Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9281 til 9300 af 14598
-
Postmodernisme (haster lidt)
ForumindlægHej, Er der nogen, som kan hjælpe mig med, hvordan man hurtig finder ud af om en tekst er postmoderne? - På forhånd tak -
En æggesnaps!! udvikling?!
ForumindlægJeg skal til dansk eksamen på torsdag, og er meget i tvivl om hvad budskabet og udviklingen er, fra start til slut!!!!! hjælp! -
kejserens nye klæder eventyr eller novelle
ForumindlægHej Jeg er ved at analysere kejserens nye klæder til min afgangsprøve. Jeg er lidt i tvivl om det er et eventyr eller en novelle. der står alle steder at det er et eventyr, men der er bare ikke rigtig så mange eventyrstræk. Så jeg synes lige så godt det kunne være en novelle. Er der nogle d... -
Pendle fra Odense til København?
ForumindlægBliver det for dyrt i længden? Hvor langt tid tager turen med DSB? -
ansøgelse på studie nu?
ForumindlægHar fundet ud af at jeg har tid til at studerer til efteråret alligevel. Men findes der overhovedet nogen studier, hvor man stadig kan søge om optagelse.? Findes der ledige pladser på Uni, handelshøjskolen eller lignende...? -
Optagelse til de videregående studier 2010
ForumindlægSå er dagen kommet hvor godt 70.000 får brevet om optagelse på studiet dumpende ind af døren. Du kan allerede nu se optagelseskvoterne i nedenstående dokument: http://i2-files.tv2.dk/791/20488791-ce9979f872c9673b134d49cc06bb65e6.pdf Kom du ikke ind? Se ledige pladser her. -
Medicin - SDU
ForumindlægSagen er den at jeg med et snit på 10,2 hverken har fået studie- eller standbyplads på medicin på KU. Jeg var selvfølgelig så dum kun at sætte en prioritering i mit ansøgningsskema på KU og ikke på de 3 andre universiteter, hvor jeg faktisk har haft mulighed for at kunne komme ind. Mit spørgsmål ... -
religion - 3.g
Forumindlægjeg skal have religion i år, og vil gerne høre hvad det generelt går ud på og er det et svært fag ? Mia -
GSK! MATEMATIK!!
ForumindlægHej mennesker . :) Jeg har et spørgsmål . En jeg kender dumpede matematik A på gsk, er der mulighed for hun kan tage faget om på gsk igen? ? svar venligst takker -
Gamle digte ! HJÆLP !
ForumindlægHeej, jeg har fået en digt som jeg skal analyser men kan ikke rigtig forstå den 100 % Du deylig Rosen-Knop! Lad mig dig ret betragte! Hver Mand maae dig jo agte, Naturen har nedlagt 5 Hos dig al Konst og Pragt; De fiine farved' Blade, Os i Uvished lade, Om ey en ziirlig Dragt Indtager m... -
Klaver el. guitar - hvad er fedest?
ForumindlægJeg har fået et god tilbud på noget musikundervisning, en gang om ugen. Jeg har aldrig rigtigt spillet på et musikinstrument og kender ikke til noder. Dilemmaet består i, at jeg ikke ved, om jeg skal vælge klaver eller guitar, da jeg synes begge ting er fede. Hvilket instrument synes I, jeg skal ... -
Rette oversættelse (Nicolas Sarkozy)
ForumindlægNicolas Sarkozy est né en 1955 à Paris comme le fils des deux immigrants hongrois : « Mes parents n’avaient rien, seulement deux valises et l’ambition de créer une nouvelle vie en France. » Les parents, qui toujours vivent, sont très fières de leur fils et de sa ... -
Nogen der vil hjælpe med at rette ?
ForumindlægGod aften :) jeg har fået til opgave, at skrive en engelsk stil. Jeg skulle vælge en sommerjob, som jeg var intresseret i, og fortælle om mig selv, min erfaring, og hvorfor arbejdet er noget for mig. Er der nogen der vil rette min stil og give respons ? :) vil sætte den ind, hvis der er en , som... -
omtale sig selv som 3. person
Forumindlæghvilken virkning har det at omtale sig selv som 3. person ? -
Eksamensspørgsmål hjælp
ForumindlægJeg har netop trukket mit eksamensspørgsmål i Historie. Emnet hedder "Danmark under 2 verdenskrig Hvidstensgruppen". Kilderne dertil indeholder interne breve og andet indenfor emnet Har nogle prøvet det før, eller har nogle gode råd?... -
Jesus = kristus eller messias
ForumindlægJeg forstår ikke hvorfor Jesus vil have at han bliver kaldt for kristus, når det flere steder på nettet står at det betyder det samme... Nye testa - markus - 8 - peters bekendelse - linje 27 - 30 -
Skriftlig engelsk eksamen 2013 - Klage?
ForumindlægHej, jeg var en smule skuffet, da jeg fik 7 for min skriftlige engelsk eksamen på B-niveau, da jeg gennem hele gymnasietiden har fået 12 i skriftlig engelsk. Derfor skrev jeg til min engelsklærer og hun mente også, at den var blevet meget hårdt bedømt, da min første delprøve var næsten fejlfri ... -
Retning af kandidat(engelsk)
ForumindlægJeg er interesseret i at finde en person der kan rette en kandidatafhandling der er skrevet på engelsk. Der er tale om en afhandling på 75-80 sider. Der vil selvfølgelig være en god betaling for det, som vi kan forhandle om. Så skrive endelig tilbage hvis dette kunne have din interesse. ... -
Projekt - Er vi alene?
ForumindlægJeg, og nogle andre, er igang med et projekt, hvor vi gerne vil undersøge forskellen på os mennesker. Vi har en problemstilling, hvor vi godt kunne tænke os nogle synspunkter: Er vi alene som individer? Hvor ens er vi? Hvor ens tænker vi? Hvordan erkender vi? Hvem er vi? Disse spørgsmål, er bar... -
Ingen venner
ForumindlægHej jeg skriver fordi jeg oplever at det er svært for mig at skabe venskaber med andre. Jeg er en dreng på 22. Jeg skal snart til at starte på en videregående uddannelse i Århus her til september, og er derfor nervøs omkring hvordan jeg bedst kan få nogle venskaber til at opstå. Jeg flyttede en...
