Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9501 til 9520 af 57177
-
En uddnnelse uden gymnasium?
ForumindlægHej jeg undrer mig om man kan uddanne sig som socialrådgiver uden gymnasium? Hvis man bør gå til gymnasium, er der nogle andre uddanelser som ikke kræver gym? Det skal være helst en uddannelse uden matematik, fy/kemi, biologi og geografi. -
Samf - 24T - Demokrati og Parlamentarisme
ForumindlægHej derude. Jeg håber der er en venlig sjæl som måske kan hjælpe mig. STX - Mundtlig årsprøve 1.g Jeg har været oppe og trække samfundsfag´s emne idag, og jeg trak emnet "Demokrati og Parlamentarisme" Der er ikke noget konkret spørgsmål, men jeg har fået 2 bilag med. Det ene er T... -
Er HTX = Københavns tekniske skole?
ForumindlægHej Jeg sidder og tænker over mine prioriteringer af uddannelser. Er denne: www.kts.dk/htx/ det samme som HTX, altså det skal ikke være det der teknik skole halløj, men Højere Tekniske Eksamen? Fordi jeg skal være sikker på, at der er HTX i København. Ville virkelig værdsætte, hvis nogle erfarne ... -
"vi kommer ingen vegne" på engelsk
ForumindlægHej (: Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. Hvordan kan jeg oversætte: "Vi kommer ingen vegne" til engelsk? Håber i har lyst til at hjælpe lidt her :D -
uhh... jeg har travlt
Forumindlæghejsa... jeg har lige skrevet noget engelsk så er der ikke en af jer der vil kigge om der er fejl? både stave-, gramma- og komma fejl tak :D The Japanese scientists have already made a robot which can talk walk and understand. It is of cause not everything that they understand, but they understa... -
EKSAMEN I MORGEN - INDUSTRIALISERINGEN: HJÆLP ØNSKES
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal til historie eksamen i morgen, og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til 3 ting :-) 1. Mine problemstillinger (er de fyldestgørende?) 2. Perspektiveringer (er de relevante, eller er der nogle som har et bedre forslag) 3. Kildekritik: hjælp/forklaring mht. tendens Mine p... -
Oversættelse
ForumindlægHey! Har en lille oversættelse. Nogen der gider glo den igennem? :) Tak!Dansk:Den mest sandsynlige udgang på helle denne affære bliver nok, at politiet undlader at rejse sigtelse mod ham. Sagen er ganske vist stadig aktuel, men i virkeligheden er der bogstavelig talt ingen beviser, de kan fremfør... -
Hjælp til kort engelsk tekst
ForumindlægHej ! Ville høre om der var en der havde lyst til at rette evt fejl i denne korte tekst? In this paper I have answered the problem formulation in a chronological way. First I have gone through the historical background for the Americanization of Europe. After that I bounded the paper to be only a... -
Hvilken karakter tæller?
ForumindlægJeg er igang med at tage STX, men har fortrudt jeg ikke valgte HHX. Jeg er så langt nu at jeg ikke gider at starte forfra så har valgt jeg tager det på 6 måneder når jeg er færdig med STX, men mit spørgsmål er så hvilken årskarakter tæller når jeg skal søge ind på mit nye studie? Tak på forhånd -
Engelsk på A !
ForumindlægHejsa allesammen, jeg har her skrevet et kortere essay ud fra en novelle, jeg har læst. Essayet er skrevet i dagbogsform (derfor er jeg i tvivl, om jeg må bruge sammentrækkelser). Jeg har tit mange sproglige fejl i form af akavede vendinger og stavefejl, derfor ville det gøre mig meget glad, hvis... -
Notatpapir
Forumindlæghar nu været til to eksamener, hvor læren ved afslutningen har bedt om mine notatpairer, har tænkt på om disse egentlig indgår i bedømmelsen? -
Krav til 2g-opgaven.
ForumindlægHej, jeg skal til at afl. 2g opgave i dansk, og har desværre smidt sedlen ud hvor kravene til opgaven står. Nogen der kan give et link, eller skrive det her på? Vil sætter meget pris på det :) -
Eksamen HHX C og B niv. i Mat.
Forumindlægså skal jeg op i mundtlig matematik i emneopgaver (statestik, lineære funktioner, andengradsfunktioner, eksponentielle funktioner, rentesregning, differentialregning, trigometri) og jeg står og mangler nogle afleveringer som jeg har smidt ud og hvis i har nogle fremlæggelser, afleveringer, eller ... -
Politikere uden spindoktor?
ForumindlægHej :) er der nogen der ved om der er nogle danske politikere/partier, der ikke har/gør brug af en spindoktor? -
Opgradering af faget
ForumindlægHej, Jeg vil bare spørge om det er muligt at opgradere samfundsfag på stx fra c til a niveau? Jeg ved at man kan gå fra c til b eller b til a. -
engelsk hjælp.
ForumindlægHej, jeg har skrevet den her engelsk stil som skal aflevers på torsdag, men da jeg ikke er særlig god til engelsk, og at rette, søger jeg hjælp Mange tak på forhånd! The world about us. The Vietnam War was around 1965-1975. The movie “The world about us” is about 4 A... -
rette 3 linjer.
ForumindlægJeg er lidt usikker på, om jeg har oversættet sætningerne rigtigt. det er fra dansk til engelsk. På forhånd tak Hun var bestemt ikke hjemme, da jeg for en time siden kørte forbi hendes hus. She was absolut not home, when I before one hour drived by her house. Hun sagde altid, at hun, når hun ... -
Er HTX i Aarhus C en god skole?
ForumindlægHejsa Jeg går på en HTX jeg ikke er så glad for, så jeg overvejer at skifte til en HTX i Aarhus C Er der nogle er jer der har gået der? Er de gode mod 2-sprogede elever? Er de gode til at undervise? Får eleverne et højt snit derfra? Er det en god skole? -
Stakkels mig
Forumindlæghej Jeg har det problem at jeg hverken forstår tekster eller kan følge med mere.. Jeg går til læsepædagog og jeg kan hellere ikke se om det hjælper. Jeg skriver brainstorms over de tekster vi får for og prøver at forstå det,men mit sprog bliver næsten lign fra bogen af..Jeg har et snit på 1.6 og ... -
Then it all came down
ForumindlægHejEr der nogen der har noter til:Truman Capote: “Then It All Came Down" (1980)Jeg skal op til eksamen i Engelsk, og har mistet mine noter til denne historie, og kan slet ikke huske den.
