Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 7761 til 7780 af 19198
-
eksamen
ForumindlægJeg har valgt mit selvvalgte emne til eksamen som = La ville ou la campagne. Jeg skal snakke om emnet i 8 minutter. Og jeg skal skrive en disposition. Har i nogle gode underpunkter i min disposition som jeg kan komme ind på i min eksamen under mit emne: la ville ou la campagne? (byen eller land... -
Diiisposition??
ForumindlægHar virkelig svært ved at lave en disposition, alle mine noter flyder bare rundt, og det er ikke til at overskue!! er der ikke en der kan give mig et esempel på hvordan man kan lave en disposition??? Dvs. en meget kort en i note form?? Det må f.eks. gerne være en for forsvarstalen, Kong Kroisos, ... -
Hvordan skriver jeg en stil `?
ForumindlægHej.. jeg vil gerne lære hvordan man skriver en ordentlig stil til dansk tysk og engelsk. Jeg er godt træt af at få 00 og 02 hver gang jeg skriver en stil. Jeg vil gerne opnå f.eks 7. jeg ved der skal være en Indledning, hoveddel og konklusion. Kan I give eksempler på hvordan det skrives ? -
Forvirret..
ForumindlægJeg har fået en matematikaflevering for og er lidt forvirret over opgaven da jeg ikke forstår hvordan jeg kan vise ved beregning at en fodbold med diameterne 22cm ikke kan passere netmaskerne. Hvis I vil hjælpe vil det være super dejligt! Beskrivelse: I et fodboldnet er maskerne 12cm x 12cm... -
En god mundlig eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til mundlig eksamen i et fag som hedder teknologi. Jeg tænkte på ud over at snakke klart og tydeligt samt have styr på rapporten og oplægget har I så idéer til hvordan man kan lave en god præsentation? :) -
Mundtlig eksamen
ForumindlægSkal meget snart op til mundtlig engelsk på B-niveau, og søger efter noget inspi til en disposition! Nogen der kan sende et eksempel på en dispositionen eller noget lignende. -
Årsprøve
ForumindlægHejHvordan kan man forberede sig på en tysk årsprøve? Man kan vel ikke gøre andet end at læse de opgivne tekster? På forhånd tak -
Relative pronominer
ForumindlægHejsa. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde fejlene og forklare dem i disse sætninger? Mange tak:) -
Råd til essay!
ForumindlægHej alle sammen:D Jeg skal lave et essay til på tirsdag. Håber nogen kommer med gode råd om hvorledes man laver en god essay. Den skal omhandle fodbold. -
eines fehlers?
Forumindlægnogle fejl i denne bitte tekst.A: Hier bin ichHallo, vor allem heiße ich Jonas Kisby Jørgensen. Ich bin 16 Jahre alt, und ich habe einen Vater eine Mutter einen Bruder und eine Schwester. Wir wohnen alles auf Ærø, welche ist eine Insel der südlich von fyn liegt. Aber auf der jetzig Zeitpunkt ich ... -
Fysik/kemi mundtlig prøve fsa
ForumindlægHej Jeg er i tvivl om, hvordan fysik prøven foregår? Skal man skrive dispositioner inden til alle emner og vælge forsøg før selve prøven? tak på forhånd:) -
FYSIK!!! HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP!
ForumindlægHej jeg er en 1'ger som skal op til eksamen i fysik snart. Hvordan laver jeg en disposition til mine spørgsmål? -
eksamen
ForumindlægMå eksamintor tage ens disposition under eksamen - har læst at det ikke er hensigtsmæssigt at se for meget på den - men der står da ikke at man ikke må bruge den ? -
Hjæælp
Forumindlæghar tysk stil for hvordan er det nemeste at skive en tysk resume -
Måske den her?
ForumindlægHej sp :) Jeg skal lave 3 hoved sætninger og 3 bisætninger til på mandag. Kan i hjælpe -
Talepapir - jødeforfølgelse - historie årsprøve
ForumindlægJeg ville blive superglad hvis nogen gad læse mit talepapir igennem og sige hvad de mener om det og om de synes der er en rød tråd? Jeg skal op imorgen tidlig (d. 10/6-09). Jeg kunne også godt tænke mig nogle forslag til hvad jeg evt. kunne perspektivere til? Mvh Louise Haack - og på forhånd tak!... -
notater : )
ForumindlægEr der nogle som har notater til diverse tekster. Har selv skrevet en del ned til dem i løbet af året, men da jeg ikke er ret god til tysk, håber jeg der er nogen som vil give mig en hjælpende hånd JUNG SEIN IM 21 JAHRHUNDERT Im 31. Stock Ein teil von mir selbst Küssen verboten. Die Prinzen,... -
Dansk eksamen :O
ForumindlægJeg skal til dansk eksamen for første gang her på mandag. Jeg håber, at I kan svare på mine spørgsmål hertil; 1) hvordan foregår eksamen tid+rækkefølge osv? 2) Jeg har opdaget nogle fejl på den disposition, der er blevet sendt til censor for lang tid siden. Jeg har om kortfilm, og på den disposit... -
PLEASE HJÆLP!!
ForumindlægNogen som kan hjælpe med nogle dispositioner? er virkelig desperat!!! Har ikke lavet dispositioner i mange år, og er derfor meget udsikker på hvad jeg skal! -
Blærerøvssætninger!
Forumindlæghej.. Tænkte på en disposition, hvordan kunne man starte den? Det er FSA.Eksempel;1) Nu vil jeg gerne starte, med lytteteksten, og efter den vil jeg snakke om læseteksten, og i er velkommen til at stille spørgsmål undervejs. tak. føler bare at jeg er i knibe :S HJÆÆÆLP..
