Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8221 til 8240 af 33650
-
rettelse af 4 små sætninger :)
Forumindlæghey alle sammen:) har lige brug for at nogen ser disse 4 små sætninger i gennem. Jeg skal oversætte og redegør for mit valg af artikelbrug: I skal læse følgende 5 sider til i morgen. You shall read the following 5 page tomorrow. Han blev skudt samme dag. He was shouted the same day. Efter ... -
Valg af Hf.
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i en virkelig presset situation lige nu, og jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg går lige nu på stx, og er igang med 1.g. Jeg skal starte på VUC efter sommerferien, og der skal jeg tage en hf-enkeltfag, med den udvidedefagpakke, da jeg gerne vil læse medicin. stx var ik... -
Sum af summarum
ForumindlægOgså bragt i Gymnasieskolen d. 15-05-08 På en kærkommen og snarligt forekommende dato bliver undertegnede student fra Rødkilde Gymnasium i Vejle. Jeg og min årgang rundt omkring i landet bliver den første årgang med et afgangsbevis fra den nye gymnasiereform. Vores rektor satte prædikatet &rsq... -
Panik over eksamen
Forumindlæghej Jeg har skrevet noter til alle fag og jeg er meget panik over at jeg ikke kan det hele. Jeg kan kun sige noget hvis jeg har mine papir hos mig ellers kan jeg ikke noget af det. Dårlig til huske. Hvad skal jeg gøre.. mv Fassos -
Årsprøve
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til biologi årsprøve imorgen. Jeg har biologi på A niveau og går i 2.g. Er der nogen der har en ide om hvad jeg evt. skal huske at have med at noter? Måske tager vores lærer det sidste opgavesæt med, som 3.g'erne fik sidste år til skriftlig biologi? -
Konverter PDF filer til Word eller powerpoint
ForumindlægJeg synes det er meget svært at tage noter til forelæsninger man har i PDF filer, og har derfor været i gang med at finde programmer der kan konverter PDF filer til Word eller Powerpoint, men har ikke fundet et program der kan gøre det ordentligt. Kan I anbefale en måde at konverter sine PDF file... -
skal aflevere om 2 timer ... :(
Forumindlæger der ikk en der er sød lige at kigge dette igennem. det er en lille tekst, som skal rettes for stave- gramma- og kommafejl. det ville virkelig være lækkert... takker :D Robots are a very good thing to have, because it is a big help in the industry. It is faster than real humans and much cheape... -
ekstern.
ForumindlægHvad er forskellen på en ekstern USB harddisk og så en ekstern kabinet? (der står jo aldrig, hvor meget plads de indeholder) Endvidere søger jeg da efter en god og billig ekstern harddisk.. Nogen i kunne anbefale? og er 160gb nok til ekstern, som bruges til backup i løbet af ens gymliv? (dvs. not... -
Those or These
ForumindlægHej Jeg er i tvivl om, hvad for et ord, jeg skal bruge i følgende sætning: It's sad to say that there are some people in England,who are not allowing (these/those?) youngsters to play. Tusind tak på forhånd Mvh. Hashim -
24 Timers Eksamen NU!
ForumindlægDav og godmorgen. Jeg er til 24-timers eksamen i fysik lgie nu, og har trukket emnet "Lys som bølger", med stikordende: Lysets hastighed, v=f*lambda, interferens, lysets farver og lys som både partikler og bølger. Jeg er virkelig ikke særlig god til fysik, så jeg ville høre om nogle ha... -
Medicin-studiet.
ForumindlægHej. Jeg vil gerne vide, hvad man skal have med på studiet fx papir, computer osv., og hvordan det er delt op. Er der mange foredrag, eller sider man alene eller i læsegrupper? Tager man noter i hånden eller på en computer, fx under foredrag? Får man lektier for (en form for pensum løbende), elle... -
Har rettet fejlene, så den skulle vist være fin nu..
ForumindlægA different vacation 1) Do you ever think that you will succeed in getting use to the Danish summer?2) Can you stand watching the German and Scandinavian tourists on Mallorca and Rhodes?3) Have you stopped dreaming about the tropical island and the palm tree?4) Have up given up finding paradise o... -
forberedelse på kemi eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder til min kemi eksamen. Er det en god idé hvis jeg laver en power-point til hvert emne? Fordi sidste år havde min matematik lærer sagt at det var en god idé at lave en power-point, men jeg synes det er ligesom at støtte sig til sine noter? Gælder det samme for kemi? Fo... -
2 verdenskrig. Dk neutralt?
ForumindlægHej alle. Under 2. verdenskrigs begyndelse gav Danmark jo udtryk for, at vi var helt neutrale. Senere bliver vi jo besat af Tyskland. Kan man godt sige, at vi stadigvæk forholdt os neutral under krigen, selvom vi var besat af Tyskland? Tak på forhånd -
Den lodrette beståen (Indbundet) - Europæisk kultur- og idéhistorie
ForumindlægJeg har to stk. af Den lodrette beståen. Sælger dem for 150 kr. pr stk. Detaljer: Indbinding: Indbundet Forlag: Aros Underviser Udgivet: 01-07-2010 Udgave: 2 Originalsprog: Dansk -
Fortalt, fortællertid og retrospektiv fortæller
ForumindlægHvis en novelle har en kort fortalt tid, men en lang fortællertid, er der så tale om en retrospektiv fortæller?? -
Engelsk opgave
ForumindlægHey.. det her er sidste del af min engelske aflevering. Vil blive meget glad hvis der er en der lige vil kigge den igennem. På forhånd tak. Mv CasperThe medicine science and the modern technology are able to keep more people in life than ever since, and people are asking themselves: can it be eth... -
HJÆLP! KORT OPGAVE!!!
Forumindlæghej jeg skal skrive hvad jeg vil om ti år. er der nogen der er rigtig søde lige hurtigt at kigge det her igennem? My life about ten years: It is hard to say what I am doing about ten years. I do not have any kind of dream about a job. The thought of having my own store has crossed my mind, but ... -
Hurtig hjælp ?
ForumindlægIt might be difficult to get used to live with strangers, who speak a language that you are not familiar with, to go to a school that is different from the one you are used to, and to get new subjects, new teachers and new friends at school – It might be difficult getting used to living with stra... -
God nok problemformulering?
ForumindlægHej alle Som 3.g'er skal vi jo snart aflevere AT synopsis og emnet i år er "At være på - muligheder og problemer" Jeg har fagene billedkunst og historie, og har valgt underemnet "Magtens billede" med henblik på kongelig iscenesættelse af magt hvor jeg vil kigge på hvordan...
