Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9541 til 9560 af 176851
-
A og B
ForumindlægJeg har brug for hjælp til matematik afl, hvor jeg skal forklare nedestående spørgsmål. Nogen som ville være sød at hjælpe Forklar hvordan grafen for en lineær vækst ser ud og hvad tallene a og b i regneforskriften betyder for grafen? -
Kemi-reaktionerAscorbinsyre, C-vitamin, kan titreres med en natriumhydroxidopløsning. Der anvendes phenolphthalein som indikator. Først titreres en afvejet ...
Forumindlægb -
i have a dream
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde en dansk og engelsk version af i have a dream - jeg har selv søgt, dog uden held. -
Årsprøve/eksamen --> bange, nervøs of fortabt! :S
ForumindlægSkal snart op til årsprøve i kemi B, og er MEGA nervøs ved ikke hvordan jeg skal gribe det an overhovedet!! Jeg kender de opgivede emner og er gået igang med at læse og tage noter, men problemet er merel, hvordan jeg skal gribe hele oplægget an når jeg står inde ved tavlen og holder oplægget fo... -
Kemi: strukturer og egenskaber
ForumindlægHej har som sædvanligt lige et par spørgsmål fra Myginds A1 bog:Opgave 105:Jeg skal forudsige elektronkonfigurationer for grundstofferne 20,28,35,53 og 62 samtn sammenligne elektronkonfigurationerne med grundstoffernes placering i det periodiske system og kommentere. Jeg har lavet elektronkonfigu... -
SRP i biologi A og dansk A.
ForumindlægHej. Jeg ville lige høre om det er en god ide at skrive SRP i biologi A og dansk A om rusmidler og analysere filmen ´´NORDKRAFT´´? På forhånd tak! -
A-kasse
ForumindlægHvad er en a-kasse? Jeg har brug for at nogen skære det ud i pap for mig -
Mediefag på A?
ForumindlægEr der nogen der ved om det er muligt at få Mediafag på et A-niveau i 3g som et valgfag? -
engelsk A
ForumindlægHvis man har dumpet i engelsk A beholder man så stadig sit engelsk B niveau? -
Betydningen af a ?
ForumindlægI lineære sammenhænge er a hældningen på grafen, er det også det for potens- og eksponentielle sammenhænge ? a er kun fremskrivnings faktoren ved eksponentielle sammenhænge ikke? - Og er det rigtigt nok, at den eksponentielle graf kun se ud på to måder ? -
dio eksame = -1 eksame til sommer??
ForumindlægJa som overskriften siger så er jeg den heldige vinder af et stk. dio eksame, har hørt at det betyder jeg jeg skal op til en mindre eksame til sommer. Passer det? -
Konstanten a.
ForumindlægHej alle Jeg har et spørgsmål. Konstanten a i en eksponentialfunktion af typen f(x) = b*a^x: Hvis a eksempelvis er 0,87, fortæller den så, at hver gang x stiger med en, falder f(x) med 87 %? Jeg er lidt i tvivl, mange gange tak på forhånd! Vh Amigo -
Need help! Har skriftlig matematik i Excel i terminsprøve :/
ForumindlægHar bare brug for den mest vigtige/basale viden om Excel. -har nemlig aldrig arbejdet med det før. Hvis i gider må i også godt l komme med nogle forslag til hvad jeg skal øve til min terminsprøve i matematik imorgen(fx hvad fik i får at lave til matematik på terminsprøve). ved godt det er lid... -
a og b?
Forumindlæga(a-b)+b(a+b) det har jeg fået til = 0 Kan det passe ?? -
Bagud i Fysik/Kemi
ForumindlægHej. Jeg går i 9 kl. og kender nærmest INTET mht. til Fysik/Kemi. Jeg søger derfor gode råd, så jeg kan blive skarpere på de emner vi allerede har haft i forvejen, og som vi ser frem til i afgangseksamen. Hvis du har noget OVERHOVEDET, som kunne hjælpe, ville det være fedt. På forhånd tak. -
a-b
ForumindlægHey folkens ville lige spørge jer om der var nogle af jer der måske kunne hjælpe? Opgaverne lyder sådan (Ved ikk om jeg har lavet dem rigtige) Opgave 1 : a+b ____ a2+b2 + 2ab = a3+b3+ 2ab Opgave 2: a2-b2 ______ a-b = a-b Er der nogle der evt. kan hjælpe mig med om jeg har lavet disse opgaver r... -
Tysk skr. eksamen 2014: der Überfall retning
ForumindlægHej, Som mange andre Tysk A studerende var jeg til skr. tysk i dag, og jeg vil høre, om nogle herinde har tid til at læse den igennem og give en eventuel karakter, da jeg er meget i tvivl om et par formuleringer i særligt oversættelsen:-) (særligt sætningen med fremtid og den allersidste sætning... -
Hvornår for 3g elever på stx svar på deres skriftlige eksaminer?
ForumindlægHvornår for 3g elever på stx svar på deres skriftlige eksaminer? Mvh Ulrik -
Eksamen - Terminologi! Hjælp!
ForumindlægSå nærmer eksamen sig og jeg skal op i religion på c-niveau. Vi har fået udleveret et ark med hvad vi vil blive bedømt på, og vi skal eksempelvis have styr på de religionsfaglige terminologiske udtryk. Kan I give mig en opsummering på disse? Håber på et hurtigt svar. På forhånd tak. :) -
Bestem a så ..
ForumindlægHej igen. Jeg har lige to opgaver jeg er i tvivl om. Det lyder sådan: f(x) = ax^2-1,5x+5 "Bestem a når: 1) F kun har et nulpunkt 2)At toppunktets andenkoordinat er 2: Ved den 1, har jeg sagt at d skal være = 0 fordi så er der kun et nulpunkt i funktionen. Har så sagt: 0 = -1,5^2-(4*5*a...
