Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 9281 til 9300 af 95433
-
Bestem koefficienterne a , b og c i polynomiet p(z)
ForumindlægJeg sidder og bryder hovedet med den her (se vedlagte fil) Jeg kan ikke rigtig komme igang... s_3=9 -
Videregående uddannelse: Fysik, datalogi, matematik og teknologi eller anden ingeniør?
ForumindlægHej. Jeg skal til at vælge videregående uddannelse, og mens jeg er sikker på, det skal være inden for det matematiske eller natur-/teknisk videnskabelige område, har jeg svært ved at få snævret den nærmere ind. Indtil videre står valget mellem: - Fysik (AU) - Datalogi (AU) - Matematik og Teknolo... -
Kemi A fysik B - studieretningsprojekt - forslag til noget spændende man kan skrive om?
Forumindlægsom overskriften siger, har jeg valgt fagene Kemi A og Fysik B til at skrive min SRP. Derfor ville lige herinde og spørge jer folkens, om der er nogle blandt jer, der har erfaring i SRP i fagene Kemi A og Fy B. Jeg søger derfor forslag til hvad man kan skrive om af interessante emner. ... -
Ingen årsprøve?
ForumindlægJeg går i 2g med studieretningen mat A, fys/kemi B. Til næste år skal jeg have fys A. Skal jeg så ikke op i skri. årsprøve i år i fysik? Det samme "problem" for en af mine venner, der har eng A, mat/samf B, han har så valgt mat. Skal han heller ikke op i skri. årsprøve i mat? Ellers d... -
M6: Lac leman ("opgaver i fysik - a-niveau")
ForumindlægHey! :D Jeg har en opgave i fysik, som går ud på, at jeg skal beregne hvor meget vand vandkanonen udsender pr. sekund. Jeg ved at vandstrålen er 70 m høj og at mundingen, hvor vandet kommer ud, har en diameter på 10 cm. Men ja, det er så her jeg er gået i stå.. :/ -
AT-eksamen: Menneskets forhold til naturen, Dansk A og Naturgeografi C
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen i AT her til sommer, og emnet er "menneskets forhold til naturen", som er et svært emne, da jeg ikke har nogle naturfag. Jeg har Naturgeografi C fra 1.g, derfor valgte jeg det, sammen med dansk A. derfor vil jeg spørge om, hvilke emner kunne være g... -
Fysik: kan vand blive ved med at beholde den næring, det har??
Forumindlægkan vand blive ved med at beholde den næring, det har?? -
eksamensresultater?
ForumindlægHar nogle kloge hoveder resultaterne til dagens eksamen i A niveau fysik? -
Optagelse HASTER
ForumindlægJeg har et spørgsmål til jer. Jeg har kigget på uddannelsen produktionsingeniør som kræver mat b kemi c og fysik b og at alle fagene skal være bestået. Jeg bestod desværre ikke fysik da jeg fik 5. Men årskarakteren lå ved 8. Kan man godt læg de to tal sammen og divider med 2 og så sige at man all... -
Ekstra højniveau fag
ForumindlægPænt goddag. De seneste par uger, grundet i alle de nyudklækkede studenter, har 1,03-reglen eller ekstra højniveau-fag-reglen, blevet meget omtalt. Mit spørgsmål lyder på følgende: - Har alle gymnasieelever krav på at kunne vælge et ekstra højniveau fag? (Ekstra timetal) Mit tilfælde: Mat A ... -
Aalborg: Søger du lektie/eksamenshjælp i Matematik eller Fysik?
ForumindlægHej mit navn er Mads og jeg er 33 år. Jeg er uddannet Cand. Scient i Matematik og Fysik i 2008 og har siden 2009 undervist i disse fag i gymnasieskolen. Jeg har desuden virket som undervisningsassist på et større dansk universitet. Jeg vil gerne tilbyde lektiehjælp til studerende på tek.nat uddan... -
Supplering af specifikke adgangskrav
ForumindlægJeg er blevet tilbudt en plads på antropologi på KU, men ville egentlig helst ind og læse veterinærmedicin. Det kræver dog Mat B/A og Fysik og Kemi B. Jeg har meldt mig til på VUC, men jeg føler mig sgu en del presset af at jeg skal have de fag, da især matematik ikke er mit stærkeste fag. Klared... -
Hjælp til rettelse af indledning ;D
ForumindlægHej alle i kloge hoveder ;D Jeg skal aflevere engelsk stil - denne gang en tale for en chef ved navn Angela Baron, Institute of personnel & development. sådan lyder starten: Hi everyone! Just as mentioned then I am Angela Baron, policy advisor with the Institute of Development. In our Institut... -
National test.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart til national test i fysik (: Fysik er et af mine yndlingsfag. Problemet er, at jeg har fundet ud af, at det vi har lært i de år som jeg har haft fysik, ikke kun det vi kan få af spørgsmål til testen. Så tænkte på, om I kunne nævne en masse vigtige emner indenfor fy... -
Haster!!!-Magnetisme & elektromagnetisme
Forumindlæghej jeg skal op til mundtlig eksamen i fysik-kemi på mandag, så jeg vil hører om der er nogen som har nogle notater? e.v.t også omkring nogle forsøg også omkring grundstofferne, det periodiske system,atomer & molekyler,radioaktivitet ved godt at det ikke er under emnet,men håber at I ka hj... -
Teknologi historie C - Social konstruktivisme, determinisme og Store teknologiske systemer
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive min eksamens opgave i teknologihistorie C. Jeg skriver en opgave om akvædukter og er kommet til det punkt hvor jeg skal forholde mig til: - Social konstruktivisme og determinisme - Store teknologiske systemer I min opfattelse hører teknologien om akvædukter ikke ... -
Kemi c mundtlig - Hvad er det klogest at bruge de 20 minutter forberedelsestid på?
ForumindlægGod middag. Jeg skal på tirsdag op i kemi c eksamen og har nogenlunde styr på det essentielle stof af de udleverede spørgsmål. Til en sådan mundtlig kemi eksamen har man 20 minutters forberedelsestid, hvor man arbejder og terper det spørgsmål, man har trukket, igennem. Nu er mit spørgs... -
Optimering: R'(x), C'(x), O'(x)
ForumindlægGodaften. Jo mere jeg kigger på den her opgave, jo mere forvirret bliver jeg! Det er en opgave om optimering. Hvor det daglige overskud kan bestemmes ved O(x)= R(x) - C(x) For begge er dm : Jeg skal så bestemme det daglige overskud, ved hjælp af funktionerne, differentiere dem (beregne gr... -
AT problemformulering og problemstillinger til AT i engelsk A og religion C
ForumindlægHej alle! Jeg skal til at skrive AT i emnet 'Havet', hvori jeg gerne vil skrive i engelsk A og religion C omkring havet som hævner i biblen, herunder primært det gamle testamente, men jeg er stortset åbent for alt nu. Jeg ville derfor høre om I eventuelt har nogle idéer til hvad jeg... -
HTX
ForumindlægHello\n\nJa, vi(9.klasserne) nærmer os med hastige skridt, et valg; hvad skal vi efter 9.klasse?\n\nMit valg falder på HTX, men jeg har nogle spørgsmål:\n\n1) Kan man kun komme ind på et teknisk gymnasium, hvis man ønsker de fagpakker, som det pågældende gymnasium udbyder?\n2) Fagpakkerne er nogl...
