Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9461 til 9480 af 57177
-
Svar på skriftlige eksamener 2014
ForumindlægHej ville hører om nogen af jer ved hvornår man får svar på de skriftlige eksmaner for juni prøver 2014? Jeg går selv på VUC lyngby og har været oppe i engelsk og dansk skriftlig. -
HASTER
ForumindlægHej da jeg er meget dårlig til engelsk, ville jeg høre om der ikke er en der gider rette min oversættelse fra dansk til engelsk. Den fylder kun 8 linjer og er i et let sprog :) Håber meget der er en der kan hjælpe. KH :) -
Erkendelse tove dit
ForumindlægHej alle jeg er igang med at læse digtet erkendelse af tove ditlevsen, jeg er igang med at analysere den, men kan endelig ikke finde frem til hvad den drejer sig om, nogle som kender til digtet og har noter om det? :) -
Lyrik
ForumindlægHej Er der nogle der har noter til disse begreber samt hvad der går under hvad?: sagprosa/ knækprosa/ prosa/lyrik/digt -
mat A
Forumindlæghej hvad er forskellen på mat a på hhx, htx, stx er htx klogere end stx og hhx´er. hvad lære man på de forskellige uddannelser i mat A, -
Diff
ForumindlægEr der nogen, der vil hjælpe mig med at oversætte nedenstående til dansk: although the limit does not exist, the slope of the secant linie joining the origin to another point Q on the curve approaches infinity as Q approaches the origin from either side. -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHejsa :o) En lille engelsk oversættelse, som jeg har brug for hjælp til.. Jeg har prøvet mig frem, men synes ikke rigtig det lyder som jeg gerne vil have det :P OVERSÆTTELSEN: Danmark – set ude fra. Vi går som regel ud fra at udlændinge, når de udtaler sig om Danmark og danskerne, kun har lov... -
"håber ikke"
ForumindlægJeg forstår ikke forklaringen i min bog vedr. not's placering, når man har med udtrykket "håber ikke" at gøre. f.eks. I hope that she is not dead. (man kan jo ikke skrive: I hope not that she is dead) Men jeg forstår ikke forklaringen på, hvorfor at det skal være sådan. I min... -
Normalt at have 4 - A fag?
ForumindlægHej Sp. Som overskriften viser - skal nemlig have, spansk A, Mat A, Dansk A, Historie A. Tak på forhånd! -
Tekster?
ForumindlægHej alle sammen!Jeg skal snart op til eksamen i tysk..det er ikke lige min stærke side.Jeg tønkte på, om der er nogen som ligger inde med nolge noter/guldkorn til nogle af disse tekster:Eichendorf: 'Taugenichts'Kaschnitz: 'Popp und Mingel'Lenz: 'Der 6. Geburtstag'Rodrian:... -
Hvad er karakterkravene for medicinstudiet i Stettin (szczecin)?
ForumindlægJeg har tænkt mig at læse medicin i Polen siden det er håbeløst at komme ind I DK. Jeg fik min eksamen i summer 2014 (STX). Jeg kann ikke finde nogen snit for at blive optaget i medicin studiet i stettin. Kan kun se at man skal have Kemi, Biologi og fysik. Mine karaktere (13 trins) i disse fag v... -
Grammatik
ForumindlægHej alle! jeg skal lave noget engelsk grammatik, men er ik ret sikker på hvordan man gør.. håber i vil hjælpe! Forklar brugen af apostrof i hvert af de nedenstående 5 ekspempler. svaret skal skrives på dansk. 1) Meet the Obama family's fun-loving new dog, Sunny 2) This isn't the most i... -
fra da til en
Forumindlæg...hej er der nogen der gidre at kigge men oversættelse igennem....fra dansk til engelsk...på forhånd tak.. De ubudne gæster: det var en lille dreng, der så dem først. Han havde fået øje på dem en aften fra vinduet i sit værelse, men han sad og kiggede ned i havnen i tusmørket. De gik langsom... -
Dårlige karakter på jura studiet
ForumindlægHej Alle, Jeg har lige færdiggjort mit første semester på jura-studiet.. Dog, så går det ikke så godt. Jeg har det problem, at jeg oftest er god til, at formulere mig mundtligt, men virkelig dårlig til at lyde forstående skriftligt. Mine eksaminer på første semester er kun lige bestået med et ... -
Forfriskning
ForumindlægHej. Jeg blev student i 2012, og havde min tysk ekasamen i 2011, så er lidt rusten. Jeg skal nu til en realkompentence vudering og tage min eksame om, så søger egentlig nogen som har lidt pensum fra Tysk b niveau de vil dele lidt af. Jeg tænker mest på tekster/noter omkring tysklands historie.... -
mundtlig eksamen
ForumindlægVIl spørge sårn ca. hvor meget man skal bruge tid på oversættelsen i forberedelsestiden før mans skal eksamineres...?? -
RETTELSE
Forumindlægmy aunt she is naive and streng as my father, she is going very up in the turkish culture, she will not, for example, have to a turkish girl must married with a boy from another country. min faster hun er naiv og streng som min far, hun går meget op i det tyrkiske kultur, hun vil fx ikke have at ... -
EØ A
ForumindlægMangler noter til EøA - det ville være lækkert hvis nogen kunne bidrage med nogle.. -
VIRKSOMHEDSINFORMATION
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle notater til virksomhedsinformation..??jeg skal op imorgen og har absolut intet til faget :( -
Fodnoter og noteapperat?
ForumindlægEr fodnote og noteapperat det samme?
