Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9261 til 9280 af 63055
-
EKSAMEN! hvordan kommer man ind i samtalen ?
ForumindlægHej, jeg har styr på Fysik/kemi! men mit endelige problem har altid været kommunikation. Hvordan skal jeg ligesom præsentere emnet ? - Bare skriv lidt i stikordsform. F.eks hvis jeg trak syre og baser ? -
Journalist-no jobs
ForumindlægEr det rigtigt, hvad jeg hører? Hvis du uddanner dig som journalist, er chancen for at du finder et arbejde lille? Er det sandt? Skal man derfor opgive? -
Alm.gym. STX!
Forumindlæghvordan har du det med gymnasium ? er det bare noget der skal overstås ? hvor langt tid bruger du ca. på dag til dag lektier? hvor langt tid bruger du ca. på afleveringerne? laver du dem den dag de skal afleveres eller en uge før osv ? -
Er I enige med mig?
ForumindlægEr I enige med mig? 1. Skatter og afgifter bør bruges til at bekæmpe uligheden i samfundet Ja. 2. Skattestoppet skal bevares også i næste valgperiode Nej. 3. Skatten på arbejde skal nedsættes Ja. 4. Boligbeskatningen skal øges Ja. 5. 24-års-reglen skal afskaffes Ja. 6. Danmark skal... -
Hjælp til en engelsk oversættelse please :)
ForumindlægJeg har store problemer med en engelsk oversættelse...Jeg håber virkelig, at der er nogen der gider se min oversættelse igennem for fejl og hjælpe mig med nogle sætninger, som jeg slet ikke kan finde ud af.Jersey er den største af øerne i øgruppen, the Channel Islands. Landskabet er overordentlig... -
Stil
Forumindlæg2007 In year 2007 have I it good, because I made a new job, and I starting in a new school, but there was also some bad things, there has been in year 2007, for example, global worming, and war. There was sketch many things in year 2007, many asset things, and many bad things, they asset thing w... -
Droppe ud eller ej?
ForumindlægHej. Jeg går lige nu i gymnasiet i 3.G, og har ca. ½ år tilbage. Jeg har det super med de andre på gymnasiet, og min klasse er helt fin. Jeg har bare et problem: Jeg er simpelthen så træt af min skole, så det halve kunne være alt for meget. Timerne, lærerne, emnerne, opgaverne - det er alt samme... -
Bølgelænge af spektrallinje
ForumindlægHar søgt og søgt, men synes ikke helt jeg kan finde noget der besvarer mit spørgsmål, så nu håber jeg, der er nogle kloge hoveder derude, der kan :). Jeg er i gang med at skrive rapport om lys og bølgelængder. Vi har kigget på lys gennem et gitter, så jeg vil gå stærkt ud fra, man skal bruge gi... -
Er det dårligt
ForumindlægEr et snit på 7,0 dårligt? Hvad kan jeg blive? -
Må en sensor gøre sådan?
ForumindlægJeg ved godt at det er et lektiehjælpsforum men jeg kunne virkelig godt bruge en andens perspektiv lige nu. Hvis det ikke er i orden at jeg skriver det her så slet endeligt. :) Okay, så jeg var oppe til eksamen i dag, og personligt har jeg aldrig oplevet noget af den slags som skete i dag. Alts... -
Når man skal til afgangsprøve ..
ForumindlægJeg er en pige i 9. Klasse, jeg skal til afgangsprøve i engelsk mundtlig her om et stykke tid. Men sagen er at jeg er okay til det med grammatik men når vi skal 9;snakke9; engelsk - bliver jeg bange. Jeg tror jeg har en forbi. Jeg har prøvet at lave det samme indlæg og følge nogle af råd... -
Skiftning af gruppe
ForumindlægJeg går i 8 klasse og har projektuge. (Uge hvor vi øver til projektopgaven i 9 kl) Jeg er kommet i en gruppe med 2 fra andre klasser end min egen - Ingen af dem taler, emnet de har valgt interessere mig overhovedt ikke selvom jeg prøver at interessere mig for det, (desuden føler jeg også det er ... -
Eksamen - hvordan skal det struktures?
ForumindlægHej - ville gerne høre fra nogle folk som har fået >9 i fysik mdt B-niveau. Hvordan de stukturede deres eksamen mht. teori kontra praksis osv. -
Lektiehjælp i matematik&fysik på uni (1.år) - Gerne i Odense
ForumindlægHej, Jeg søger en person med solid viden indenfor matematik&fysik, som kan hjælpe mig med generel forståelse, og gerne ugentlige afleveringer. Jeg tænker noget i stilen med 2-3timer om ugen, og muligvis eksamenslæsning indtil årsskiftet. Jeg læser på SDU i Odense, det vil derfor være beds... -
Termisk energi
Forumindlæghej :) Indenfor termisk energi : specik varme kapacitet, varmekapacitet, smeltevarme, fordampningsvarme samt nyttevirkning - hvad er meget vigtige at have med indenfor mundtlig fysik Eksam? Og hvad skal man have med indenfor: Kræfter,Tryk og Archimedes love - Måling af kraft, tyngdekraften, ... -
eksamensresultater?
ForumindlægHar nogle kloge hoveder resultaterne til dagens eksamen i A niveau fysik? -
Bedømmelse udfra aktivitet
ForumindlægHej alle :-) Jeg har fået en karakter hvor jeg føler jeg er blevet fejlbedømt. Min lærer mener åbenbart at jeg ikke har været nok aktiv i timerne og har således trukket mig ned fra 12 til 10. Jeg har været uenig med vedkommende i denne bedømmelse, men vedkommende har gjort det klart, at dette ha... -
drømmejob??
ForumindlægHej.. sidder lii og stener for vildt lige nu.. hmm så ville bare lii høre hva i går og drømmer om at blive?? jeg vil selv gerne søge ind på medicin 2008 ( er færdig med gym der) men altså jeg kan se at snittet skal være meget over 9 ( liii under 10) hmm men fra 2008 så skal man vel bare ha mat A ... -
kemi B eller A?
Forumindlægjeg kan ikk få kemi her i 2g og højst sandsynlig heller ikk i 3g. betyder det noget, når jeg ikk ved hvad jeg skal bagefter? er der meget der kræver at man har haft enten kemi B eller A? (grunden til jeg ikk ka få det er fordi der ikk bliver oprettet nogle hold, og går på matematisk så har jo haf... -
24 timers forb... i hvilket fag?
ForumindlægI hvilket af fagene har man 24 timers forberedelse?
