Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7221 til 7240 af 181598
-
Italiensk eller engelsk A?
ForumindlægHej gutter Jeg starter på STX efter sommerferien, og tror jeg tager fysik og matematik på A niveau. Det gymnasie jeg skal gå på har italiensk A som fremmedsprog. Jeg er ikke særlig god til fransk for at være helt ærligt, men har hørt at fem A-fag er meget hårdt. Jeg overvejer også at løfte engel... -
Eksame
ForumindlægHVEM HAR FACIT LISTERNE TIL DEN DANSKE EKSAMEN 2015 -
Har du brug for hjælp til Matematik/Fysik/Kemi?
ForumindlægHejJeg tilbyder i øjeblikket undervisning i de naturvidenskabelige fag: Matematik C/B/A niveau, Fysik C/B/A niveau, Kemi C niveau, Fysik/Kemi/Matematik i folkeskolen.Undervisningen former sig efter dit behov, dvs. det kan være eksta hjælp til de naturvidenskabelige fag du har i skolen, lektiehjæl... -
Noter til Mat A Gymnasie
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundlig matematik A. Jeg har ikke fået lavet mange noter, og synes det vil være rart at supplere med flere. Er der nogen som sidder inde med noter, som de vil dele med mig, så bliver jeg rigtig rigtig meget glad. Håber det virkelig. Mange Tak vh FZ -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHey!Der er jo en masse snak om, at emnerne til den skriftlige studentereksamen nok vil omhandle Kommunalreformerne, EU-traktaten etc.Er der nogen som har nogle gode noter omkring disse emner, for har virkelig ikke nogen, især ikke om de nye regioner? -
basis matematik
Forumindlæg5/7 + 1/13 = 4/9 − 6/7 = 1 4/5 + 6/4 = -
Indsæt en disk i drev A:
ForumindlægHej Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor min computer siger følgende: Indsæt en disk i drev A: når jeg trykke på en diskette ikon for at se hvad min diskette indeholder, jeg skal nemlig have fundet en rigtig rigtig vigtog fil til min pensum....MALFOY -
bestem a og b af en model??
Forumindlæghey. jeg siger bare??? what hvordan bestemmer man a og b udfra en tabelmodel og laver en forskrift osv????¨ eks. Hvert år opgøres de danske bankers samlede nettogebyrindtægt for 1. halvår, her kaldet DHN. Tabellen viser DHN for hvert af årene i perioden 2002-2006. Tabellen: Årstal 2002 200... -
srp i biologi a psykologi c
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal snart til at have valgt emne til srp, og jeg har valgt fagene biologi a og psykologi c. Jeg vil gerne have et emne som skiller sig ud fra hvad folk plejer skrive i de to fag (såsom sygedomme osv), men jeg synes det rigtig svært, at finde et emne der både er interessant, ... -
Hjælp til eksamens opgave!
ForumindlægJeg har fået denne opgave, som jeg skal kunne løse.. men jeg må sige, at være på barbund. Håber nogle kan hjælpe. En funktion er givet ved f(x)=x5 – 3x3 – 4 a) Bestem monotoniforhold for f b) Bestem ligningen for tangenten til grafen for f i røringspunktet Q(1;f(1)). ... -
eksamen i morgen :/
Forumindlægjeg har stor brug for hjælp. jeg skal til matematik eksamen i morgen og der er et punkt i mit pensum jeg har lidt svært ved: Statestik og sandsynlighedsregning: -Gør rede for den grafisk beskrivelse af ikke-grupperet observationssæt & Gør rede for den kumulerede frekvens F(x), samt kvartilsætt... -
Mundtlig afsætning A
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen på mandag, d. 6. Juni. Jeg har været en del fraværende på 3. og sidste år (Depression) og har derfor ingen anelse om hvordan eksamen kommer til at foregå. Jeg har søgt en masse på nettet, hvor folk snakker om et projekt eller en rapport de skal snakke kort om. Så vi... -
Tysk mundtlig eksamen B-niveau (2.g stx)
ForumindlægHej, jeg skal trække en tekst den 18. Juni, og op den 19., så jeg ville bare lige sikre mig at jeg har forstået forløbet sådan nogenlunde; Jeg trækker en tekst A til 24 timers forberedelse, som jeg skal analysere helt igennem, så jeg kan snakke ca. 10 min på tysk, og derefter diskutere i 5-10 ... -
Matematik, rejse til USA
ForumindlægHey folkens! :) Skal op i eksamen i matematik her i maj, og har valgt at have om en rejse til USA, men er lidt tom for ideér hvad det kan indholde. Har skrevet min synopsis, men kan sagtens nå at smide flere ting i den :) Lige pt. har jeg noget med Hvor lang tid tager turen der over ... -
Mundtlig mat A
ForumindlægHejEr der andre som kan trække vektorfunktioner til mundtlig eksamen?Hvis ja, hvad mener I så at man skal tale om? -
Fysik C eksamen
ForumindlægHey! Jeg afslutter Fysik C i år og har endda været så heldig at trække det til eksamen, hvilket er fint nok, taget mit 10-tal på arket i betragtning. Jeg kender dog ikke helt proceduren bag eksamen, så jeg har et par uddybende spørgsmål dertil: - Det er noget med, at jeg trækker et emne og dernæ... -
Hjælp til et matematik spørgsmål
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe med følgende opgave. En person sætter 30.000 kr. på en opsparingskonto i en bank med en fast årlig rente på 3,25%. A) Bestem en matematisk model, der beskriver udviklingen i størrelsen af det opsparede beløb. B) Hvor mange år går der før personen har 40.000... -
Matematik på C-n trækker snit mega ned! det jo for dumt?!!
Forumindlægjeg har haft matematik på C sidste år og fik 10, 10 men har fundet ud af i år at det i mit snit, kommer til at tælle som 5, 5 så det trækker jo mit snit sygt meget ned. og forstår ikke hvorfor jeg skal straffes :P også på B skal man trække 25% fra og kun på A forbliver karakteren den man har fået... -
Teknologi / matematik
ForumindlægFindes der formler til at beregne bæreevnen af træ og jern? :-) -
MAT EKSAMEN MUNDTLIG
ForumindlægHejsa, jeg skal til mundtlig matematik eksamen på tirsdag og sidder nu med alle opgaverne, jeg har dog et af spørgsmålene som jeg simpelthen ikke forstår, opgaven er vedhæftet Jeg har prøvet at søge lidt rundt omkring og kan forstå at det er noget med figurer eller sådan noget når der står geome...
