Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 9401 til 9420 af 95433
-
Vis, at en trekant med sidelængderne a = 3, b = 4, c = 6 ikke er retvinklet
ForumindlægHej Jeg skal lave en matematik opgave hvor opgaven er følgende: Vis, at en trekant med sidelængderne a = 3, b = 4, c = 6 ikke er retvinklet Hvordan gør jeg dette? :S -
Sværere?
ForumindlægAf bare ren og skær nysgerrighed, hvordan kan nogen sige, at x-studieretning er sværere end x-studieretning, her tænker jeg hovedsagligt på gym. I så fald, er der så diverse forskelligheder, hvad angår niveau på de forskellige studieretninger? Naturligvis, er det en fordel, hvis man er på den stu... -
Suppleringskurser
ForumindlægEr det muligt at tage fysik B 1.g og 2.g (eller 2.g og 3.g)?\n\nPå ug.dk står der:\n"Adgangskrav\nDu skal have en gymnasial eksamen for at blive optaget på et af GS-forløbene."\nhttp://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-gsny\n\nAltså afsluttet studentereksamen?\nEr det desuden mul... -
Læge, men samfundsvidenskablig linje?
ForumindlægHej. Jeg har på det seneste virkelig gået og haft en drøm om at blive læge, problemet er bare at jeg går på en samfundsvidenskabelige linje, med engelsk A, samf, B, bio B... Jeg har dog hævet matematik på B, mens jeg skal have fysik på C-niveau i 3g,(obligatorisk) og så overvejer jeg at vælge kem... -
Ekstra A-fag
ForumindlægHej... Jeg har tænkt mig at vælge Tysk(A) , Engelsk (A) og samfundsdag (B). Dernæst har jeg nogle fag som jeg hæver til B. Men jeg vil gerne have samfundsfag på A-niveau, men jeg har hørt at det ikke kan lade sig gøre, fordi jeg i forvejen har 4 fag på A-niveau. Kan det så lade sig gøre eller ej... -
Er der nogen der har nogle 9 klasse eksamensæt i Matematik, Dansk, Tysk, Fysik-Kemi osv.?
ForumindlægEr der nogen der har nogle 9 klasse eksamensæt i Matematik, Dansk, Tysk, Fysik-Kemi osv.? -
Eksamen - billedanalyse
ForumindlægHejj. Jeg skal i denne uge op til billedkunst eksamen på c niveau. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg skal gør rede for et billed, hvis det nu var jeg trak et maleri. Om perioden årstal farver osv. På forhånd tak. -
Hvordan regner man gennemsnittet?
ForumindlægHej alle sammen. Hvordan regner man gennemsnitet i hf ? Er der nogen kan forklar mig hvorfor fagene på B vægter 1,5 og C 1 Min Karakter er: Dansk skriftlig 0 mundtlig 02 Arabisk A skriftlig 10 mundtlig 12 kemi C 7 Biologi C 4 Fysik B 02 Samfundsfag B 4 Historie B 7 Geo... -
Gennemsnit
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor høj gennemsnittet skal være, når man gerne vil være farmaceut i 2008? -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej Jeg går i 3.g i matematik-fysik på A-niveau. Skal til at skrive om de to fag. Jeg har tænkt over flere dag på nogle emner som både fysik og matematik indgår, men der var ikke noget som passede mit niveau Har brug for jeres råd Tak på forhånd -
Fysiske modeller og størelser
ForumindlægHej.Jeg skal til eksamen i fysik C-niveau på torsdag. I pensummet er der opgivet adskillige emner såsom fysiske modeller og størelser. MIt problem er at jeg ikke kan udfra de papirer og noter jeg har finde ud af hvad det er.Jeg ville blive meget glad hvis jeg kunne få et svar og et eksempel på de... -
Nørd søges..
ForumindlægHejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Matmatik? Fik du karakter omkring 10 eller 11 eller måske mere af og til? Var du kanon til at skrive noter?Og kand du finde ud af at forbinde matmatik og computer? Så er det lige dig jeg har brug for. ..Er du nørd på den fede måde så skriv t... -
atomsopbygning eksam
Forumindlæghej alle atomer er opbygget af tre slags elementerpartikler protoner, neutroner, og elektroner Atomer er opbygget af negativt ladede elektroner, der bevæger sig omkring en meget lille, positivt ladet kerne bestående af protoner og neutroner. Hvilket grundstof der er tale om, afgøres af antalle... -
c) Benyt modellen til at bestemme længden af en grøn leguan, når dens vækst er højest!
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med opgave c i den her opgave, opgaven er vedhæftet nedenunder -
Kemiske bindinger og reaktionstyper
ForumindlægHej Hvilke kemiske bindinger kan I nævne? Jeg har kemi på C-niveau, så helst ikke for svære bindinger :) et andet spørgsmål: Hvilke kemiske reaktionstyper findes der? Tag igen lige højde for at jeg har kemi på C-niveau :) mvh Luktho88 -
Opgave 4. Med brug af CAS En sodavand tages ud af køleskabet. Sodavandens temperatur f(x), målt i °C, er givet ved
ForumindlægKan nogen hjælpe med c og d? -
Gør rede for, hvilke af graferne A, B og C der hører til hver af funktionerne f, g og h .
ForumindlægKig på vedhæftede dokument! Håber I kan hjælpe. Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre rede for, hvilke af graferne A, B og C der hører til hver af funktionerne f, g og h. Og det er uden hjælpemidler. -
i) Bestem, enten ved en grafisk konstruktion eller ved beregning, den korteste afstand fra stangen mellem B og C til centrum af det midterste hjul.
ForumindlægOPGAVE: i) Bestem, enten ved en grafisk konstruktion eller ved beregning, den korteste afstand fra stangen mellem B og C til centrum af det midterste hjul. Nogen der kan hjælpe? -
kan man få 00 i fysik mundtlig og stadig komme i 1g
Forumindlæghej det er sådan at jeg snart skal på til mundligt fysik og jeg er virkelig dårlig, klare mig dog ret godt i de andre fag, men ville entelig bare høre om man kan komme op i mundltig fysik og få 00 og så stadig godt komme i 1g, tak på forhånd :)
