA eksamen-Odense hjælp
ForumindlægHej Jeg har en mundtlig eksamen i matematik d. 14 august og vil i den forbindelse høre, om der er nogen derude...helst fra odense, som jeg kan hyre nogle timer for at sikre mig, at jeg kan mit stof.Det skal være nok til at bestå..og forhåbentlig også lidt derover. Alternativt, kan det også gør... -
Matematik Eksamen 2011 idag
ForumindlægHej alle. Jeg var til matematik B eksamen idag, på GSK rre var jeg ude for den klassiske; computeren gik ned og alle data var tabt en time før aflevering. Derfor vil det betyde rigtig meget, hvis nogen ville oploade deres svar - så jeg kan se om jeg er helt galt på den ! Mange hilsner -
S=1/2*a*t^2
ForumindlægS=1/2*a*t^2s står for vejlængden t for tiden a for accelerationenBestem nu a, når s=500 og t=17jeg har selv sat og regnet lidt på den og får a=1,23kan det passe for jeg er ikke sikker på om jeg har regnet den rigtig altså sat den rigtigt op. -
fransk eksamen - oversættelse
Forumindlæghej, jeg sidder til fransk eksamen, hvor jeg har 24 timer til at redegør for en 3 siders lang tekst på fransk. jeg skal lige have den oversat først, og det tager meget lang tid for mig! og jeg vil gerne komme i gang med selve oplægget til eksamen, så jeg vil blive ekstrem glad hvis der er en... -
eksamen
ForumindlægHej er der nogle der vil være flinke og rette mit engelsk udkast til talekort, til min engelsk eksamen. Det ville være meget behjælpeligt. - Andreas -
Eksamen snart - hjælp ønskes
ForumindlægHej derude! Jeg har snart eksamen og der er noget jeg ikke helt har lært at regne mig frem til. Disse har jeg virkelig brug for hjælp til at kunne regne til: 1) Vis at f(x) = ln(x2- 4x + 1) er stamfunktion til fx = ((2x-4) / (x2-4x+1) 2) Find den stamfunktion til f(x) = 4x - 1 der har y= 7x + 3...
