Søgning på: historie noter hf. Resultater: 7021 til 7040 af 33009
-
Hestevogn
ForumindlægHvad skriver man på banneret på hestevognen?? -
3.G næste år!
ForumindlægHej Da jeg grundet nogle dårlige skriftlige eksamer og derfor er rykket en del ned i snit har jeg valgt at tage 3.G om, men hvorhenne har de samlet den gamle reform til næste år? Jeg bor i KBH området.. Er ikke så vild med at tage et studenterkursus da det er 2 år. BlackBetty -
Polynomier, what??
ForumindlægHej alle sammen, Min opgave lyder således: Betragt andengradspolynomiet: f(x) = x2 -2x -3 Find rødderne i andengradsligningen: f(x)=0 Beregn: f(5) Her er jeg bare lost... Nogen som ikke ville være rigtig rigtig flinke at hjælpe mig? På forhånd mange tak! -
tjen 500 kr
Forumindlægmangler hjælp til min eksamen kontakt mig på [email protected] du skal være en pige -
Ligninger hjælp!
ForumindlægHej Jeg har en aflevering for med en hel masse ligninger, og jeg kan virkelig ikke forstå hvordan jeg skal lave det? Sådan ser nogle af dem ud: 3x−7=11 −4x+3=6x−15 3x-1=5 3-x=4 20-3x=7 -
Ligning for en tangent:
ForumindlægHey! Er der nogen der kan hjælpe mig med de to spørgsmål for neden? Lad g(x)= x^3-x+2 Bestem ligningen for tangenten ved x= -5 Bestem ligningen for tangenten ved x= 1 Bestem ligningen for tangenterne med hældningen 11. Lad h(x)= x^2-0,5x+2 Bestem ligningen for den tang... -
[Eksponentielle sammenhænge] Tilvækst? HJÆLP!
ForumindlægEKSPONENTIELLE SAMMENHÆNGE! Jeg skal give en forklaring på hvad y ændres med når x ændres med k, en slags tilvækst. Alt jeg har fået at vide er: Tilvækst (hvad ændres y med når x ændres med k? På forhånd tak. -
Matematik, bestået?
ForumindlægI matematik får man 2 karaktere. Men skal man bestå både mundtlig og skriftlig for at bestå faget, eller skal man have et gennemsnit der er over bestået? Mvh Louise -
Sidder fast i matematik :(
ForumindlægHej alle, Jeg har vildt meget brug for hjælp til en matematik opgave. Det er noget hvor man skal finde afstanden mellem to skibe. Desværre er det ikke noget vi rigtig har lavet så meget om endnu, og så er bare blevet smidt ud i det. Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal starte henne, og hvad jeg ... -
trekanter og eksponentialfunktion
ForumindlægOpgave 4 En gymnasieklasse løber orienteringsløb i en skov. Alle mødes ved post A, og pigerne løber ruten ABCA, mens drengene løber ruten ADEA. På figuren er angivet nogle vinkler og afstande (målt i km) for de to løberuter. a) Hvor langt løber pigerne ? b) Hvor langt løber drengene ? ... -
EKSAMEN 08
ForumindlægHej allesammens Jeg skal på i mundtlig dansk og i den sammenhæng har jeg søgt lidt rundt i dansk-forum. Men det giver en million resultater, og halvdelen af dem angår folkeskolen! Så, jeg tænkte om vi ikke kunne starte EN god tråd, hvori man kan komme med input, eksempler og erfaring. Vores lær... -
C´(72)
ForumindlægHej er der nogle, som kan hjælpe mig med opgave 10, i den vedlagt fil? Så er i søde? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120815%20Mat%20B%20stx.ashx -
Eksamen
ForumindlægHJÆLP HJÆLP !!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har meget svært ved fagene Dansk Skriftligt/ mundligt og matematik skriftligt / mundligt Hvad vil der ske hvis jeg ikke går op i det to fag, og tag dem næste år på VUC. Dvs. at jeg går op i alle andre fag, med undtagelse Dansk og Matematik Kan skolen si... -
Molekyle biology
ForumindlægHej, mit mål er at læse naturvidenskabelige fag, og tænkte på biologi. Jeg så molekyle biology på ruc. Men hører meget negativ ting om universitet, at det ikke giver gode job mulligheder og at systemet er helt rodet. Det gøre mig ret bange, og hvis jeg vælger denne bachelor så kan jeg ikke finde ... -
Hjælp, Matematik A Pensum
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med forberedelserne til min mundtlige mat a eksamen, og kunne derfor godt bruge lidt hjælp til følgende: 1) En redegørelse for determinanten for et vektorpar - Hvordan skal det redegøres, jeg forstår godt udregningen af determinanter og dens metode, men hvad er determina... -
Hjælp til SSO (Engelsk)
ForumindlægHej jeg har tænkt mig at skrive SSO i Engelsk :) Forventer at den skal skrives på engelsk? hehe ::))) Jeg undrer mig også over emner, har i nogen spændende forslag? tak -
Består jeg matematik?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvornår man består matematik, hvis det skal være brugbart til en uddannelse efter gymnasiet. Jeg fik 4 i skr. og mundt. matematik i afsluttende årskarakter på b-niveau og skal nu op til sygeeksamen snart. Jeg regner med at få 00 i eksamen. Hvad er reglen for bestået/ ikke... -
Kvartilbredden og boksplot
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til opgave a og b. Jeg har svaret på variationsbredde, men kan ikke finde noget på nettet omkring kvartilbredden. En der kan hjælpe mig? -
Ikke lukke sin sidste eksamen ?
ForumindlægHey jeg har hørt om at hvis man ikke lukker eksamen i 3.g så det noget med man kan tag VUC i et år også forhøje sit snit nu hvor dit bevis ikke er lukket, kan det passe :s ? -
hvordan ser jeg skema?
ForumindlægHej alle sammen.. jeg vil have matematik på B niveau næste år, og har spurgt min vejleder om hvis det er mulig at studere både A og B niveau samme tidspunkt, så sagde hun at det er muligt. Min spørgsmål er hvordan kan jeg finde de skema for enkelt til næste år? og hvordan finder jeg så nogen s...
