Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 8121 til 8140 af 14598
-
Sophus Clausen
ForumindlægHej...\nJeg ville høre om der ikke var nogle herinde som har analyseret et af Sophus Clausens digte?\n\n- Cecilia -
Hård kriminalitet
ForumindlægHey alle\n\nGang i lidt debat nu..\n\nHvad skal vi gøre ved personer, der udøver hård kriminalitet?\nSkal vi differentiere behandlingen flygninge/indvandrere og danskere, der gør det? -
Naja Marie Aidt
ForumindlægHey..\n\nNogle der kan give mig, et kort resume af "en kærlighedshistorie" af naja marie aidt..\n\nHåber i kan hjælpe.. -
Talassæmi opgave
ForumindlægTalassæmi: Aminosyresekvens ........ thr pro glu glu lys ser ala val thr ala ........ Normal-allel ........ ACT CCT GAG GAG AAG TCT GCC GTT ACT GCC........ ? Mutant-alle l ........ ACT CCT GAG GAG GTC... -
den forbudte reproduktion.
Forumindlægnogle der forstår rené magrittes billede: den fobudte reproduktion? altså, som kan analysere den, kan virkelig ikke se hvad det skal forestille? Hvis nogle kan fortælle mig meningen med det, ville det være super. billedet er vedlagt. -
Engelsk grammatik
Forumindlægheey mennesker, har en grammatik opgave for, men er liisom gået i stå med den.. : 1. In the end there was many things that I was dissatisfied with. 2. They used to have a strong friendship, but they have grown apart. 3. Peter simply cannot avoid to get tricky questions from the teacher. 4. She ... -
hvad aknd det være? help!
ForumindlægHej! Kan i kom med nogle ideer til hvad for noget kan udvikle sig? -
Lejlighed - hvordan?
ForumindlægHey.\nJeg opretter et indlæg herinde, fordi jeg er på Herrens Mark så at sige.\nJeg skal til Aarhus for at studere til september 2006. Men men men: Jeg mangler en lejlighed.\nJeg kunne godt tænke mig min "egen" lejlighed - forstået på den måde, at det kun er mig, der skal bo i den, med ... -
Sammenhængen..
ForumindlægNogen der kan forklage sammenhængen mellem -Erhvervsfordeling,-BNP/indbygger ( eller BNI/indbygger) samt -HDI? -
Reduktion
ForumindlægHej Kan man reducere følgende udtryk? (x+3)/(x-3) Tak på forhånd;) -
Reaktionsligning
ForumindlægKan en eller anden ikke forbarme sig over lille mig, og lige hjælpe med at lave en reaktionsligning på hvordan kroppen regulerer Ph værdi under respiration..\n\nOg meget gerne med bare en lille bitte forklaring, eller fatter jeg det vist ikke ;O)\n\nTak,- og god weekend... -
Mc.world vs. jihad
ForumindlægForklar Mc.world vs. jihad. -
hvordan skriver man en novelle om en rolle model/idol
Forumindlægjeg skal skrive en engelsk stil om en rolle model og jeg ved ikke hvordan man skal starte eller slutte? -
Ekstra fag efter afgangs eksamen ved en STX uddannelse.
ForumindlægHey alle sammen :) Jeg bliver færdig med stx her til sommer, nu kommer jeg bare i tvivl om hvor vidt mit gennemsnit rækker til min drømme uddannelse. Jeg vil gerne være flyveleder, hvilket kræver et gennemsnit på 6,0 - hvis alt holder som det er nu, men hvis der er noget der går galt så mit genn... -
Forurening
ForumindlægBeskriv hvad der sker ved en varig høreskade? -
Opgave om Dansk politik
ForumindlægHej kunne være fedt vis nogen kunne komme med svar og synspunkt på disse tre spørgsmål - redegøre for danske unges politiske deltagelse. -analysere mulige sammenhænge imellem partivalg og indkomst,alder,job og køn. - vudere det danske demokratis styreke og svagheder. -
HJÆLP TIL SSO! (HASTER)
ForumindlægHej!Jeg skal bevise formlen pi/4 = 2arctan(1/3)+arctan(1/7) og vurder hvor mange led der skal medtages ved bestemmelse af pi med 15 decimaler, hvis denne formel skal anvendes, og benyt dernæst formlen til bestemmelse af pi med 15 decimaler.Jeg har bevist formlen pi/4 = 2arctan(1/3)+arctan(1/7) me... -
HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig engelsk eksamen her om en uge, men jeg ved bare ikke hvilke emne jeg skal vælge? Hvis nogen af jer kunne komme med et par forslag vil det være rigtig fedt!!! Overordnet emner er: 1. The history of the engelsk speaking countries 2, Life in Canada PLEASE PLEASE VÆR SØD A... -
Billedkunst-billeder i tid
ForumindlægHej med jer..er i gang med et lille projekt i billedkunst, hvor vi skal tegne billeder i tid.. nogen der har nogle spændende eller kreative ideer til hvad man kunne tegne?Jeg har f.eks tegnet en baby, en voksen mand og gammel mand og så lavet et modersmærke så man kunne se det var den samme:) -
et valg. DM i IQ elle rejse...
Forumindlæghej, alle sammen..lørdag den 1. april er der 'DM i IQ'for at man skulle kunne komme med, var der en test på nettet.jeg tog testen af mange grunde, og det gik meget godt. men nu har jeg så fået en invitation til DM i IQ (det havde jeg ikke helt regnet med)...men det falder en dato hvor jeg...
