Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9781 til 9800 af 63055
-
Irland
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med noter om Irland? Både på dansk og engelsk.. Alt kan bruges.. Skriv hvis du har (; -
American psycho
ForumindlægHej .. Hvis der er nogen der har nogle gode noter til American Psycho, ville det hjælp mig meget, da jeg skal igang med en stor opgave ... Håber virkelig på svar . På forhånd tak ... -
AnAlYsE af et digt på engelsk......???
Forumindlægteksten hedder:What has happened på Lulu?1)What has happened to Lulu, mother?what has happened to Lu?There9;s nothing in her bed but an old rag dollAnd by its side a shoe.2) Why is her window wide, mother,the curtain flapping free,And only a circle on the dusty shelfwhere her money-box used to... -
Engelsk om-formulering
ForumindlægHej jeg har denne tekst som jeg vil omformuler? I think that racism -- discrimination is wrong really wrong. When I9;am talking to a person, so I don9;t think about which skin colour he has. My skin colour is white, but just because I am talking to a black person, I am not turning into ... -
Skriftlig fremstilling i morgen
ForumindlægHey, hvem skal op i morgen? Er i nervøse, det er jeg nemlig. En smule.. Hvad tænker i at skrive? For mit vedkommende vil jeg gerne skrive en essay eller artikel -
MAT
ForumindlægEn opgave jeg ikke kan finde uf af:Lille Peter har fået 100 kr. af sin farmor i fødselsdagsgave. Han vil bruge alle pengene til at købe dyr for, til sin bondegård. Han står lige netop og mangler 100 dyr!Prisliste:Ged: 10 kr, høns: 0,50 kr, får: 3krPeter beslutter sig til, at han vil have alle de ... -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægHej mine mapper i fysik er blevet væk og jeg skal op på Mandag om en lille uge og jeg mangler dispositioner med forsøg til emner som: syrer og baser ioner stråling og bølger atomkraft Magnetisme og et sidste emne jeg bare ikke kan huske men alt kan bruges ,,, vil i ikk godt hjælpe mig? jeg v... -
Nanometer til Meter??
ForumindlægFor at få nanometer til meter skal men vel bare gange med 10^-9 og meter til nanometer sjak man vel bare gange med 10^9-.. er det rigtigt== -
Hjææælp oversættelse
ForumindlægHar alt hvad jeg behøver, mangler intet. Elsker mit liv. -
Dopplereffekten
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig dopplereffekten? -
Det periodiske system
ForumindlægHej! nogen som kan hjælpe mig med disposition med det periodiske system? altså en disposition i selv har liggende måske, eller nogle goder noter? ku også godt bruge nogle forsøg som jeg ku lave :) -
Platon: Staten
ForumindlægJeg står og skal til eksamen om en uge, hvor jeg kan komme op i Staten af Platon.jeg har læst teksten,men den er sværat forstå.Er det nogle der kan hjælpe eller give mig noter?Tak.. -
AT Synopsis Det Krakelerede Verdensbillede
ForumindlægHeeij Folkens :p Jeg skal til at lave en synopsis og jeg har svært ved at finde en god problemformulering. Jeg har om det krakelerede verdensbillede. Fysik og Dansk Men altså selvve emnet er 19209;erne. Jeg skal få dansk og fysik blandet sammen. Noget med ismerne. Måske noget med futurisme v... -
Bestem forskrift for f(x)
ForumindlægJeg har en opgave, jeg er total lost på. Har læst mig frem til at man skal bruge en formel, men jeg synes ikke at det giver mening. Opgaven lyder således: Om en eksponenetielt voksende funktion f(x) oplyses det, at f(2)=1 og f(4)=9. Bestem en forskrift for f(x). En regnemetode og hvordan t... -
Florian - stil.
ForumindlægHej, nu har jeg adskillige gange læst min stil igennem og kan ikke finde flere fejl. Og det er jo tit, de overses :( - og jeg håber virkelig, nogen vil rette den. Jeg er lige begyndt i 2.g og har tysk på B-niveau. Der Text „Florian oder die Sonne – Eine Fussballgeschichte“ ist... -
Engelsk Biologi PLEASE HJÆLP!
ForumindlægHej jeg er ved at gå i panik! Det emne jeg havde tænkt mig at skrive AT 10 om blev ikke godkendt. Nu står jeg med fagene biologi og engelsk og kan bare ikke komme på et emne at skrive om i AT rejser. Jeg har virkelig brug for hjælp! Mvh Mie -
12. linier oversættelse - Forholdsord der styrer akk + dativ
ForumindlægJa, så er 2. år startet for mig, og jeg er blevet lidt usikker på nedenstående. Hvis der er nogen der gider at give en hjælpende hånd, er det påskønnet.1. Henning Gik ind i værelset.2. inde i værelset gik han utålmodigt frem og tilbage.3. Oven over mig bor en sangerinde, og ved siden af hende bor... -
Min yndlingsfilm
ForumindlægHej allesammen :) Jeg har skrevet noget om min yndlingsfilm. Nu skal jeg rette teksten. Jeg har fundet nogle fejl selv, men jeg ved ikke om det er alle. Kan I hjælp mig med at rette den? TAK :) Ina „The Breakfast Club“ – Min yndlingsfilm 1985, lørdag morgen, klok... -
Differentialregning!!
ForumindlægHej jeg sidder med en mat. afl. men kan ikke komme videre, så hvis der er en der gerne vil hjælpe ville det bare være super :) opgaven lyder således: Beregn sekanthældningen Apq = f(x)-f(-2)/x-2(-2) svarende til punktet Q(x,f(x)), hvor 1) x = -1,9,x = -1,99,... 2) x = -2,1,x=-2,01,... forstår i... -
SSO Forside
ForumindlægJeg lavet en forside men skal der også sidehoved på den, eller skal jeg skrive navn på??
