Søgning på: historie noter hf. Resultater: 7421 til 7440 af 33009
-
AT 2019 emne
ForumindlægHej Sp Vil gerne finde et emne i historie A og Biologi A, men kan ikke komme på noget. Kan i hjælpe mig. Ps overemnet er vandet Hilsen Frederik -
Metoder til AT
ForumindlægHej allesammen :) . Jeg skal snart til min AT-eksamen. Men jeg sidder så fast i min metode del. Jeg har arbejdet med fagene historie og samfundsfag. I historie-delen har jeg arbejdet med årstal og jeg har arbejdet med en katastrofe som skete i 2011, hvor jeg har analyseret 2 tekster som modsi... -
Rettelse af sætninger.. Haster til i morgen!
ForumindlægHejsa… Er der nogen som kan og vil rette disse sætninger?På forhånd tak! 1)She did always, what the man said. 2)The soldier heard the sergeant call and knew what he should do.3)He would not have protest, if the policeman not had provoked him.4)I had bought a flat in London, but at the time I arri... -
Burde jeg droppe ud af STX?
ForumindlægHej Jeg er 16 år og går på stx i 1.g Jeg er meget usikker på om jeg burde droppe ud, pga mine karaktere ser virkelige dårlige ud. da jeg gik i folkeskolen fik jeg virkelige gode karaktere og var motiveret til gymnasiet, men siden jeg startede har jeg bare haft lyst til og droppe ud, i folke... -
find fem fejl i følgende tekst
Forumindlæg<span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US">I did not spoke to him for three days. I was so angry that I not even thought of the possibility that he might have regretted what he said. The whole thing stated when he did ask me where I'd been, and i answered... -
Hjælp til EØ
ForumindlægJeg har et par spørgsmål som jeg ikke er helt sikker på. Vil være super glad, hcis nogen kunne hjælpe. - Hvornår man anvender den linæere metode og saldo metode til afskrivning? - Hvad kan påvirke omsætningen? - Hvorfor skal der bruges noter i årsregnskabet? Tak på forhånd..... -
Tysk mundtligt
ForumindlægHej..Ska snart op i tysk..Er der nogle gode råde, som jeg kan få bedre karakter af?Jeg er ikke så god til tysk.. Eller nogle gode sætninger, på tysk...På forhånd tak... -
Eksamen, hvordan?
ForumindlægHEJJeg skal op i Old her inden længe, men jeg kan ikke finde ud af hvordan det foregår. hvad får man udleveret og hvad skal man med det?Jeg har hørt nogle snakke om at man skal lave en analyse og fortolkning, er det på samme måde som i Dansk, eller hvordan foregår det? (hvis man skal)Kort sagt sp... -
Hmm
ForumindlægEr der nogen der lige kan forklare mig hvordan følgende: x-0,5*0,5=√x På forhånd tak! -
Romantikken, Romantismen og Idealismen?
ForumindlægHejsa! Jeg er forvirret omkring, hvilken sammenhæng der er mellem romantikken, romantismen og idealismen. Nogle der kan ridse hovedforskellene op mellem periodernes temaer? Er romantisme og idealisme blot "sub-perioder" til romantikken? Efter hvad jeg har forstået er idealisme meget... -
engelsk
ForumindlægKan i tjekke mine sætninger om jeg har sat apostrof korrekt -
Vandrenoter i statskundskab?
ForumindlægMan høre ofte om de såkaldte vandrenoter i fx statskundskab, men er der nogen der har kendskab til hvor man evt. finde sådanne vandrenoter? -
Sætning
Forumindlæg"Sometimes I even dare to say, that I’m bored, not because of the lack of options, but because there are endless choices" Hedder det "the lack of options" eller "of lack of options" og "And not long after, you’ll forget that you ever had th... -
Er HTX = Københavns tekniske skole?
ForumindlægHej Jeg sidder og tænker over mine prioriteringer af uddannelser. Er denne: www.kts.dk/htx/ det samme som HTX, altså det skal ikke være det der teknik skole halløj, men Højere Tekniske Eksamen? Fordi jeg skal være sikker på, at der er HTX i København. Ville virkelig værdsætte, hvis nogle erfarne ... -
novelle
ForumindlægHej. Hvordan skal man skrive en novelle? jeg har også en anden spørgesmål. Jeg har skrevet en historie hvor nutid og datid er blandet, jeg vil bare lige vide om det er okay at jeg har gjordt det. 'først tænker han 'så siger han noget direkte til den anden person som er 1 sde lang. fra... -
Hvad dato bliver I student?
ForumindlægHvornår får i så huen på hovedet?Jeg har min sidste eksamen d. 21-6 kl 15, så det bliver en lang ventetid, og har dermed æren af at være årets sidste student på det gymnasium jeg går på..Hvordan står det til med jer andre? -
STANDBY-PLADS DANSK
ForumindlægHej! Jeg overvejer at søge ind på bachelor uddannelsen i Dansk, på AU. Det er jo for sent nu at søge ind på normalvis - men hvis jeg søger ind på en standby plads, kan jeg så starte op til sommer, hvor den normale studieopstart er, også for dem der søgte ind på det tidspunkt der var ansøgnin... -
Gratis internetlektiebog
ForumindlægHejsa allesammen Jeg har i et projekt i faget kommunikation/IT udviklet en internetbaseret lektiebog, som er gratis at bruge. Jeg håber i vil tage et kig på den, og meget gerne benytte den til at holde styr på jeres lektier fremover... Jeg er åben overfor tilbagemeldinger på eventuelle irritat... -
Htx eller Stx?? Hjæælp!!
ForumindlægHej. jeg er en pige på 15 år, som snart er færdig med niende klasse, men jeg har bare et lille problem.. jge ved ikke om jeg skal vælge htx eller stx?? Jeg vil gerne få nogle ideer til hvad jeg kunne uddanne mig som i fremtiden, og vælge ud fra det. Jeg er meget glad for de naturvidenskab... -
Student anno 2008
ForumindlægHej alle kommende studenter anno 2008. Jeg tror ikke på, at jeg er den eneste som glæder mig vildt meget til at få hue på..(?) Derfor vil jeg gerne høre om, hvor meget i glæder jer. Er det noget i tænker på hele tiden? Og hvad betyder det for jer at blive studenter..? Og sidst, men ikke minds...
