Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 8241 til 8260 af 119568
-
Engelsk B
ForumindlægNogen der ved om man SKAL op i engelsk B eftersom vi kun skal op til 10 eksaminer i alt på gym? -
Kemi B
ForumindlægRedegør for aminer opløselighed i vand, ethanol og heptan -
Kemi-B
Forumindlæghej... Er der nogen der kan hjælpe mig med at svare på denne spørgsmål?? Her er spørgsmålet: C-vitamins kemiske egenskaber???? -
Hjælp til engelsk B
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig hvad Teksten handler om? teksten hedder : Cant we all just get along af Bryan Mealer. Jeg har lagt et link til teksten ... jeg forstår ikke helt når det kommer til politiker :/ så kan jeg ikke rigtig skrive hvad det handler om da jeg skal analysere den.. :( ... -
Matematik opgaver - reducere og sætte uden for parentes
ForumindlægHej! Er der mon en venlig sjæl, der kan hjælpe mig med følgende? :) Reducer følgende udtryk 8a - (2a - 4 (3 + a)) 4x^2 + xx * (3-2x) + 3 x (a+b) * (a-b) Reducer udtrykkene mest muligt 15a - (12a - (3a +5)) 17x - (14x - (7x+2)) Sæt mest muligt uden for parentes 4y^2... -
Matematik årsprøve - Finansiel regning og polynomier af anden grad
ForumindlægHej Jeg´skal op til matematik munftlig årsprøve i morgen (HHX 1.g) og der er nogle spørgsmål jeg virkelig håber nogle ka hjælpe mig med!! :D Her er de, og svar venligst hurtigt, det er som sagt alledere i morgen ;) "der er givet følgende funktion: o(x) = -0,05x² + 25x - 2000 hvor x er... -
To spørgsmål i b, hjælp?
ForumindlægJeg vil have hjælp til b hvor der indholder to spørgsmål. Jeg har lavet a og fandt de to tal. a= 1,060 og p0= 3619,18 Håber nogen kan hjælpe mig med b. -
a og b?
Forumindlæga(a-b)+b(a+b) det har jeg fået til = 0 Kan det passe ?? -
mat b
Forumindlægkan man have nogle formler med til i eksamen i den del med hjælpemidler? -
STAMFUNKTION (matematik A august 2009 opgave 14)
ForumindlægOpgaven lyder: Om en funktion F gælder, at F(x) er stamfunktion til f (x)=−x3 +3x . Linjen t med ligningen y =−2x+8 er tangent til grafen for F, og det oplyses, at røringspunktet for t har negativ førstekoordinat. a) Bestem en forskrift for F. - Jeg tænker at jeg skal finde et punk... -
Finde a og b
ForumindlægHey SP Jeg har fået et spørgsmål der lyder: Du skal endvidere redegøre for, hvordan man for to af funktionerne finder a og b uden brug af regression på grafregneren. Vil det ikke sige fx i en lineær funktion a = (y2 - y1) / (x2 - x1) b = y1 - a · x1 & potensudvikling a = log(y2... -
A og B
ForumindlægKan i hjælpe mig med følgende opgave? SKal jeg først lave en forskrift for at kunne bestemme a og b, eller kan de ses ud fra data? På Forhånd tak -
Opgave med b
ForumindlægHvordan skal opgave b laves 0,60 aflæses til at være 13 -
Matematik og Fysik
ForumindlægHej, jeg skal skrive sro i mat og fys. Vores valgte emne er: lys og atomer. Har I nogle gode punkter man kan inddrage? -
noter til Madonna, livets dans og det røde gardin
ForumindlægHej alle. Er der nogen, der har skrevet nogle noter/lavet en analyse af billederne, "Madonna" og "livets dans", samt af teksten ,"det røde gardin"? -
Your not laughing now are you?
ForumindlægSkal analyserer en tale af Nigel Faarages som hedder Your not laughing now are you? Nogen der har læst den og kan hjælpe med at finde hvad hans intention er -
Noter/anelyser af noveller af Naja Marie Aidt
ForumindlægJeg skal til årsprøve i Dansk, men jeg mangler nogle noter til nogle af Naja Marie Aidt's noveller (jeg skiftede linie og kom ind i slutningen af forløbet; Derfor hører det til mit pensum, men jeg var der ikke da vi arbejde med nogle af novellerne) Mange af opgaverne/noterne her har ikke ståe... -
Isoler b
ForumindlægHejsa alle sammen! Jeg kunne godt tænke mig at isolere b i følgende ligning: 8 = - 0,2 * 50 + b Kunne dog godt bruge lidt hjælp, da jeg ikke er helt sikker på hvordan det skal gøres! Tak på forhånd! :) -
Skoleskift nu eller efter eksamenerne i grundforløbet??? (uge 43) STX .
ForumindlægHej alle sammen Jeg har virkelig brug for hjælp!! Jeg er startet i 1g og går på et gymnasie som jeg, ved jeg ikke gider at gå på i 3 år. Gymnasiet er en time væk, fra der hvor jeg bor og det er mega trættende. Jeg har også fundet, ud af at de ikke tilbyder fransk som begyndersprog og den studie... -
Psykologi B eller biologi B som socialrådgiver?
ForumindlægHej alle :) Jeg er i gang på hf, og har projekt uge hvor jeg skal vælge valgfag. Jeg skal have samfundsfag B og psykologi C. Men jeg har et sidste valgfag som skal vælges. Jeg overvejer stærkt at vælge psykologi B, jeg føler selv at det burte være relevant som socialrådgiver. Men ville lige høre ...
