Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7441 til 7460 af 181598
-
Synopsis 24-timers eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal til eksamen i samf A onsdag/torsdag (24-timers prøve). Er blevet lidt i tvivl om, hvordan man laver en god synopsis - nogle der kan hjælpe? Nogle der har fået gode råd fra en lærer, har fået en skabelon, selv har været el. skal til eksamen måske? Er det meningen, at vi selv ska... -
Matematik (1)
ForumindlægHey er der nogen der kan hjælpe mig med det her? :P tak på forhånd -
Fysik A Lysfølsom resistor
ForumindlægHej. Jeg har idag været til skriflig eksamen i Fysik A. Der var så en opgave der voldte mig mange problemer, og jeg håbede derfor der var en her inde der kunne hjælpe med en løsning Jeg har vedhæftet opgaven, og det drejer sig om opgave B. På forhånd tak -
Samfundsfag syge eksamen 2010?
ForumindlægHej jeg ville høre om der var nogen der skulle have lavet en samfundsfags opgave fra sidste år til syge eksamen? håber der er nogen som kan hjælpe mig :) -
Matematik differantionsregning
ForumindlægHej, jeg har denne opgave som jeg ikke kan finde ud af :( -
Udregning af gns.
ForumindlægGood afternoon Jeg har to spørgsmål vedrørende udregning af gennemsnittet under den nye ordning. Sådan set er jeg HTX'er (i tilfælde hvor der skal tages klausuler for dette), men mon ikke der næsten gælder det samme for alle gymnasiale uddannelser. 1) Fordeles vægten i et fag ligeligt melle... -
Matematik - Svingningstiden , hjælp
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave?? Jeg forstår ikke hvordan jeg regner det ud! På forhånd tak. Mvh. Hohodyret -
Mat B -> A (svært?)
ForumindlægHej. Min situation er sådan, at jeg går i 2.g og skal til at vælge hvilket b-niveau fag, jeg vil have opgraderet til a-niveau. PT. har jeg Matematik på b-niveau, jeg får hovedsageligt 4 og 7 i karakter. Hvor svært bliver faget på a-niveau, vil jeg reelt kunne følge med og klare det. Giv lidt in... -
Dansk Matematik Emne - HASTER MEGET!
ForumindlægHej alle, jeg har matematik på højniveau og skal til at vælge SRP emne. Jeg har surfet lidt på nettet, men har ikke kunnet finde noget som fænger mig. Der er i alt 6 fra min klasse som vælger at kombinere dansk og matematik, selvom det er relativt svært! Jeg skal aflevere emnevalg imorgen og f... -
Matematik B
ForumindlægHej hvordan er det man løser sådan her en ligning ? Opgave a (I): 3x-2y+2z=-9 (II): 2x+2y-3z=1 (III): 5x-4y-7z=-17 Alle ligninger hænger "sammen" -
Samfundsfag på A(stx)
ForumindlægHej. Skal søge ind på STX (gym) og overvejer en linje der hedder SAMFUNDSFAG og ENGELSK hvor samfundsfag er på A niveau. ER DET SVÆRT AT HAVE DET PÅ A? FÅR 10 på standpunk, det eneste jeg er lidt dårlig til er partierne (hvad de forskellige partier står for/medlemmer)) -
Oscillerende reaktioner SRP (mat A, kemi A)
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive om oscillerende reaktioner i kemi og matematik. Jeg har vedhæftet et dokument fra Københavns Universitet, hvor de anbefaler emnet. Jeg har dog ikke været i stand til at finde så meget teori om emnet. Især matematisk teori. Hvilke beviser kan inddrages, og hvilke ... -
Matematik FSA i december 2014
ForumindlægHej Studieoirtalen! Jeg ved at der er nogle af jer som har gået gennem folkeskolen og dermed også FSA i matematik. Er der nogen af jer som ved om vi får specielle opgaver (altså nogle specielt lavet til os) eller om vi får nogle som andre har allerede givet? Tak! :) -
Vektorer - Mat A
ForumindlægHejsa kan nogle hjælpe med disse opgaver? :) I et koordinatsystem er punkterne A(1,-1) og B(-1,3) givet. Den rette linje l er givet ved ligningen y = -x + 5. a) Bestem vinklen mellem de to stedvektorer til punkterne A og B. b) Bestem ligningen for den linje m, der skærer lin... -
Hjælp til skriftlig stil
ForumindlægHej alle sammen :D Jeg sidder og er i gang med at skrive en spansk stil, hvor vi skal beskrive en fiktiv persons dag. Jeg har nu skrevet den, men jeg er i tvivl med noget af grammatikken osv. Er der en, som jeg kan få til at kigge lidt på den, og sige hvor der er fejl? Mange tak p... -
Skriftlige aflevering
ForumindlægHej. Forstår ikke hvad jeg skal skrive her. Der er den der med aflevering Håber i kan hjælpe mig -
Kemi A-niveau
ForumindlægHej.. jeg er igang med at lave et A-niveau sæt.. og har problemer med 2 delopagver.. nemlig: 1) Opgave 1 d).. jeg har afstemt reaktionsskeamet II, men ka ikke det der "forklar, at også" overskyende melamin kan indgå i en polymerisationsreaktion med trimethylolmetamin. Skitser et reak... -
Engelsk HTX A
ForumindlægPå baggrund af den udarbejdede synopsis, skal vi fremstille et fremlæg til den mundtlige eksamen. Skal denne frelæggelse tage udgangspunkt i det, som vi har skrevet om i synopsen, eller skal den gå udover dette? -
Matematik august 2009
ForumindlægSidder og kigger mine opgaver igennem for st se hvad jeg skal læse op og har i den forbindelse nogle fejl som jeg ikke helt forstår i nogle af opgaverne i sættet fra August 2009 matematik A. er der nogle som har regnet sættet?? kunne nemlig godt tænke mig at se andres fremgangsmåde. -
Eksamen på tirsdag - hvordan forbereder I jer?
ForumindlægHejsa, Jeg tænkte på, om nogle har et godt råd eller to til at forberede sig til skriftlig spansk eksamen. Hvad gør I?
