Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7601 til 7620 af 181598
-
HJÆLP, Mat B-EKSAMEN
ForumindlægHej, alle. Jeg skal til eksamen i matematik B-niveau, og jeg er lidt i tvivl om, hvordan en GOD eksamen forløber. Har I nogle råd til, hvordan man kan gøre sin præstation til topkarakter? Hvad giver ekstra og hvad er dumt?? Håber I har tid til at dele jeres oplevelser med mig. KH Michelle -
hvordan man laver en gode mundtlig eksamen
ForumindlægHej jeg har fået mine mundtlig opgave til matematik eksamen, og skal til i gang med at lavet dem, men jeg er kommet i tvivl om hvordan man bedste laver hver opgave, og hvordan man bedste bruger opgaverne til eksamen. håber nogen kan forklare mig det. -
Matematik og adgang til videregående?
ForumindlægHej! Jeg har to spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med:) 1. Hvis man fik 2/2 i årskarakterer og 00/00 til eksamen på B niveau (dvs. ikke bestået), og man søger ind på et studie hvor matematik C er adgangskrav, betegnes man da som bestået af C niveauet? 2. Hvis man søger ind på en uddannelse... -
Hvilke muligheder er der i faget musik A?
Forumindlægjeg sidder her og skal til at vælge en studieretning, men jer er meget i tvivl om hvad der lukker muligheder for mig eller om hvad jeg senere vil kunne bruge dem til m.h.t arbejde eller universitetet. her er dem jeg er i tvivl om: Naturvidenskabelige studieretning: - Matematik A + Fysik A + Kemi... -
matematik december 2012
ForumindlægHej! Jeg vil bare høre om nogen har fs10 matematik 2012 liggende? -Det haster virkelig. - Marie. -
Mat a niveau monotoniforhold hjælp
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med denne opgave en funktion f er bestemt ved F(x)=x^3-3/2x^2-6x+7 Bestem monotonifoholdene for f -
Facit til eksamens prøve.
ForumindlægJeg skal som selvstuderende op til skriftlige Engelsk B, om en uges tid. Jeg har skaffet mig 9 eksamenssæt fra 2014-2017 jeg har tænkt mig at lave . Mit spørgsmål går på, om der findes nogle gode facit ark et sted. Mvh. -
Matematik hvilket niveau?
ForumindlægHey jeg skal på stx efter sommerferien og jeg er mega i tvivl om hvilket niveau jeg skal have matematik på om det skal være B eller A. Det gode ved at have det på A er jo at man har mange flere muligheder for uddannelse men det er vel også sværere eller hvad? -
Skrift uddannelse
ForumindlægHej Jeg ivil spørger om , hvad man gøre hvis man har fundet ud af at man gerne vil skifte uddannelse på univeristet, når man ikke vil være på den uddannelse man allerede er på. Mvh Nalle -
Bestået matematik b???
ForumindlægHej. Mit dilemma er at jeg lige har været oppe i skriftlig matematik B.... Men er bange for at jeg får 00, da det virkelig gik dårligt!!! Jeg har i årskarakter fået 7 i skriftlig og 4 i mundtlig, men er jeg så bestået eller dumpet??? Håber i kan hjælpe mig! -
Projektion af a på b
ForumindlægJeg skriver, fordi jeg er lidt forvirret. Jeg skal besvare spørgsmålet; - Bestem koordinaterne til projektionen af a på b og spørgsmålet; - Bestem projektionen af a på b. Er der en forskel på disse to spørgsmål? Hvis ja, hvad er forskellen? Håber virkelig der er en der kan svare, da det er... -
besværlig matematik opg
Forumindlægopgaven siger at i et koordinatsystem i rummet er der givet en plan a med ligningen 2x-y+z+3=0 og en linje l med parameterfremstillingen (x)=(1) (1) (y)=(2) +t(-1) (z)=(3) (1) a)bestem koordinatsættet til det... -
Er mat A noget ligesom det i folkeskolen
ForumindlægHej alle sammen, mit navn er Andreas. Jeg er 20 år gammel og har asbergers. Jeg skal til at tage en stx her lige om lidt, og jeg bliver smidt direkte ind i mat a. Jeg har aldrig været så god til matematik da jeg er blevet flyttet rundt i andre skoler meget. Jeg ville høre om der er nogle steder s... -
Hjælp til Mat A - Mundtlig
ForumindlægHej, søger en der kan hjælpe mig med I alt 15 mundtlige delopgaver. Jeg giver en god løn, det eneste du skal er at løse spørgsmålene i "hånden" så man kan se hvordan de er løst. Det burde max tage et par timer hvis du er en haj til det! Grunden er at jeg har fuldtidsarbejde, og snar... -
Tips til Mundlig eksamen i 9
ForumindlægEr der nogen der har nogle tip til mundlig eksamen i Dansk. Skal op på mandag og er meget nervøs. Vil gå efter et 7 tal. -
hi
Forumindlægskriftlig eksamen nogen som her været i fs10 matematik? hvilke slags ? opg navn -
springet fra matc til mat b-a
ForumindlægEr springet fra matematik på c-niveau til b og a meget stort, eller er det nærmest en forlængelse af c, bare med flere beviser? Nogle gode råd fra dem der har prøvet det med succes, (udover at arbejde, arbejde...)? -
Un weekend a Paris
ForumindlægDet er både en skriflig opgave, og en mundtlig opgave, som jeg skal lave. Her kommer spørgmålene, som skal besvares. Den skriftlige opgave Decrivez l'endroit préféré pendant votre visite touristique de paris. Déscription de votre chambre a l'hotel. Vous voulez partager votre e... -
Matematik afl.
ForumindlægVil I ikke nok rette min Matematik afl. Eller lave de få stykke jeg ikke kan finde ud af. PÅ FORHÅND TAK.Rute Dato Ank. Kl km-tæller A art/ G art/kg Arbjdets start kl.18 23/4 2001 351837 Ravenna 25/04 2001 13.00 Aflevere/læsse Hof 26/4 2001 20.30 354249 bytte trailer ... -
mat eksamen-eksempler
ForumindlægTil matematik eksamen, er det så godt at komme med eksempler med tal? altså fx. hvis jeg skal skitsere rødder i et andengradspolynomie, er det så godt at komme med en tilfældig fkt. og vise, hvordan man finder rødderne du fra den?
