Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6521 til 6540 af 40403
  • Forudgreb på tysk

    Forumindlæg
    Hvordan siger man forudgreb på tysk? kan nemlig ikke finde det i ordbogen.
  • Rettelse af oversættelse

    Forumindlæg
    Hejsa.Jeg har lavet følgende oversættelse, af den danske tekst (kan ses i bunden), men er i tvivl om dens kvalitet.Så ville sætte pris på, hvis nogen gad at læse den igennem og lige påpege de vigtigste ændringer mht. sprogvalg o.l.-------------- OVERSÆTTELSE ---------------Everybody is talking ab...
  • Genitiv oversættelse

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte en kort dansk tekst til engelsk. Det ville være nice hvis der lige var en det gad se efter mulige fejl, da jeg er elendig til genitiv. Det er en efterårsmorgen i London og begyndelsen af en ny arbejdsdag for Taiken Mikkola. Sammen med millioner af andre mennekser går den 18-å...
  • Sætning (tysk)

    Forumindlæg
    Hvordan siger man det her på tysk? Han besluttede sig for at give slip på livet (begå selvmord)
  • Meget kort TYSK ..

    Forumindlæg
    Hej. Er her nogle som har tid til at rette 10 korte sætninger som er oversat fra dansk til tysk?. :)
  • BEDRE TIL TYSK!

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har et lille problem .. jeg er ikke specielt god til tysk, hvilket jeg burde være! derfor vil jeg meget gerne blive bedre til både skiftlig og mundtlig tysk, ingen jeg afslutter folkeskolen. nogen der har nogle gode idéer til hvordan jeg kan forbedre mig? (; - tak på forhånd.
  • Hjælp,, tysk 0-B

    Forumindlæg
    Jeg står i en rigtig trælst situation som jeg håber nogle kan guide mig lidt igennem. Jeg ønsker til sommer at påbegynde uddannelse på aalborg universitet,, men studiet kræver at jeg har Tysk på B-niveau hvilket jeg ikke har. Jeg har kun haft det i folkeskolen og kan derfor ikke blot supplere f...
  • Tysk eksam

    Forumindlæg
    Hej med jer Jeg har trukket i tysk, Unge og Udfordringer Er der nogen ideer som underemne som jeg kan lave og fortælle om? På forhånd tak
  • HJÆLP TIL RETTELSE AF TYSK

    Forumindlæg
    Nogen der har mulighed for at rette mit tysk, der er mindre end 100 ord? Skal afleveres på mandag kl 23.00 På forhånd tak!
  • Tysk - Et ord

    Forumindlæg
    Hej, Når man skal lave sin synopsis/disposition til tysk-fsa, hedder disposition så: Disposition eller Gliederung? Fortsat god dag.
  • Rettelse af tysk

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der vil rette min tyske stil? Jeg har problemer med gramatikken, så måske kan I give mig nogle gode fift? I kan bare be mig om at sende den til jer. På forhånd tak.
  • Tysk eksammen hjælp :)

    Forumindlæg
    Heeej allesammen, hvis der er nogen, der har tid og lyst til at hjælpe med at rette en tysk analyse til min eksammen imorgen må de meget gerne skrive :) ville være en KÆMPE hjælp! :)
  • Tysk stil

    Forumindlæg
    Hej Derude, er der en som er god til tysk som ville have tid til at kigge min stil igennem? Det vil være en kæmpe hjælp, så jeg ikke ender med at få 00 eller 02 i karakter :) - Stilen er vedhæftet :)
  • hjælp med årstal på tysk !!!

    Forumindlæg
    skal have noget hjælp med nogle årstal på tysk i 1970`erne og 1980`erne i 1892 tak på forhånd
  • Hjælp til tysk aflevering

    Forumindlæg
    Er der nogen som har tid til at hjælpe med min tysk aflevering over indbakken. Jeg vil gerne have feedback på det jeg har lavet indtil videre, og hvilken del af grammatikken som jeg har svært ved. Jeg er nemlig ret i tvivl om et par ting, så jeg stiller nok også en del spørgsmål til grammatikken....
  • sætning - oversættelse

    Forumindlæg
    hvordan ville I oversætte: Schwaiger har en hemmelig, som stammer fra den tid, hvor han var i lære i et væveri. kan man godt sige: Schwaiger hat ein Geheimnis, das aus der Zeit stammt, wo er in der Lehre in einer Weberei war. ?
  • oversættelse af en sætning

    Forumindlæg
    Jeg har lidt problemer med at oversætte en dansk sætning til engelsk, da jeg ikke kan finde ud af hvad et udtryk hedder på engelsk Sætningen lyder: Vi drikker normalt kaffe om morgenen, men det er ikke usædvanligt på disse kanter. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal oversætte det sidste af sætni...
  • Metode i tysk?

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere filmen "Das leben der anderen" i tysk, og er fuldstændig på bar bund med hensyn til metode!! Nogen bud? :)
  • Dødssprøjte på tysk!?

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man dødssprøjte på tysk. Har tjekket google uden særlig gode resultater.... TAK PÅ FORHÅND :D
  • oversæt: "Die Lieder des Jungen Morten."

    Forumindlæg
    oversæt: "Die Lieder des Jungen Morten." tak :)