Matematik

PLEASE HJÆLP!!

05. juni 2020 af smisch - Niveau: A-niveau

Nogen som kan hjælpe med nogle dispositioner? er virkelig desperat!!! Har ikke lavet dispositioner i mange år, og er derfor meget udsikker på hvad jeg skal! 


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. juni 2020 af Moderatoren

Ja, det er der garanteret. Skriv hvad du har brug for hjælp til.


Svar #2
05. juni 2020 af smisch

Er igang med mine dispositioner, men går hele tiden i stå, og ved ikke rigtigt hvad jeg skal have med. Kunne  godt bruge en skabelon af hvad jeg skal have med til de forskellige emner (spørgsmål), fx overskrifter, så kunne jeg selv færdiggør det, hvis det giver mening. 


Svar #3
05. juni 2020 af smisch

Ingen ?? 


Brugbart svar (0)

Svar #4
05. juni 2020 af Moderatoren

Som jeg forstår det, så er der ingen krav – det er blot en oversigt til dig selv, om det du vil tale om i dit oplæg.


Svar #5
05. juni 2020 af smisch

Det er et krav, da det er en virtuel vurderingssamtale. da vi ikke kan skrive noget på en tavle, skal vi have lavet en pdf - dokument som vi kan snakke ud fra, som min lærer også kan se 


Brugbart svar (0)

Svar #6
05. juni 2020 af Moderatoren

OK. 

Du kan evt. skrive de emner, som du skal skrive en disposition til – og til hvert emne skrive, hvad du tænker at tale om og så kan hjælperne måske komme med hints til flere ting.


Svar #7
05. juni 2020 af smisch

Vil meget heller sende emnerne til nogen som kan hjælpe, istedet for at sætte det ind her, hvis der alligevel ikke er nogen som kan hjælpe 


Brugbart svar (0)

Svar #8
05. juni 2020 af Moderatoren

Ok, det styrer du selv – der er dog nok større chance for at få hjælp, hvis du sætter det ind her.


Skriv et svar til: PLEASE HJÆLP!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.