Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8741 til 8760 af 19198
-
Dispostion til fagtekst
ForumindlægJeg skal skrive en sagtekst om en seværdighed efter eget valg. Nogen, der har forslag til disposition? -
Frankrig religion
Forumindlæghej . har trukket frankrig som projekt opgave og har valgt religion men hvad kunne jeg skrive som problemformulering/ disposition -
Hjælææælp
ForumindlægEr det nogen af jer søde kan hjælpe mig om hvordan man skrive en disposition over en case og teori ? -
Oversættelse af få sætninger.
ForumindlægHej.Da jeg er syg idag, tænkte jeg det måske var en god dag og bruge en masse tid på en tysk oversættelse. Men det betyder jo ikke at det driller mig lidt, så ville være glad hvis en person ville hjælpe mig med følgende sætninger:1) Vi var sammen næsten hver dag.2) Hjemme hos ham første vi vores ... -
lille resume af lara und justus - oder die unsictherbare grenze
Forumindlæghej, jeg har sgu brug for noget hjælp, jeg skal skrive et kort resume, hvor jeg får præsenteret handlingen i bogen. det må max fylde 400 ord, eller 2000 anslag. sagen er den at jeg aldrig har fattet en skid af den bog og så sidder jeg her kan intet skrive.... hvis der er nogen hjælpsomme mennesk... -
eksamens hjælp søges .. HASTER
ForumindlægJeg er ved at afslutte 1.g og skal nu op til Tysk eksamen på c-niveau. Eksamenationen forløber således at jeg har 24-timers forberedelse af e tekst på omkring 4 A4 sider, og fremlægger den så dagen efter. eksamens datoen er: d. 24.06.08 og jeg trækker teksterne d. 23.06.08 (hvilket højst sands... -
HJÆLP oversættelse
ForumindlægSkal oversætte nedenstående sætninger til tysk og har virkelig brug for hjælp I bydelen Marzahn i Østberlin er der mange højhuse. Beboernes hverdag er ganske bekvem, fordi forretninger, svømmehal og læger er lige i nærheden. Alle lejligheder har en stor balkon og et lillebadeværelse, men de er ... -
HELP...!
ForumindlægHej alle sammen!!! Jeg tænkte på om I kunne hjælpe mig med en oversættelse på tysk? Den danske version er skrevet nedenfor, mens den tyske version (mit eget bud) står lige efter. Jeg håber, at I kan hjælpe mig:-) På forhånd TAK Dansk: ”Lola rennt” er titlen på en ny tysk film. Filmen havde premie... -
ordstilling
ForumindlægEr ordstillingen på tysk altid udsagnsled, grundled, genstandsled, hensynsled? :) -
Rette lidt spansk!
ForumindlægHej derude! Har lige oversat nogle korte sætninger til spansk, kan nogle rette dem? det meget nemt, den sidste kunne jeg ike lave, endnu. Oversæt følgende sætninger: Derefter oversæt igen, dog udskiftes jeg med ”vi” og min søster/hun” med ”de” 1. Jeg er 17 år,... -
Oversættelse af nogle sætninger - HASTER!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige lavet nogle sætninger til en aflevering som omhandler Gustar, encantar, interesar og lign. Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår grammatikken hundrede procent, så jeg ville høre om der ikke er en der kan kigge det her igennem, og evt. sige hvor der er fejl.. Jeg ... -
Studieretning
ForumindlægHej, jeg er blevet en MEGET forvirret pige. Jeg går i 9. klasse lige nu og selvfølgelig skal man tage stilling til hvad man skal efter folkeskolen. Jeg har beslutten en 10. klasse på et gymnasie, senere vil jeg på gymnasiet da det er et krav (skal læse til jura). MEN, selvfølgelig bl... -
hjælp mig!
ForumindlægHej jeg skal fremlægge i tysk! og jeg skal kunne sige hvorfor jeg har valgt dette emne på tysk. men jeg har ingen ide om hvad jeg skal få sagt så er der nogen som er sød og kan hjælpe mig med hvad jeg kan sige det var noget jeg trak det er ikke noget jeg selv har valgt. jeg trak Meine Pläne un... -
PROJEKTEMNE HJAELP
Forumindlæghej vi er gaaet i gang med projekt i 9. klasse og vores overemne er "Forandring & konsekvens" og de emner vi har faaet forslaaet er rimelige kedelige efter min mening og hvis det kan hjaelpe interesserer jeg mig for fodbold, sport og U.S.A! men mest fodbold :-) -
hjælp til udregning
ForumindlægLige en genopfriskning af mit gl matematik - så behøver lidt hjælp: Netmasker i fodbodnet er 12x12 cm Fodbold 22 i diameter Når en bold presses mod netmaskerne ændres formen til en cirkel som kvadratet vis en beregning der viser at fodbolden ikke går igennem ? Håber en kan hjælpe mig... -
Det periodiske system
ForumindlægHej! nogen som kan hjælpe mig med disposition med det periodiske system? altså en disposition i selv har liggende måske, eller nogle goder noter? ku også godt bruge nogle forsøg som jeg ku lave :) -
Din Pizza er Italiensk...
ForumindlægHvordan er det den lyder den der remse om racisme? Kan kun huske Din kristus er jøde. Din bil er Japansk. Din pizza er Italiensk. Din kartoffel er Tysk. Din vin er Chiliensk. Dit demokrati er Græsk. Men er den ikke meget længere? -
Rette én sætning
ForumindlægHej Jeg skal i min tysk-aflevering skrive "De er forelskede i hinanden", og har oversat det til "Sie sind in einander verlieben". Men jeg synes det lyder en smule underligt - er der en bedre måde at skrive det på? :) -
Diskuter
ForumindlægHej allesammen, jeg skal i min opgave diskuter Holocausts betydning for tysk identitet fra 1945 til i dag, ville bare lige spørge, om i har nogle gode ideer til, hvordan jeg kan gribe det an, samt hvis i har nogle tekster jeg kan gør brug af? -
Eksamensopgave-hjælp hurtigt
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle mig hvad denne tekst handler om, lidt i detaljer! Vil virkelig blive så glad.. Hader nemlig tysk Måske er der nogle som har et forslag til et referat? Teksten kommer her: Uns hat niemand gefragt. Eine kurze Bilanz zu 15 Jahren Deutsche Einheit. Von Gregor Hempel. ...
