Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 9201 til 9220 af 19198
-
Relativ væksthastighed
ForumindlægEr der en, der kan give mig en præcis definition på "den relative væksthastighed". -
Danskhed
ForumindlægHej, jeg skal skrive et essay om danskhed. Nogen der kan komme med gode ideer , havd jeg evt kan skrive om , det skal kun fylde en side. -
INTEGRATION??
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive min EXP opgave, hvor emnet er integration. Fag samf og religion Min problemformulering lyder sådan: kan man forestille sig at integration af muslimer i DK kan ske mere problemfrit i fremtiden jeg vil gerne høre om forskellige holdninger? Er der nogen der kan svare p... -
Små 60 ord på spansk om en nærefremtidshandling
ForumindlægDet her er de 60 ord ca. jeg har skrevet, som beskriver hvad der sker med Mariachi i den nærefremtid. Dansk: Mariachi forlader byen, eftersom der ikke er mere tilbage for ham at lave i byen. Han kører ned til Leon, og finder en lille bar som gerne vil have at han spiller for dem selvom han har f... -
Waka waka (time for Africa)
ForumindlægHvad handler sangen om? -
Fejlsætninger
Forumindlæg<p class="MsoListParagraphCxSpFirst" style="text-align:justify;text-justify:inter-ideograph; text-indent:-18.0pt;mso-list:l0 level1 lfo1"><span lang="EN-US" style="font-size:16.0pt; line-height:115%;mso-fareast-font-family:Calibri;mso-fareast-theme-fon... -
Union = forening ?
ForumindlægHej Kan en union være det samme som en forening? På forhånd tak -
AP - adjektiver
Forumindlæghvordan finder man ud af, hvilken ordklasse adjektivet lægger sig til: substantiv, proprium, pronomen? f.eks. Drengen er stor drengen, som var stor, sov -
Jeg forstår det ikke
ForumindlægVi kan forklare molekylernes rumlige opbygning ved at antage, at elektronskyerne for de 4 elektronpar frastøder hinanden og derfor vil være så langt væk fra hinanden som muligt. jeg forstår det ikke helt - kan i forklare mig det på en nemmer måde? -
Beregning af massefylde
ForumindlægHm, jeg står med et spørgsmål jeg skal besvare.. Findes der andre måde at udregne densiteten end Archimedes' massefylde = masse/rumfang? -
Metafor
ForumindlægHej:) Er der nogle der ville være forklare mig hvad et metafor er ? - Mange tak -
Anaerob
ForumindlægVed hvilke sportsgrene er anaerob og aerob energiomsætning lige vigtige? -
social ekskludering, stigmatisering og marginalisering - hvad er hvad
ForumindlægHej :) Jeg sidde rog roder rundt med nogle begreber, og kan ikke finde hoved og hale i det fra bøgerne. Hvad er forskellen på marginalisering, stigmatisering og social eksklusion? Når kontanthjælpsmodtagere ryger ud af kontanthjælpsordningen, fordi ordningen er blevet mindre, risikerer de så a... -
Normativ fattigdom?
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og skriver opgave hvor jeg skal diffinere de forskellige fattigdoms normer. Jeg sidder bare med det problem at jeg har svært ved at helt forstå hvad der menes men den den normative fattigdom. Jeg har indtil videre skrevet det her: Normativ fattigdom Den normative fa... -
Hvad er relativ fattigdom?
ForumindlægSE OVERSKRIFT ! -
Absolut & relativ fattigdom - statistik
ForumindlægHej alle sammen. Der skulle vel ikke være en af jer, der ved hvor man kan finde noget om absolut & relativ fattigdom statistisk set? -
'Ambivalent' betydning?
ForumindlægHej, Er der nogen, der med simple ord kan forklare mig, hvad ambivalent betyder? På forhånd tak -
Oversættelse - please hjælp :)
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder med en tysk stil, og har en sætning, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af. Hvordan vil i sige denne sætning på tysk?: "Hun ved, at hvis hun siger fra, vil det medføre store konsekvenser" På forhånd mange mange tak - Håber i kan hjælpe en pige i nød! -
basal spørgsmål
Forumindlæghar lige et par spørgsmål til tysk.. - hvordan ved man om et ord er regelmæssig el. uregelmæssig på tysk? - er det korrekt forstået, at hvis et ord er uregelmæssig skal det bøjes stærkt (dvs. man bruger der,die,das osv) og hvis ordet er regelmæssig skal det bøjes svagt (dvs. man bøjer det efter ... -
Ordbøger søges
Forumindlæg<p>Hej.</p> <p>Jeg er i år startet på gymnasium, og der er der et krav der hedder, at man selv skaffer sine Gyldendals-ordbøger. Jeg ville høre, om der skulle være nogen der har dansk-tysk og tysk-dansk ordbøger ligg...
