Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7401 til 7420 af 181598
-
Eksamens opgave sæt i mat.
ForumindlægHey, er der nogle der ved om det er muligt allerede nu, at finde det opgavesæt til min eksamen i morgen? FSA Matematik maj 2014 -
Fysik Eksamen
ForumindlægJeg skal til fysik højniveau eksamen på tirsdag og skal nu efter en vel overtsået historie eksamen til at læse op til fysik.Og jeg ville bare gerne fra nogenm som har været op til Fysik A-nievau eksamen høre hvad man skal ligge vægt på inden for det teoretiske??(det med gennemgang af rapporter ha... -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægEt mobilabonnoment sender x sms'er og har t minutters samtaler i en periode. Regningsbeløbet B (kr) for perioden beregnes efter formlen: B=0,30*x+0,70*t a) hvad koster det at sende en sms? Hvad er minutsprisen for samtaler? Jeg har prøvet at indsætte x=1 og t=0 og omvendt x=0 og t =1 Je... -
Brug figuren til at bestemme konstanterne A, b og c?
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig med den vedhæftede opgave om at bestemme konstanterne A, b og c ved brug af figuren? -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægHvad må man tage med til skriftlig fremstilling? -
Re-eksamen spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal begynde KU her til vinter, og prøver at få styr på "re-eksamen"s begrebet. Må ærligt indrømme at jeg ikke forstår det helt: jeg har hørt, at hvis man DUMPER, så får man mulighed for re-eksamen..... men så kan man jo gå til re-eksamen og få fx et 12-tal? Og hvis man så ... -
Ny eksamens regl!
ForumindlægHvad synes i, om den nye regl om, at der kun er 3 mundtlige eksminer og, at der kun er censore istedet for lærer, altså til eksamen? -
Privatundervisning Dansk A
ForumindlægHej Jeg er en 19 årig HF gymnasieelev fra københavn som søger noget hurtigt privat undervisning i skriftlig Dansk A Selvfølgelig imod betalning. Skriv til min mail hvis du er interesseret i at hjælpe eller kender nogle der kan. Falahdan@hotmail.com -
En god matematik opslagsbog?
ForumindlægHejsa Jeg leder efter en god matematik opslagsbog til matematik på B-niveau eller A-niveau. Dvs. en bog jeg kan slå op i og hvor jeg kan se de forskellige regler der er - alt fra at minus og minus giver plus til hvordan man differentiere. Er der nogle der kan hjælpe mig her? -
Mdt. eksamen
ForumindlægHej, er der nogen som har godt styr på matematikken - som kan hjælpe mig med følgende. Er der nogen, som vil skrive lidt overordnet som er godt at sige til mdt. eksamen når man har lavet sit bevis. Vores opgivne emner er: 1) Analytisk geometri 2) Trigonometri 3) Differentialkvotient 4) Regne... -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægJeg har siddet og kigget lidt på følgende opgaver og kan ikke rigtig se hvordan de skal løses. Håber der evt. er nogle der vil komme med en hjælpende hånd :D 1 opgave: Grafen for en funktion f går gennem punktet P(0,3). Funktionen f har den egenskab, at i ethvert punkt (x,y) på grafen, er tange... -
Taler flydende spansk, burde vælge det i gymnasiet i stedet for fysik A-niveau
ForumindlægHej, jeg er i et lille dillema. Jeg elsker naturvidenskab, og har tænkt at vælge Sciencelinjen med fokus på mat. (MatA,FysB,KemB). Jeg vil udover vælge biologi på C-niveau, fransk på B-niveau og så vil jeg løfte Kemi til A-niveau.Men så var det at min storebror sagde at det var "skide dumt&q... -
EKSAMEN imorgen, gys...
ForumindlægHey, hvad tager i med til Engelsk Skriftlig eksamen imorgen??Jeg kan ikke komme på så meget, men har følgende med:Gads elektroniske ordbog da/eng, eng/da.Longman Dictionary of Contemporary English.Mine tidligere stile.____________________Og så lige et andet spørgsmål.Hvordan siger man at historie... -
Dumpet kemi eksamen
ForumindlægHej, jeg har lige dumpet min mundtlige kemi B eksamen, men jeg skal bruge faget til min videreuddannelse. Jeg fik 7 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. Hvad gør jeg nu? Skal jeg tage faget igen, eller kan jeg søge ind på den uddannelse jeg ønsker? -
matematik ligninger
ForumindlægHej. håber på at kunne få hjælp til denne, da jeg slet ikke kan se mig ud af den. Differencen mellem to naturlige tal er 3. Øger man det største tal med 2 og trækker 1 fra det mindste tal, forbliver produktet uændret. hvilke to tal er der tale om? -
VÆKST I MATEMATIK
ForumindlægSe vedhæftede fil Forstår ikke helt logisk vækst -
F(x) * a^deltax
Forumindlæghej alle sammen jeg er i gang med min matematik rapport og er gået i stå i denne opgave: jeg skal bestemme størrelsen f=x+deltax og forklare med ord hvad resultatet betyder (det er udfra den lineære funktion) jeg har så bestemt størrelsen og fået det til at være: F(x) * a^deltax men jeg kan ik... -
Find a og b
ForumindlægHej Jeg sidder lidt og bøvler med en opgave med at finde a og b, kan virkelig ikke finde dem og heller ingen af mine matematik pogrammer kan. Det virker ummidelbart ret enkelt, men ved ikke lige hvad der sker. Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig, opgaven er vedlagt. På forhånd tak ... -
Søger hjælp til matematik
ForumindlægJeg søger en der kan hjælpe mig med matematik på A-niveau (lige nu er det B-niveau, men vi går snart videre til A).Jeg har netop færdig gjort uddannelsen til elektriker og er nu begyndt på "adgangskursus" til Ingeniør-uddannelserne...Desværre har jeg nogle "huller" i matematik... -
Mat A mundtlig eksamensspørgsmål
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til at gå i gang med eksamensspørgsmålene til mat A . Er der nogen, der vil hjælpe mig med at lave dispositioner til de forskellige spørgsmål? tak på forhånd
