Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8781 til 8800 af 63055
-
min fritid- tysk
ForumindlægEr denher tekst nogenlunde rigtig?: Im meiner Freizeit gehen ich zu schwimmen für fortgeschrittene, und Physic/Chemie fur 9. und 10. klasse mit meiner freunde. Ich lesen viel. ich finde das romanen sehr gut. Meiner favorit ist Harry Potter. Ich bin mit meiner Freunde. Wir ging im Kino, wir Hause,... -
Engelsk grammatik... Possessive pronominer...
ForumindlægHej allesammen..Jeg har her lavet 16 engelske sætninger, som jeg har oversat fra dansk af. Da jeg ikke selv føler, at jeg har helt styr på den engelske grammatik, håber jeg, at der er nogen, der har lyst til at kigge lidt nærmere på dem.Den danske oversættelse står længere nede på siden..1. She t... -
Skal jeg droppe ud?
ForumindlægHej, jeg er startet i grundforløb på en stx, og vi får vores endelige klasser om 2 uger. Jeg har gode veninder i skolen som jeg er rigtig glad for men det føles som om at jeg ikke mentalt er klar eller har det overskud der skal til for at gå i gymnasiet. Allerede efter første uge kunne jeg mærke ... -
USA eller efterskole?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at starte i 9. klasse imorgen og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal efeter. Hvor jeg var ynger har jeg altid gerne vlle tage på efterskole (Ranum) og jeg var ude og se den i 8. klasse og jeg vidste bare at det var den efterskole jeg ville gå på, men så en månde ... -
Adgangskvotient til Medicin
ForumindlægHej alle sammen (primært studiemindede/lægestuderende). Jeg står i den situation at jeg meget gerne vil ind på lægestudiet her efter sommerferien. Mit gennemsnit ligger på 10,3 og jeg mangler en sidste eksamen inden ferien. Er det muligt at blive optaget på Syddansk Universitet, hvor kravene sids... -
HJÆLP VENNER
ForumindlægHejsa Jeg går i 7. klasse men min lærer har givet mig en 9. klasses opgave. Men har en smule svært ved opgave 1.7 og 1.8 En der kan forklare en let løsning og evt svaret? Tak -
projektopgave
Forumindlægjeg går ikke i 9 klasse men jeg går i 8 klasse og jeg skal lave projektopgave her snart. Jeg er meget usikker på hvordan jeg jeg kan gøre projektet godt nok til at få 12. Hvis der nogled er har nogle tips, må i meget genre hjælpe... -
Idræts eksamen, rundbold
ForumindlægEr i gang med min idræts eksamen, og har om rundbold. Skal have en mellem øvelse med, nogle der har nogle gode idér? Gerne en form for leg/spil. Niveauet er ikke 8 klasse. Trykkede forkert. Rettelse 9. klasse. -
Ledene
ForumindlægDette er nok ikke et 9. klasses spørgsmål, men mere et 4. klasses... Hvis jeg har denne sætning: "Den første lørdag i måneden har forretningerne åbnet til kl. 18" Har = O Forretningerne = X Åbnet til kl. 18 = trekant Den første lørdag i måneden = firkant Er dette korrekt? -
HF
ForumindlægHej, jeg går i 9 klasse og snart skal til eksamen, vil bare vide hva kræver for at komme ind på hf udeover 10 klasse., hvordan skal ens karrekter se ud og kan man godt kom ind på gennemsnit 5.8 eller 6 -
Hjææælp
ForumindlægHej, i 9 klasse kunne jeg ikke møde op til eksamen, så jeg blev udblevet og fik dermed ikke en sygeprøve. Jeg går nu i 10. klasse. Men jeg vil gerne ind på et gym, er det muligt, selvom jeg har et U i mit karakterblad? håber i vil hjælpe mig:// -
Kan hun ?
ForumindlægHejsa. Jeg kender en veninde, som ikke har taget 9. klasseses afgangsprøve, så hun har taget 10. klasse skole nu. Kan hun komme på gymnasium, hvis hun tag eksamerne i 10. klasse? -
Nogen der ved ?
ForumindlægHeej. Er der nogen herinde der ved om man kan finde 8. klassernes og 9. klassernes nye diktater på biblioteket ? Ikke skolens bibliotek, men et bibliotek i min by ? Hurtigt svar .. Tak på forhånd tak :D -
Perspektivering - Kvinden
ForumindlægHej, For tiden har jeg prøveeksamen i dansk. Jeg går i 8. klasse (vi bliver bedømt som 9. klasser) Jeg har fået novellen "Kvinden" af Illa Christensen. Jeg ville bare høre om I har nogle interaessante perspektiveringer til denne tekst? -
Projektuge..
ForumindlægHej :) Jeg går i 8. klasse og vi skal forberede os til 9. klasses projektuge. Vores overordnede emne er: Du og jeg i vores verden Har du nogle gode forslag til et emne? -Tak på forhånd -
Søg ind på gym med 9.kl karakter efter 10.kl
ForumindlægSom der står i overskriften er jeg i tvivl om man kan søge ind på gymnasiet efter 10 klasse, ved brug af sine 9 klasses karakterer. Jeg ved at der var snak om at gøre det så det var muligt, men jeg har aldrig fundet ud af om det blev vedtaget. Tak :) -
Hjælp til matematik!
ForumindlægJeg mangler lektiehjælp til matematik. Jeg er 16 år gammel, er dog faldet af på det fag for mange år siden, så det er egentlig nok fra et 5-6 klasses niveau til 9. klasses. Jeg vil gerne være klar til 1.g til sommer. -
Må man bruge sammen tekst som sidste år ?
ForumindlægJeg skal op til eksamen i 10. klasse og har trukket et emne der er perfekt til den novelle jeg fremlagge sidste år til 9. klasse prøven. Må jeg godt bruge den samme tekst igen i år ?? Tak på forhånd :) -
studieliv med 12 taller
ForumindlægHej Hvordan opnår man igennem studiet at få 12 taller. Hårdt arbejde , lektielæsning og ingenfravær, er vigtige,hvad man kan gøre for at øge karakteren især i matematik og fysik. Jeg har brug for konstruktive forslag. Mvh Nalle -
Tage et fag om i 3.g?
ForumindlægHejsa, Jeg ville bare spørge om jeg muligvis kunne tage et fag om i 3.g? Jeg vil vildt gerne tage fysik om, da jeg har fået dårlige karakterer i faget og det har sænket mit gennemsnit utrolig meget. Tak på forhånd.
