Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 8341 til 8360 af 119568
-
Hjælp Til bio stx c eks. Diabetes 2
ForumindlægJeg har fået følgende spørgsmål, som jeg håber nogle af jer kunne hjælpe med at svare på. Finn på 65 (overvægtig (BMI > 35) og absolut ingen motion) har af lægen fået at vide at han har fået begyndende Diabetes type 2, men han mangler noget viden og rådgivning. Forklar Finn hvordan m... -
Vejledende eksamensopgaver stx a-niveau 2008
Forumindlægjeg er i tvivl om hvordan jeg skal løse denne opgave via vektorregning: en cirkel er givet ved ligningen: x^2+4x+y^2-6y-23=0 centrum: (-2,3) radius=6 ligning L: 3x-4y-4=0 cirklen har to tangenter t1 og t2 der er paralelle med l: Bestem en ligning for hver af disse to tangenter: Jeg aner simpelt... -
Psykologi B - hvad er det?
ForumindlægHej :) Jeg står i situation, at jeg næsten er sikker på at jeg efter sommerferien skal have psykologi B. Jeg glæder mig meget, men jeg tænker på, om der er nogle af jer som har erfaring med dette og som kunne fortælle lidt nærmere om hvad det går ud på, hvad man f.eks laver i timerne og sådan... -
Andengradspolynomium - b
ForumindlægHej, Jeg sidder og skal til eksamen nu her, og er selvfølgelig gået igang med til tilsvarende spørgsmål, og er nu igang med et som overskriften hentyder til, om andengrads polynomier... men jeg er blevet i tvivl om hvad b'et står for, og i så fald hvad man kalder det? :/ Jeg ved at: b: skrå... -
hjælp til opgave b
Forumindlæghar denne opgave for, men jeg forstår ikke punkt b, og hvordan jeg skal lave den. har vedhæftet billede af opgaven. håber nogen kan hjælpe:) -
Essay - hjælp? :b
ForumindlægKan man få tolv for et dansk essay på kun to sider? :S Hvor meget skal det mindst fylde? :p -
Sproglige studieretning: Engelsk-TyskF eller FranskF med samfundsfag på STX
ForumindlægHej! Jeg er interesseret i at høre lidt omkring studieretningen Engelsk-Tysk F eller fransk F med samfundsfag på STX. Jeg vil gerne vide lidt om hvad man vil kunne forvente omkring den studieretning angående fag, og selve det faglige. Hvad laver man? Hvad koncentrerer man sig om? Hvad er det gode... -
kemi B Hjælp
ForumindlægKemi- B Hjælp Jeg sidder og skal øve til mundlig kemi og kan ikke svare på de her spørgsmål nogle der kunne hjælpe mig?? gøre rede for begreberne reaktionshastighed, katalyse og enzymer. -
Idræt B
ForumindlægHej nogen da kan hjælpe med at forklare hvordan Idræt B mundtlig eksam forgår??? Tak på forhånd -
kemi B?
Forumindlægjeg går i 1g og havde valgt kemi B til næste år. men der var kun 2 eller 3 der ville have det, så jeg kan ikke få det alligevel, og i 3g var der vist kun 1 der havde valgt det. så jeg kan højst sansynligt ikke få kemi igen, selvom jeg rigtig gerne vil, især fårdi jeg gerne ville have gjort lidt m... -
Opgave B
ForumindlægHej, kan ikke løse delopgave b. Ønsker derfor hjælp til de formler der skal bruges. På forhånd tak! -
a og b
ForumindlægHej :) Er der nogle der kan hjælpe mig med følgende opgave: En funktion f er givet ved f(x) = ax3+bx2 Grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) Vi skal finde a og b? Håber på respons! På forhånd tak! -
Rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A
ForumindlægJeg leder efter rettevejledningen til Rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A Nogen der kan hjælpe mig - eller henvise mig til hvor man kan finde den? -
lektiehjælp til 1 musikA opgave 3.g stx?
ForumindlægKan nogen købes til lektihjælp til 1 opgave (flydekor, bas og trommer) i musik Aniveau stx? -
a og b???
ForumindlægJeg sidder med en aflevering som jeg simpelthen ikke kan komme videre med.. Jeg får stillet dette spørgsmål: I bjergene skal flyvemaskiner bruge en længere startbane for at kunne lette i den tynde luft. Tabellen viser sammenhængden mellem højde over havet og længden af startbanen for en Cheroke... -
Facit/løsninger for matematik A 30 maj 2018
Forumindlæg -
Engelsk B
ForumindlægHey folkens Er der nogen, som keder sig? - Og evt. har lyst til at rette min korte engelsk stil? Jeg er ikke speciel god til faget, eller rettere sagt er rent faktisk ringe til det. Så det ville være dejligt, hvis nogen af jer, som vil rette den. Mvh. Wisshnem = ) -
Mat b hjælp mig!
ForumindlægHjælp kan ikke finde ud af den -
hjælp til fysik B
ForumindlægHar problemer med nogle af disse opgaver, jeg har lavet nogle af dem: Klodsen på tegningen glider ned ad et ru skråplan med konstant fart. a) Fremstil en skitse der viser de kræfter, der virker på klodsen. Den er lavet b) Hvad er den samlede (resulterende) kraft på klodsen? ved at den skal gi... -
samfundsfag B
ForumindlægHej alle,, jeg skal til eksamen i sam.B, og har brug for hjælp, er der nogen der gider og hjælpr??!!
