Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6701 til 6720 af 14598
  • Valgretsalder?

    Forumindlæg
    Synes i valgretsalderen er passende, eller bør den ændres? I må meget gerne argumentere :)
  • Hvis ikke - hvad gør jeg så?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har tænkt på, at jeg gerne vil studere medicin her efter 3.g. Jeg regner dog ikke med at få det krævede snit, men hvad gør jeg så? Findes der andre måder at komme ind på? Altså kan jeg tage nogle "kurser" for at forbedre mit snit - eller kan jeg måske gøre andre ting? Håber...
  • HJÆLP/ HASTER essay emner?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har til opgave at skrive et essay. emnet er valgfrit. men mit hoved er simpelthen tom for idéer.. nogen forslag?
  • fejlstøvsugeren

    Forumindlæg
    hey allesammen er der nogen der har rettelse til side 34 i fejlstøvsugeren ?
  • Aprilsnar

    Forumindlæg
    Jeg gætter på at det her er en aprilsnar: http://politiken.dk/indland/article489557.ece ;]
  • Kan sko byttes?

    Forumindlæg
    Her kommer en sjov debat: Min kæreste købte et par fodboldstøvler for ca, en mdr. siden, han prøvede dem på og de passede fint. Efter en gang fodboldtræning er hans fødder helt ødelagte af vabler da skoen nager ved hælen. her kommer spørgsmålet: har han ret til at få skoen repareret eller byttet?
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal igang med min 1.g's opgave. Jeg vil hører om i har nogle guldkorn vedrørende H.C Branners noveller "Isaksen" "de blå undulater" & "Iris" Håber i kan hjælpe :)
  • poetic justice!?

    Forumindlæg
    Hej! er der nogle der ligger inde med en opgave, noter eller noget andet omkring novellen "poetic justice" af diane appleyard. har ret svært ved at komme i gang med fortolkning og analyse, så har hårdt brug for lidt inspiration eller anden hjælp! håber i kan hjælpe:)
  • moder syvstjerne

    Forumindlæg
    hej med jer.. nogen er kender William Heinesens bog Moder syvstjerne ? fatter hat af den .. så tænkte måske der nogen her der forståd den eller kunne give mig et godt link til en opg. af den eller et eller andet.. har prøvet at lede på nettet .. finder ik noget godt rigtig
  • Hjælp, det haster...!!

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan ovsætte det her, på dansk: Die Siedlers hatten die Erlaubnis bekommen, der Garten zu benutzen. Der Vater hatte der alten Dame seine Hilfe angeboten. Der Rasen var sehr gross. Bisher hatte dem junge Neffe der Tante geholfen. Er hatte immer den Rasen gemächt, aber er hatte...
  • f'(x)=0 hvordan? ://

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal løse ligningen f ' (x) = 0 Der bliver angivet funkionen: ax^(2)+bx+c , a ≠ 0 Håber nogen kan hjælpe..
  • springfyrene

    Forumindlæg
    I H.C.Andersens eventyr "springfyrene", som er skrevet i 1845, synger græshoppen: "at sexten indfødte FaarekyIlinger der have pebet fra Smaa af og dog ikke faaet Korthuus, have ved at høre mig ærgret sig endnu tyndere end de vare!" Hvad vil det sige? Måske at de mennesker, ...
  • God ide at tage på sommercamp?

    Forumindlæg
    Hej, hvad siger i til sommercamp i sommerferien, vil det være en god idé? Som går ud på at få lidt undervisning i de skolefag og almene fag, hvor man erfaringsmæssigt halter bagefter med henblik på at styrke ens motivation og evne til at gennemføre en erhvervsuddannelse eller en videregående udda...
  • hjælp det haster virkeligt meget

    Forumindlæg
    er der en, der kan rette min stil, jeg tror der er mange fejl både indholdet og sproget/grammatiske fejl. det er et brev jeg skal skrive til Arnold Schwarzenegger. det er om Death penalty. Dear Arnold Schwarzenegger. I am going to tell you about my opinion to death penalty. I will say that i...
  • fjerne galakser er kedelige

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har læst denne bog - finder den lidt forvirrende
  • BUSINESS DEVELOPMENT ENGINEER (BDE) i Herning - Århus Universitet

    Forumindlæg
    Hej nogle der går på BUSINESS DEVELOPMENT ENGINEER (BDE) i Herning på Århus Universitet, der kan fortælle lidt om uddannelsen og hvorfor i har valgt den? :)
  • Ikke afleveret 2. G studieretningsprojekt?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået at vide, at hvis man ikke afleverer 2.g studieretningsprojektet, så kan man ikke komme i 3. g. Men kan man så heller ikke tage 2. g om heller?
  • Atombombe trussel

    Forumindlæg
    hej. jeg sidder og skal diskuttere hvorvidt truslen om et atomangreb i dag er real, min lærer siger jeg skal bruge nogle teorier, men jeg kan simpelhen ikke komme i tanke om nogle er der ingen der kan hjælpe?
  • Talteoretisk opgave uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder lidt og roder med en mat-a opgave til prøven uden hjælpemidler. Jeg kan ikke lige se, hvordan jeg skal gribe det an. Jeg tror løsningen ligger lige for én. Jeg skal vise, at der for n>2 ikke eksisterer nogen x,y,z så ligningen x^n+y^n=z^n , x,y,z,n tilhører N er sand.
  • Moderne noveller

    Forumindlæg
    Hvad er typisk for moderne noveller, såsom noveller af Naja Aidt og Maja Hyltoft? Hvilke temaer behandler de oftest, og hvad er det udsprunget af?