Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 8881 til 8900 af 25374
-
Klokken af H.C Andersen
ForumindlægHej alle, Jeg skal op til min 9. klasses danskeksamen d. 17. maj, og kunne godt bruge lidt hjælp/inspiration:) Jeg har trukket romantikken, og valgt kunsteventyret "Klokken" skrevet at H. C Andersen. Ved at der er meget symbolik i teksten og det har aldrig været min helt stærke side,... -
Karakter skriftlig eksamen
ForumindlægJeg har i dag fået mine skriftlige karakterer. Det ser sådan set okay ud. Jeg er dog utilfreds med min karakter i skriftlig samfundsfag, og jeg overvejer meget at klage over karakteren. Jeg har fået 7 for min eksamen (delprøve B, 26. maj), på trods af at jeg næsten altid får 12 for mine afleverin... -
politik
Forumindlæghej alle jeg vil spørge om der er nogen der gider skrive nogle punkter op ift. hvad der er sket de sidste to måneder ift. politik og økonomi. ps. det er primært i Danmark. Mange hilsner Mie -
Fritidsjob
ForumindlægHey, så jeg arbejder i Netto som ungarbejder (bliver en leder snart), og ehhh jeg har et spørgsmål. Hvis ens butikschef spørger om du kan tage vagt til fx 16-22 og du hver gang siger du ikke kan, det gælder også med andre medarbejder der spørger om du kan tage deres vagt. Er det så uprofessionel... -
Din karaktervurdering på denne stil?
ForumindlægHej. Jeg har for et par uger siden afleveret en engelsk stil, som jeg fik tilbage i dag. Eftersom min lærer er utrolig kritisk, synes jeg det er svært, at skrive en god stil med massere af spændende indhold. Jeg blev ikke helt tilfreds med karakteren, som var baseret på gennemsnittet af to kara... -
Hæmoglobinkoncentration
ForumindlægHej, jeg har brug for lidt hjælp til denne opgave: Hvor mange gram hæmoglobin findes der (ca.) i blodet hos en person der vejer 71 kg og har en hæmoglobinkoncentration i sit blod på 15 g/dl (en helt normal hæmoglobinkoncentration)?. Håber der er en som kan hjælp mig med denne problemstilling. -
Fransk rettelse af sætning
ForumindlægDen skal oversættes, ved brug af passe compose. Er det rigtigt? Han blev syg under måltidet -il a été tombé malade pendant le repas. -
Rette engelsk stil
ForumindlægHej Er der en venlig og sød person, som orker at rette min engelsk tekst. Det skulle ikke tage så lang tid, det kun 2 sider :))' Håber på en sød sjæl :) -
Fra grundskoleelev til gymansieelev
ForumindlægHvordan udvikler man sig fra Fra grundskoleelev til gymansieelev, fagligt og socialt? -
Hvad betyder "at bevæge sig fra en tilstand til en anden?
ForumindlægHeej ville høre hvad i mener - "at bevæge sig fra en tilstand til en anden" betyder? -
Eksamen Demografi hjælp.
ForumindlægHejsa alle sammen, og glædelig jul :) Jeg skal op i Geografi C på tirsdag, og jeg mangler at lave mine to opgaver omkring demografi. Jeg har lidt svært ved denne del af geografien, og forventer ikke et svar på min opgave som jeg har beskrevet nedenfor, men måske nogle indput til hvad jeg kun... -
Projektuge om Stereotyper
ForumindlægVi har projektuge om stereotyper, og vi er på bar bund. Har i nogle gode eksempler til forskellige stereotyper? -
Hjælp til skift af gymnasium
ForumindlægJeg går i 1. G på gefion gymnasium. Jeg har fyma(fysik på a og matematik på a). Jeg kunne godt tænke mig at skifte til det fri og have biotek i stedet. Jeg er bare ikke sikker på om det overhovedet kan lade sig gøre da jeg jo ikke har haft biologi, plus det jo er midt i skoleåret. -
Projektopgave - Grænser
ForumindlægJeg mangler et tema for emnet grænser. Håber der er nogen der kan hjælpe -
Projekt emnet er udvikling ,
ForumindlægHar virkelig brug for gode ideer Jeg skal skrive projekt 9 kl og over emnet er udvikling Jeg kunne måske godt tænke mig noget med afhængighed , alkohol, og gerne udfra samfundsfag og biologi men jeg kan ikke finde på en formulering af emnet. Foreslag modtages med stor tak -
Projektopgave om euforiserende stoffer
Forumindlæg1. Hvordan påvirker euforiserende stoffer, og hvornår er man afhængig? 2. Hvorfor er det så udbredt, i nogen ungdomskredse, at tage euforiserende stoffer? 3. Hvordan reagerer samfundet, når der bliver taget stoffer? 4. Hvordan vil det påvirke samfundet, hvis vi ikke gør noget ved anvendelsen a... -
Eventyr stil dansk! Hjææælp!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg fik til opgave at skrive et eventyr helt frit. Det var meget besværligt at finde på en handling syntes jeg selv. Og har cirka skrevet en side (Den skal mindst være 3 sider) Jeg nåede frem til at historien skulle hande om : En pige der hedder Rosa, som kommer fra en fami... -
3. års opgave
ForumindlægHey.. Jeg skal snart til i gang med at tænke på min 3. års opgave. Jeg overvejer meget at skrive i historie, men jeg ved ikke helt hvad jeg vil skrive om..Er der nogen der har nogle gode forslag?? -
arckimedes! Hvem var det?
ForumindlægVi er nogle drenge der skal skrive om arckimedes/arkimedes men vi mangler lidt inspiration og noget teori. Det er både i historie og fysik vi skriver. Måske kender folk nogle hjemmesider eller måske har i selv arbejdet med emnet. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak -
studieretningsopgave
ForumindlægHej, jeg skal skrive en 3.g studieretningsopgave i år. Er der nogen som har forslag til hvilket emne det kunne være. Mine studieretningsfag er Samfundsfag, matematik og natur geografi. Udover må jeg inddrage historie og dansk. På forhånd tak
